The Sims 2 kysymyksiä

Annaliisa Mekkala

Kysyisin muutamia kysymyksiä simsiin liittyen...
(Mulla on peruspeli, yliopisto, yöelämää, kauppa auki, joulupaketti ja kamasetti)
1. Miten voi viettää halloweenia tai pääsiäistä?
2. Mikä on NPC-sims?
3. Tein Legacy perheen. Siihen tontille muutti yksi nainen ja rahaa taisi jäädä 4800 simoleonia.
Tein pienen talon (seinät, tapetit, ikkunat ja ovet. Talossa iso huone ja vessa) ja sain wc-pöntön lampun, minijääkaapin... Sim meni töihin ja sai potkut kun mieliala oli huono. Similläni ei ollut sänkyä, missä nukkua joten energia oli koko ajan huono. Samoin melkein koko mieliala.
Miten te olette pärjänneet? Mä en osaa... :P(
4. Pystyykös teinit pelehtimään?
5. Mun sim on yliopistossa ja joutuu jatkuvasti koeajalle. On se palkki, niin siitä on käytössä vain niin vähän, ettei se täyty tarpeeksi. Neuvoja?!
6. Mun sim väärentää rahaa. Kultamieliala väh. muuten tarpeet melko täysi ja silti tulee tulipaloja! Kerran on kytätkin paikalle saapuneet. Miksi tulipaloja ja poliiseja satelee?!
7. Onkos tää bugi?
-Mun simit pelehti ekaa kertaa ja kun tuli se näyttö, ne oli alastomia!!
8.Mun simperheen pihalla on hauta, se leijuu joskus. Miksi? Miten sen saa otettua leijumatta?
9. Kertokaahan teidän kauppa auki rakentamistanne "pahoista tavaroista!" (Semmosista ilkeen näkösistä! ;)
Mulla on ollut ilkee leija, ja kun sitä lennätti salama iski. Sitten on ollut ilkee pelleboxi, josta lapsi pelästy ja sai pelkein pissat housuun.
Joku muukin oli ilkee, mutta en huomannut eroa...
10. Kymmenes! Jes!
Täältä pesee: Miksi simini tavaraluettelo on täynnä jotain ihmeen pottia sun muita ja rahat vähentyneet, vaikka en todellakaan ole ostanut mitään semmosta!??

Kitti, jos vastaatte! Vastatkaa sihen, tai niihin mihin tiedätte! Kiitti! :DDD

8

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --.--

      1.et kai voikkaan, voit vain koristella kotisi niillä tavaroilla.
      2.eti haulla täältä keskusteluista
      3.pela harjoitus peli
      4.ei
      5.jotta saat täytettyä tarpeeksi sitä opiskelu palkkia, sun täytyy eka esim. kasvattaa kuntoa, jos siinä missä näkyy kunto pisteet on yksi sellainen rajattu palkki. kun saat aina sen verran esim. kunto pisteit mitä se vaatii, nii voit täyttää taas enemmän sitä opiskelu palkkia
      7.joo kait. jos on päivitä
      10. en tiiä pelis on seonnu

    • pehmopyyhe.

      1. En tiiä. Mulla ei oo ku perus, yliopisto ja yöelämää.

      2. Non-playable-character, eli "ei-pelattava-hahmo." kaupunkilainen, esim kokki tai vampyyri.

      3. Tosi hyvin... mulla on jo 4 sukupolvea.

      4. ei

      5. Hanki taitopisteitä niin palkki tulee isommaksi. en ole koeajasta oikein varma, sillä simini on aina huippuoppilaita. ärsyttää...

      6. en tiiä syytä. rahan väärennöksest jos jää kii ni pollarit tulee.

      7. bugi, ellei sulla oo nude patchiä.

      8. siinä haudas on haamu. se leijuttaa sitä.

      9. mulla ei oo kauppa-auki lisäosaa

      10. bugi?

      • Sophie

        Sun simit menee joskus ite ostamaan kaikkia tavaroita kaupoista, kun pelaat jollain muulla perheellä. Poista ne esineet tavaraluettelosta niin saat rahat takaisin.


    • Koodittelijatar

      Vastaan mihin osaan. Mulla on kans kaikki, mut asennettuna on peruspelin lisäksi vaan yliopisto, joulupaketti ja kamasetti.

      1. Kun laittaa halloween koristeita pihalle, saattaa tulla joku ovelle ehdotteleen karkkia tai kepposta. Ittellä ei ole vielä onnistunut. Pääsiäistä ei kai voi mitenkään viettää. En ainakaan oo löytänyt ensimmäistäkään pääsiäiskoristetta, mikäli tapetteja ei lasketa.

      2. Tietokoneen luoma ja ohjaama sim. Eli poliisi, palomies, kaupan lähetti, pitsakuski, siivoaja, rehtori, yliopiston opettajat, kauppojen myyjät...

      3. En ole vielä kokeillut legacya. Ei kannata heti laittaa taloon tapetteja eikä ikkunoita, jää rahaa tarpeellisempaan, kuten sänkyyn. Lamppujenkin hankinnan kannattaa jättää myöhemmälle.

      4. Teinit ei pysty pelehtimään mutta yliopistolla olevat nuoret aikuiset pystyvät.

      5. Simisi täytyy kehittää valittuun alaan liittyviä taitoja niin että palkki kasvaa ja kirjoittaa sitten esseetä, tehdä lopputyötä ja käydä luennoilla. Toisen simin voit suostutella tekemään esseen tai lopputyön. (itte voi silloin vaikka huvitella) :)

      6. Poliisit tulevat kun väärentää rahaa pihalla ja päivällä. Yöllä ei ole tullut kertaakaan eikä päivälläkään kun olen väärentänyt sisällä. Kun konetta veivaa liian kauan, se ylikuumenee ja syttyy palamaan.

      7. Bugi.

      8. Haamu sitä leijuttaa, kuten joku jo totes. Haamut voivat leijuttaa muutakin ja laittaa esim. stereot soimaan.

      9. En ole vielä asentanut lisäosaa, kun vaatii enemmän kuin mihin koneeni pystyy.

      10. Olen kuullut että kauppa auki -lisäosan jälkeen simit käyvät omatoimisestikkin kaupoissa ja sieltä ostavat mitä tykkäävät. Nämä tavarathan voit ottaa taloon käytöön tai normaalisti myydä. Oletko huomannut, että pelatessasi jollain kaupalle sinne tulee toisen perheesi simi? Tälläinen simi saattaa ostaa tavaraa, jonka sitten löydät myöhemmin sen repusta.

    • calla

      1. -
      2. -

      3. Itse muutin tontille miehen (pelin miehet ovat aika järjestään susirumia, mutta naispuolisissa on mukavasti valinnanvaraa)

      vähällä rahalla kannattaa seinien jälkeen investoida.

      -sänky
      -wc tarvikkeet (pytty ja suihku)

      Jääkaapilla ei tee alussa mitään, varsinkaan kun ei ole rahaa ostaa työtasoa jolla valmistaisi ruuan, tai uunia jossa kypsentäisi sen. Mutta mitä sim sitten syö? Tilaa pizzan, josta ylimääräiset laitetaan aina reppuun (minimoi kustannuket), tai käy syömässä kaupungilla (grillit) Ilmaista ruokaa!

      Hyvin pärjätty. no broblemos

      4. ei

      5. Katso mitä taitoja simin tulee kehittää, jotta hän saa palkkiin lisää "tilaa"

      6.Simini ei väärennä, koska rahanväärennös on riskien lisäksi huonoa businestä, aikaa vievää eikä tee tulosta. Sen sijaan simini meni naimisiin rikkaan kaupunkilaisen kanssa 70 950 simolenia *töttöröö*.

      7. Pelin ja näytönohjaimen välinen keskustelu on tainnut häröillä. Yliopstoalueella on toisen kerroksen kylpijän peffa muutamaan otteeseen näkynyt alakerrassa.

      8. -

      9. Ei omakohtaisia kokemuksia moisista

      10. Kuten jo vastattu, simit käyvät omatoimisesti ostoksilla, repussa tavaroiden hinta pysyy aina samana, joten voit huoletta myydä ylimääräiset( tavarat joista et pidä ostovalikossa.

      ps. oma legasyni on erinomaisen puolivillainen, koska käytän paljon hack tiedostoja, harmi vaan ettei niistä ole mitään iloa mielialaan, töissä etenemiseen tai rahan ansaitsemisessa.

    • sims

      ne tuli joulupaketti lisäris

    • Anonyymi

      Mun simit ei mee vessaa!

    • Anonyymi

      Miten saa vessan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe