Perinteinen jalkapallopaikkakunta Valkeakosken yleisömäärät on veikkausliigan häpeätahra,koittakaa nyt pikkaisen sempata siellä Valkeakoskella.
Vanhaa futisfania oikein hävettää,olisi mielenkiintoista tietää miksi futis ei kiinnosta tehtaan kentällä.
Haka
3
597
Vastaukset 3
- Haka Fani isolla F
Olen Valkeakoskelta ja olen käynyt katsomassa melkein jokaisen Hakan koti ottelun 4 viime vuoden aikana. Olen samaa mieltä, että ottelussa pitäisi olla enmmän katsojia, mutta Valkeakoskella on n.20 000 ihmistä joten n.1 500 katsojaa vasta n. joka kahdettatoista valkeakoskelaista. No otetaanpas vertailuun Tampere, jossa pelissä käy 10 katsojaa. Hyvin en kiellä sitä, mutta montako ihmistä Tampereella asuu?? 205 000. No laskeppas siittä kuinka paljon enemmän asukas määrään suhteutettuna Valkeakoskella käy kuin Tampereella??
- blackmagictiger
häviskö haka eilen 2-1,,,,NO katotaan miten pelit menee
- Haka Fani isolla F
blackmagictiger kirjoitti:
häviskö haka eilen 2-1,,,,NO katotaan miten pelit menee
Joo valitettavasti näin pääs tapahtuun. Toivottavasti ees Honka, joka
pelaa ihan loistavaa kauden alkua ottais turpiin Tehtiksellä Torstaina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396