portti kielto on ärsyttävä sain tänään 72h ne on oikeita kusipäitä jotka antaa
porttikielto
4
691
Vastaukset
- habbofani
Mäkin sain eilen 72h porttikielota kun sanoin: *ampuu* siis ne on nii saatanan urpoja!!!!!
- hihi!!
!!!
Joo-o niiten tarkotus on laittaa peelot ja muut portariin pienen takia.
Ne ite luule olevansa maailman parhaimpia kun ne antaa turhasta portaria.
Esim: Jotkut eräät henkilöt,jotka sattuuvat vihaamaan,ilmiantavat oppaille,että tuolle pitää antaa portari sen ja sen takia.
Ne jotka ovat oppaitten ja hobbien kamuja.
Sanon vaan,että ootte kyllä sellaisia lellipentuja.- Viiltäjä-Jack
No olen minäkin saanut useasti banneja mutta ne saa pois näin:
Asenna Shockwave uusiksi tai käytä habbittia.
TAI
Vaihda koneesi IP (jos osaat.)
TAI
Vaihda koneen käyttäjää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733834Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92061Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1351276
- 1121158
- 1131150
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711057Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906