Onko tämä totta?!

blondi-83

"Villien leikkien harrastaminen on hyvä jättää vain muutamaan kertaan viikossa, koska ne ovat erittäin stressaavia." Otin yhdestä tekstistä suoraan, minä kun luulin että se on pennulle mukavaa, ja ajattelin viedä "koko" (melkeen päivittäin) ajan koirapuistoon leikkimään, kun pentu niin selvästi siitä tykkää, mutta onko se todella stressaavaa? Nyt kun rokotukset alkaa olemaan kunnossa niin olisi mukava tälläisellä säällä siellä istuskella.

6

1118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bordeauxindoggi?

oli aijemmin se uros? mihin se kuoli tai miksi lopetettiin? ei oo pakko vastata ihan mielenkiinnosta kysyn vaan kun huomsin sen "kuolin ilmotuksen" otan myös osaa menetyksestä :(

• blondi-83

Mulla on kyllä ensimmäinen koira, koskas oon semmosen kuolin ilmotuksen laittanu?! ja poika on kyllä mutta reilu 4kk...

• pikkuhaukku

Näin sanottiin meillekin koirakoulussa. Mut meillä ainakin pojat leikkii päivittäin ja eihän sitä mitenkään voi ees estää kun asuu yhessä. :)

• mieltä

muuta ei 4 kk voi viedä "koko" päiväksi puistoon!
        jos leikkii kaverinsa kanssa niin ok, mutta riehua vieraitten koirien kanssa vieraassa paikassa... en tekis en.

• blondi-83
        mieltä kirjoitti:

muuta ei 4 kk voi viedä "koko" päiväksi puistoon!
        jos leikkii kaverinsa kanssa niin ok, mutta riehua vieraitten koirien kanssa vieraassa paikassa... en tekis en.

käsitit väärin... meinasin että ollaan joku noin puol tuntii per päivä... tai ainaski eilen oltiin ja virtaa ois riittäny vaikka kuinka paljon mutta en viittiny olla kauempaa kun oli niin kuuma (vaikka tänään kuumempi) päivä.

• Samaa olen minäkin kuullut, jopa useammasta lähteestä. Toisten koirien kanssa riehuminen on koiralle tosi stressaavaa. En tiedä, kuinka usein on liikaa, mutta kyllä koiran voi vielä puistoon aina välillä. Itse en veisi joka päivä. Sama juttu erilaisten pallo- ja repimisleikkien kanssa, ne voivat stressata koiraa henkisesti ja koira alkaa käydä ylikierroksilla tai oirehtia muuten.

Ulkona voi istuskella muutenkin, esim. ihan tavallisessa puistossa tai järven rannalla. Koiranpentujen ja aikuistenkin koirien mielestä moni asia on mukavaa, vaikka se ei aina olisikaan niille hyväksi. Esimerkiksi suklaa.

Ulkona voi myös kouluttaa koiraa, jos löytää sopivan paikan. Hommasta voi tehdä koiralle hauskan leikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      53
      1525
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      170
      1285
    3. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      1122
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1117
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      251
      1077
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      14
      1010
    7. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      883
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      55
      862
    9. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      859
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      795
    Aihe