Perinteinen jalkapallopaikkakunta Valkeakosken yleisömäärät on veikkausliigan häpeätahra,koittakaa nyt pikkaisen sempata siellä Valkeakoskella.
Vanhaa futisfania oikein hävettää,olisi mielenkiintoista tietää miksi futis ei kiinnosta tehtaan kentällä.
Haka
3
595
Vastaukset
- Haka Fani isolla F
Olen Valkeakoskelta ja olen käynyt katsomassa melkein jokaisen Hakan koti ottelun 4 viime vuoden aikana. Olen samaa mieltä, että ottelussa pitäisi olla enmmän katsojia, mutta Valkeakoskella on n.20 000 ihmistä joten n.1 500 katsojaa vasta n. joka kahdettatoista valkeakoskelaista. No otetaanpas vertailuun Tampere, jossa pelissä käy 10 katsojaa. Hyvin en kiellä sitä, mutta montako ihmistä Tampereella asuu?? 205 000. No laskeppas siittä kuinka paljon enemmän asukas määrään suhteutettuna Valkeakoskella käy kuin Tampereella??
- blackmagictiger
häviskö haka eilen 2-1,,,,NO katotaan miten pelit menee
- Haka Fani isolla F
blackmagictiger kirjoitti:
häviskö haka eilen 2-1,,,,NO katotaan miten pelit menee
Joo valitettavasti näin pääs tapahtuun. Toivottavasti ees Honka, joka
pelaa ihan loistavaa kauden alkua ottais turpiin Tehtiksellä Torstaina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911052
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49480- 31469
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi45463- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14431- 38424