Elvis Pariisissa

Selvis

Elvis teki matkan Pariisiin ollessaan Länsi-Saksassa asepalveluksessa. Jo USA:ssa häneltä oli kysytty, kenet hän haluaisi tavata Euroopassa. Vastaus oli: Brigitte Bardot’n. Noh, aika moni muukin teini-iän ohittanut mies olisi varmasti halunnut tavata Brigitten, mutta vaikka Elviksen toive olikin epäilemättä noteerattu ranskalaislehdissä ja kantautunut BB:n korviin, ei 50-luvun hekumallisin filmitähti sentään itse halunnut tehdä aloitetta.

Niinpä BB jäi tapaamatta. Mutta ei se mitään. Kun Pariisiin lähdettiin, Joe Esposito oli saanut ohjeet varata paikat Lidosta. Mukaan otettiin muutama Elviksen tuntema saksalaistyttö. Pariisissa ajeltiin ennen showta tunti taksilla katsellen kaupungin nähtävyyksiä ja sitten mentiin Lidoon katselemaan paljaspampulaisia ranskalaistyttöjä.

”No, mitä mieltä olet, Joe?” Elvis kysäisi kesken esityksen. ”Minusta tuntuu, että näen unta ja pelkään, että herään millä hetkellä tahansa”, Joe vastasi. Elvis: ”Tämä nyt on vasta alkua.”

Esityksen jälkeen Elviksen seurue kutsuttiin pukuhuoneen puolelle ja hauskaa pidettiin niin pitkään, että esiintyjätytöt myöhästyivät kello yhden kotiinpaluuajasta. He asuivat kaikki yhteistiloissa. Niinpä Elvis kutsui koko porukan isoon hotellihuoneistoonsa tarjotakseen heille yösijan.

Siellä iltaa jatkettiin ja kun Joe aamulla heräsi, hän näki puolipukeisia tyttöjä nukkumassa sohvilla, nojatuoleissa ja lattiallakin. ”Luulin, että olin kuollut ja päässyt taivaaseen.”

6

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jani ok elvis vittuun

      Jani Wickholmin levyjä myydään Pariisissa 5 kertaa enemmän kuin Elviksen.
      Tuore tieto.

      • HÅKAN

        Hyvä Jåni me kakki rakastetaan sua. Ruåtsissa ja kaikissa muissa R:llä alkavissa maissa. Meillä pojilla on ihana yhteys!!!!!


      • Selvis

        Kiitos lyömätöntä asiantuntemusta ja suvereenia kultivoituneisuutta huokuvasta viestistäsi. Muuten, onko tämä Wickholm joku tangoprinssi?


    • Cilla

      Olikos tämä se sama tapaus, kun Elvis niitä tyttöjä kutsui sinne hotellihuoneeseen ja tytöillä piti olla esitys illalla. Hotellin henkilökunta huolestui, kun esitys oli alkamassa ja kaikki esityksen tytöt olivat hävinneet. Ja kappas ne sitten löytyivät sieltä Elviksen luota koko poppoo. Tälläsestä tapauksesta olen lukenut, mutta oliko se sitten eri keikka?? Muistaako Selvis?

      -TCB-

      • Selvis

        Tjaah... Siteeraamani juttu on Espositon kirjasta 'Good Rockin' Tonight'. Sen mukaan kaverukset viettivät yhdeksän päivää Pariisissa, mutta kuvaamasi kaltaista tapausta kirjassa ei ole, vaikka melko meheviä kuvauksia on paljon. En osaa asiasta muuta sanoa, sillä mainitsemasi tapahtuma on minulle vieras.


      • Cilla
        Selvis kirjoitti:

        Tjaah... Siteeraamani juttu on Espositon kirjasta 'Good Rockin' Tonight'. Sen mukaan kaverukset viettivät yhdeksän päivää Pariisissa, mutta kuvaamasi kaltaista tapausta kirjassa ei ole, vaikka melko meheviä kuvauksia on paljon. En osaa asiasta muuta sanoa, sillä mainitsemasi tapahtuma on minulle vieras.

        Jostakin kirjasta luin tuon stoorin, kun pojat oli vähä humputtelees ja hotellin henkilökunta sitten etsi niitä tanssityttösiä. En kyllä enään muista mikä kirja se oli, mutta mä kerron sitten koko stoorin kun tää juttu tulee taas esille jostakin tekstistä!

        -TCB-


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe