OLEMME SUUNNITELLEET AITAA PIHALLEMME HEINÄSEIPÄISTÄ. OLISIKO JOSSAKIN OHJEITA JA NEUVOJA MITEN SEN VOISI RAKENTAA JA MITEN KÄSITELLÄ.
Vastaukset 7
- jkl
Tee vanhanajan risuaita, jos sinulla on seipäitä tarpeeksi. Ilman nauloja koottuna arvokkaan näköinen ja pitkäikäinen.
Jos asut kaava-alueella, pitää varmaankin olla toimenpidelupa aidalle.- Heinäseipäistä
Hei !
Ajattelimme rakentaa mökille vanhanajan risuaidan heinäseipäistä. Olisikohan missään aidan teko ohjeita ?
- missä
netissä tarkempia ohjeita aidan tekemiseen
- Tesoma03
Tarvitsetteko vanhan ajan heinäseipäitä ? löytyy noin 500 kpl
- Tempenstainer
Hei,
Minä voisin olla kiinnostunut noista seipäistä, jos ne ovat sinulla joutilaana. Olen itse Tampereelta, missä päin nämä mahtavat sijaita? Voitko laittaa mailia, [email protected] - Tempenst
Oliko Tesoma sinulla noita heinäseipäitä vielä?
Polta eli hiillosta seipään päät, niin kestää pitempään tai parempi olis kyllä erilliset metalliset tolpat maan. Seipään päät lahoaa maassa aika nopeasti !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112731
- 54624
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?66587Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha74533Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät41505Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26503- 152434
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40428Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6404- 20381