Voisiko joku olla niin ystävällinen, että antais jonkun osoitteen jos noit vanhoja kokeita on. Ite en siis millään löydä, kun noi prkl. sivut on muuttunut. Mut kiitos kaikille vastanneille.
Hygieniapassi
23
72309
Vastaukset
- pena567
Netissä voi treenata tenttiin:
http://hygieniapassi.gene.fi- ihanko tosi
ovatko testin kysymykset näin vaikeita kuin hygieniapassi.genen sivuilla? (nyt kummastuttaa)
- net...
ihanko tosi kirjoitti:
ovatko testin kysymykset näin vaikeita kuin hygieniapassi.genen sivuilla? (nyt kummastuttaa)
Itsekin ihmettelen, kuinka vaikeilta kysymykset vaikuttavat. Ensi viikolla olisi hygieniapassikoe edessä...
- passitonko
net... kirjoitti:
Itsekin ihmettelen, kuinka vaikeilta kysymykset vaikuttavat. Ensi viikolla olisi hygieniapassikoe edessä...
Tänään tein tuon kokeen ja joukossa oli tosi helppoja, maalaisjärjellä hoksattavia kysymyksiä ja sitten tosi vaikeitakin. 40 kysymystä ja 6 saa olla väärin. On vähän hilkulla, meneekö läpi vai nou.
Netissä oleva harjoituskoe oli helpompi, kuin tämänpäiväinen oikea koe... - ei musta ollu
passitonko kirjoitti:
Tänään tein tuon kokeen ja joukossa oli tosi helppoja, maalaisjärjellä hoksattavia kysymyksiä ja sitten tosi vaikeitakin. 40 kysymystä ja 6 saa olla väärin. On vähän hilkulla, meneekö läpi vai nou.
Netissä oleva harjoituskoe oli helpompi, kuin tämänpäiväinen oikea koe...vaikeempi koe kun nää kysymykset netissä.
- Kysymystenkin
ei musta ollu kirjoitti:
vaikeempi koe kun nää kysymykset netissä.
taso vaihtelee. Jos sattuu sellainen koe eteen että puhutaan useista mikrobiologian kysymyksistä ja ruokamyrkytysten aiheuttajista pitäisi tietää kaikki niin arvaamalla voi päästä pitkälle, sitähän se ei osoita että tietäisit asioista yhtään mitään. Pieni vaiva päntätä mikrobeja jos se saa samalla tajuamaan myös sen ettei ruokailijoiden terveydellä kannata leikkiä.
- lähihoitajalle??
Eli siis saako lähihoitsu paprut käteen jos ei ole suorittanut h passia?Entäs ensiapukoulutus, jos on suorittamatta?Vaiko saa paperit ja lukee vaan et suorittamatta??
- höhö
Eli otsikolla mennään.
- eräs opiskelija
aina sen suorittamisen jälkeen, tosin täydentämiskoulutuksesta ei tietoa...
Itse olen menossa piahkoin testiin ja haluaisin tietää montako virhettä sallitaan että menee läpi, kuulemma vähän kompa mallisia kysymyksiä, pitäneen olla tarkkana että jaksaa lukea ja ajatella ennekuin vastaa , jotta saa kys. testin läpi. - ???
eräs opiskelija kirjoitti:
aina sen suorittamisen jälkeen, tosin täydentämiskoulutuksesta ei tietoa...
Itse olen menossa piahkoin testiin ja haluaisin tietää montako virhettä sallitaan että menee läpi, kuulemma vähän kompa mallisia kysymyksiä, pitäneen olla tarkkana että jaksaa lukea ja ajatella ennekuin vastaa , jotta saa kys. testin läpi.Kuulin huhuja et myös kuorma-auton kuljettajat ja kaivinkonekuskit joutuis suorittaa hygipassin, onkx järkee"
- luulee tietävänsä
??? kirjoitti:
Kuulin huhuja et myös kuorma-auton kuljettajat ja kaivinkonekuskit joutuis suorittaa hygipassin, onkx järkee"
kuorma-auto kuskeilla voi ollakkin, jos työskentelevät elintarvikkeiden kanssa. ruokahan liikkuu ympäri suomea pyörillä.
kaivinkonekuskeista en tiedä, luultavasti joku tosi erikoinen homma - vaan
??? kirjoitti:
Kuulin huhuja et myös kuorma-auton kuljettajat ja kaivinkonekuskit joutuis suorittaa hygipassin, onkx järkee"
k-a kuljettajat jotka kuljettavat elintarvikkeita joutuvat suorittamaan hygieniapassin!!
- MxxMxx
vaan kirjoitti:
k-a kuljettajat jotka kuljettavat elintarvikkeita joutuvat suorittamaan hygieniapassin!!
Moikka Itse Olen Menossa Huomenna Hespurgerin Työ Hastaatelun Ja pelkän tosi paljon miten se Hygenianpassin suoritamisessa Käy osaisko joku kertoa suoritetanko se Hygeniapassi tietokonella vai kitjoitettan käsin Kiitos joo etukäten
- df
MxxMxx kirjoitti:
Moikka Itse Olen Menossa Huomenna Hespurgerin Työ Hastaatelun Ja pelkän tosi paljon miten se Hygenianpassin suoritamisessa Käy osaisko joku kertoa suoritetanko se Hygeniapassi tietokonella vai kitjoitettan käsin Kiitos joo etukäten
mää oon 14v ja tein sen passin just. lue vaa kerra läpi ne kaikki jutut www.hygos.fi. sain 38/40
- Hellevi A.
df kirjoitti:
mää oon 14v ja tein sen passin just. lue vaa kerra läpi ne kaikki jutut www.hygos.fi. sain 38/40
Kalapakasteet lähtevät tuotannosta -18C - asteisina?
VÄÄRIN. -15C - asteisina.
Tuorejuustot lähtevät tuotannosta 3C-asteisina?
VÄÄRIN. 4C-asteisina.
Näin EVIRA osaa. Eipä väliä, vaikka teollinen ruuantuotanto pilaa terveytemme ja tuottaa kaatopaikat täyteen roskaa. Ja tekee meistä jokaisesta eläinten orjuuttajan ja rääkkääjän.
Puhumattakaan siitä, miten se on tehnyt kaikkensa hukuttaakseen perinteisen ja aidon, suomalaisen ruuan maineen, kunnian, maun ja näön.
Millään muulla ei ole väliä, kunhan tottelet byrokratiaa.
Kunhan tiedät sen yhden asteen eron! - Hellevi A.
Hellevi A. kirjoitti:
Kalapakasteet lähtevät tuotannosta -18C - asteisina?
VÄÄRIN. -15C - asteisina.
Tuorejuustot lähtevät tuotannosta 3C-asteisina?
VÄÄRIN. 4C-asteisina.
Näin EVIRA osaa. Eipä väliä, vaikka teollinen ruuantuotanto pilaa terveytemme ja tuottaa kaatopaikat täyteen roskaa. Ja tekee meistä jokaisesta eläinten orjuuttajan ja rääkkääjän.
Puhumattakaan siitä, miten se on tehnyt kaikkensa hukuttaakseen perinteisen ja aidon, suomalaisen ruuan maineen, kunnian, maun ja näön.
Millään muulla ei ole väliä, kunhan tottelet byrokratiaa.
Kunhan tiedät sen yhden asteen eron!Tuttu Perhosta aikoinaan valmistunut kokki Alen kirjoitti taannoin HS:ssa, miten 14 vuoden uran jälkeen joutui passikokeeseen. Aika nöyryyttävää varmaan.
Hän myös kertoi, kuinka Evira ei hyväksy torilta ostettua kalaa ravintolaruuaksi.
Pitää kuulema ostaa "paremmin valvotuilta tuottajilta".
Alen kirjoitti myös, miten Evira ei katso hyvällä sitä, jos käyttää ravintolassaan aitoja juureksia -siis multajuureksia.
Miten tämä sitten esim. Italiassa tai Espanjassa onnistuu? Siellä parhaimmat ravintolat hakevat raaka-aineensa pieniltä toimittajilta, halleista ja kalastajilta. Mitä EU sanoo asiasta?
Vai onko Eviralla tässä omat Suomi-Finland - säännöt?
Tietääkö joku? - Niin kai sitten
Hellevi A. kirjoitti:
Tuttu Perhosta aikoinaan valmistunut kokki Alen kirjoitti taannoin HS:ssa, miten 14 vuoden uran jälkeen joutui passikokeeseen. Aika nöyryyttävää varmaan.
Hän myös kertoi, kuinka Evira ei hyväksy torilta ostettua kalaa ravintolaruuaksi.
Pitää kuulema ostaa "paremmin valvotuilta tuottajilta".
Alen kirjoitti myös, miten Evira ei katso hyvällä sitä, jos käyttää ravintolassaan aitoja juureksia -siis multajuureksia.
Miten tämä sitten esim. Italiassa tai Espanjassa onnistuu? Siellä parhaimmat ravintolat hakevat raaka-aineensa pieniltä toimittajilta, halleista ja kalastajilta. Mitä EU sanoo asiasta?
Vai onko Eviralla tässä omat Suomi-Finland - säännöt?
Tietääkö joku?Suomi-Finland se on. EU:lla on useita tiukempia elintarvike määräyksiä, mutta ilmeisesti usea EU-maa ei näistä kummemmin perusta. Tokihan noita enemmän tai vähemmän noudatetaan mutta suomi on sitten asia erikseen. Mekun haluamme aina olla "mallioppilaita" niin pitäähän noita säädöksiä pilkuntarkkaan noudattaa, ja Evira kun on kyseessä niin ammutaan ne sitten saman tien yli niinkuin kaikki muutkin EU-lainsäädännöt...
- atlatl
Niin kai sitten kirjoitti:
Suomi-Finland se on. EU:lla on useita tiukempia elintarvike määräyksiä, mutta ilmeisesti usea EU-maa ei näistä kummemmin perusta. Tokihan noita enemmän tai vähemmän noudatetaan mutta suomi on sitten asia erikseen. Mekun haluamme aina olla "mallioppilaita" niin pitäähän noita säädöksiä pilkuntarkkaan noudattaa, ja Evira kun on kyseessä niin ammutaan ne sitten saman tien yli niinkuin kaikki muutkin EU-lainsäädännöt...
...testejä on vähän erilaisia??
Minulla on se materiaali ,enkä löytänyt mitään mainintaa kys läpyskästä mistään juustojen lämpötilasta,josta aiempi kirjoittaja tuolla puhui....
Meillä on testi tulevana tiistaina ja olen jo kovasti lueskellut.
Tuo .gene.fi- sivusto on huono kun pitäisi maksaa jotta saa harjoitella noita kysymyksiä.
Osa oli kyllä aika helppojakin....
Kerrankin työkkärin kurssista on oikeaa hyötyä.Saatiin jo suoritettua työturvallisuuskortti ja se meni helposti läpi. Saan nähä meneekö tää hygieniapassi sit yhtä helposti läpi.... - heisan
atlatl kirjoitti:
...testejä on vähän erilaisia??
Minulla on se materiaali ,enkä löytänyt mitään mainintaa kys läpyskästä mistään juustojen lämpötilasta,josta aiempi kirjoittaja tuolla puhui....
Meillä on testi tulevana tiistaina ja olen jo kovasti lueskellut.
Tuo .gene.fi- sivusto on huono kun pitäisi maksaa jotta saa harjoitella noita kysymyksiä.
Osa oli kyllä aika helppojakin....
Kerrankin työkkärin kurssista on oikeaa hyötyä.Saatiin jo suoritettua työturvallisuuskortti ja se meni helposti läpi. Saan nähä meneekö tää hygieniapassi sit yhtä helposti läpi....www.hygos.fi, kauanko se passi on voimassa?
- kairest
"työtä osaaville jo yli 20 vuoden kokemuksella"
Täytä hakemuksesi www.kairest.fi niin otamme yhteyttä!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808