Kuulin hauskan jutun tänä aamuna työkaverilta. Joku yritys järjestää Kanarian saarilla jonkin sortin simputus kursseja..tai jotain. Aurinkoon höykytettäväksi...heh! Kaikkea sitä kuulee.
Simputuskurssi
2
1085
Vastaukset
- Saimaan Norppa
Meinaatko job zonen järkkäämiä seals kursseja, vai onko joku muu kyseessä?
- Teekkari
Juu, siita on jo tovi aikaa mutta jossain ohjelmissa (oliskohan voinut olla uutisten loppukevennys?!?) naytettiin kun pankkiirit ja juristit ryomi mudassa lankojen alla vapaaehtoisella lomalla.
Niita kaskytti ja ohjasi joku aliupseeris-kouluttaja, joka oli luultavasti tullut erotetuksi jonkin euroopan maan palkka-armeijasta vakivaltaisen kaytoksen johdosta.
Ihan hauskan nakoista, ja onhan tuo tietysti sita extremen tavoittelua, jota elamaansa tylsistynyt lansimaalainen ylempi keskiluokka hakee.
Siella oli kaikenlaista ryomimista, fyysista harjoitetta ja sitten kehassa joutui hieman paiskittavaksi. Kuitenkin suht turvallisissa puitteissa.
Ihan mielenkiintoinen juttu se kyl oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164