Perinteinen jalkapallopaikkakunta Valkeakosken yleisömäärät on veikkausliigan häpeätahra,koittakaa nyt pikkaisen sempata siellä Valkeakoskella.
Vanhaa futisfania oikein hävettää,olisi mielenkiintoista tietää miksi futis ei kiinnosta tehtaan kentällä.
Haka
3
596
Vastaukset
- Haka Fani isolla F
Olen Valkeakoskelta ja olen käynyt katsomassa melkein jokaisen Hakan koti ottelun 4 viime vuoden aikana. Olen samaa mieltä, että ottelussa pitäisi olla enmmän katsojia, mutta Valkeakoskella on n.20 000 ihmistä joten n.1 500 katsojaa vasta n. joka kahdettatoista valkeakoskelaista. No otetaanpas vertailuun Tampere, jossa pelissä käy 10 katsojaa. Hyvin en kiellä sitä, mutta montako ihmistä Tampereella asuu?? 205 000. No laskeppas siittä kuinka paljon enemmän asukas määrään suhteutettuna Valkeakoskella käy kuin Tampereella??
- blackmagictiger
häviskö haka eilen 2-1,,,,NO katotaan miten pelit menee
- Haka Fani isolla F
blackmagictiger kirjoitti:
häviskö haka eilen 2-1,,,,NO katotaan miten pelit menee
Joo valitettavasti näin pääs tapahtuun. Toivottavasti ees Honka, joka
pelaa ihan loistavaa kauden alkua ottais turpiin Tehtiksellä Torstaina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54878Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65665
- 78521
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467