Mittelpitz

mitteli

Ihan mielenkiinnosta kyselisin mitä olette maksanut omista mittelipennuistanne?

10

2447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koirulaisten

      Hintahan määräytyy koiran "laadun" mukaan. Lupaavasta näyttelypennusta saa maksaa enemmän kuin kotikoirasta, jolla on esim jokin jalostusta taikka näyttelyttämistä estävä vika, laskeutumattomat kivekset, häntämutka, värivirhe jne.

      Itse olen maksanut lupaavista pennuista:

      750 (muuan vuosi sitten) - 900 eur (tänä vuonna)

      • mitteli

        Omastani maksoin myös tuon 900€
        Sillä vain kyselin että onko hinta aina tuota luokkaa kun vähän olen uuden pennun hankkimista harkinnut.


    • khsff

      900, suku ja kennel lisää taisi vähän olla, mutta tuossa ne hinnat pyörii. Yhteen paikkaan soitin niin pyys 800, kunnon kennel sekin

      • kloo

        800:lla saa varmasti ihan hyvän koiran mutta olet oikeassa kovasukuinen koira maksaa aina enemmän.


    • Sutte

      Maksettiin viime joulukuussa omasta pennustamme 850e. Varmaan aika normaalissa hintaluokassa sekin...

    • MMM

      Meidän mittelistä 600€ (?) en muista tarkalleen, mutta sillä oli rinnuksissa valkeata karvaa huomattavasti, eli värivirheen takia.

      Nykyisin vaaleita karvoja ei enää ole :)

    • pamitzin

      Koirani on Suomen muotovalion ja kansainvälisen muotovalion jälkeläinen ja suvullisesti terveistä linjoista ja sen sukusiitosprosentti on pieni eli merkityksetön. Maksoin 900 e. Näyttelyistä on ERIx2 ja nyt se on astutettu SMV uroksen kanssa. Koetan saada sen muotovalioksi tulevina vuosina. Hän on perheen prinsessa ja palveluskoira, jota kaikki palvelevat ja palvovat.

    • iuaqna

      mulla on mittelpitzsin ja kleinpitzsin sekotus maksoi 600e

      • jaquaari

        mulla on mittelpitz maksoi 1000€


      • Ihana pentu

        Meillä vuodenvaihteessa ostettu kleinpitz (aivan ihana pentu) maksoi 1200e


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe