Testaa oletko gay

póhtija

1. Urheilet, muttet välitä pelata joukkuelajeja kuten jalkapalloa. Tykkäät käydä mieluummin yksin/kaksin lenkillä tai kuntosalilla.

2. Kun olet viihteellä tai juhlistat kotona, viina ei sinulle maistu. Sen sijaan juot mieluiten viinejä tai mietoja drinkkejä.

3. Hoidat ihoasi päivittäin erilaisilla kosteusvoiteilla tms. Joskus käytät meikkivoidetta peittääksesi ihosi epäkohdat.

4. Musiikkimakusi on kaikkea muuta paitsi ei heviä. Tykkäät kuunnella kevyempää musiikkia jossa herkemmät tunteet pelissä.

5. Sinulla ei ole mitään taidetta vastaan. Joskus nuorempana saatoit haukotella taidenäyttelyissä, mutta vanhempana arvostuksesi on herännyt. Taidehan on erinomainen tunteiden ilmaisukeino.

16

2404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gay ?

      1. Kyllä, pitää paikkansa

      2. Olut on ykkönen, viinit yäk..

      3. En

      4. Metallimusa on parasta.

      5. Taide sucks..

      Enkö olekaan homo ? Minä kun luulin....

    • Sami M

      Kyllähän tuossa stereotypioilla leikitään... Onko savua ilman tulta vai ei? Vai onko kyse vaan savukoneesta? ;)

      1. En ole kovin aktiivinen yleisestikään ruumiinkulttuurissa, mutta se vähä on kyllä aika yksilötouhua: fillarointia jne

      2. Juon kaljaa, juon viinaa. Juon toki viinejä ja siemailen drinkkejäkin, mutta miedoista ei välttämättä ole kyse...

      3. Rasvoja ja voiteita en iholleni pistä. En käsiin enkä naamaan. Ja en todellakaan paklaa itseäni meikkivoiteilla...

      4. Musiikkimakuni on myös heviä ja yleensä raskasta rokkia. Raskas musiikki toimii. Pidän toki myös popista, iskelmistä ja paljon muustakin. En juuri edes kuuntele sanoitukia. Eniten sykähdyttää sellainen musiikki, jossa on voimakkaat melodiat - ehkä ne tunteet on sitten niissä melodioissa?

      5. Ei minulla ole mitään taidetta vastaan. En ole kuitenkaan mikään taidenäyttelyiden vakiovieraskaan. Enemmän kiinnostavat historiaa esittelevät museot ja aiheet, kuten arkkitehtuuri, sotahistoria, yleensä elävään elämään liittyvät historialliset teemat, tekniikka ja sen kehittyminen jne.

      Voiko minut vastausteni perusteella määritellä homoksi?

      • eki

        kyl kannattais rasvata ja puhdistaa naama päivittäin, kyllä tuut kiittämään vanhempana kun ihos ei roiku ja ole niin ryppynen


    • 20v.

      1. Oikein ja väärin. Tykkään ja käynkin yksin lenkillä ja kuntosalilla, mutta jalkapallo oli koulussa ehdoton suosikkilaji. Nykyään sitä on hieman hankalempi harrastaa, kun tarvii sitä porukkaa pelaamaan.

      2. Viina maistuu, viini maistuu, olut maistuu, lonkku maistuu, siideri maistuu.

      3. Kosteusvoidetta tulee sen verran käytettyä aina kun on kuiva iho. Mitään meikkivoiteita en mene käyttämään sitten millään.

      4. Musiikkimaku on kaikkea muuta paitsi kirkkomusiikki, blackmetal ja kaikennäköiset kellarihumpat. Pääasiassa kuuntelen paljon metallista rockiin ja poppiin.

      5. No ei ole taidetta vastaan, mutta enpä ole erityisen kiinnostunut taiteista. Arvostan sellaista taidetta joka henk. koht. kolahtaa.

    • Akake

      1. Urheiltua tulee aika vähän, kun olen nykyisin liiankin hoikka ja lihasmassan hankkiminen ei kiinosta. Työmatkat kävelen tai pyöräilen.

      2. Kaikki käy, mutta ei punkku:P

      3. Kosteusvoidetta tulee käytettyä ja finnit parannan hammastahnalla. En meikkaa tai nypi kulmia.

      4. hevi, rokki ja pop on mun suosikkeja. Klassista en pysty kuuntelemaan nukahtamatta.

      5. Taide kiinostaa kovasti.

      Kerro nyt mikä mää olen.=)

    • ja vielä

      lisäksi
      Oletko naismainen?
      Onko sinulla sirot sormet?
      Suhahtaako ässä kuten naisilla?
      Kun kävelet onko se onempi sellaista hipsuttelua?

    • galluppi

      1. Urheilet, muttet välitä pelata joukkuelajeja kuten jalkapalloa. Tykkäät käydä mieluummin yksin/kaksin lenkillä tai kuntosalilla.

      - Urheilen mieluiten ryhmässä, koska urheilu on minulle myös sosiaalinen ajanviete.


      2. Kun olet viihteellä tai juhlistat kotona, viina ei sinulle maistu. Sen sijaan juot mieluiten viinejä tai mietoja drinkkejä.

      - Shotit maistuu välillä, joskus viiniä, usein ei mitään viihteellä. Tanssin baarissa melko usein selvinpäin.


      3. Hoidat ihoasi päivittäin erilaisilla kosteusvoiteilla tms. Joskus käytät meikkivoidetta peittääksesi ihosi epäkohdat.

      - Käytän vain aurinkovoidetta kun olen rannalla ja auringonoton jälkeen kosteusvoidetta. Muulloin ei mitään voiteita. Ryppyjä saa miehellä olla, ne vain komistavat.


      4. Musiikkimakusi on kaikkea muuta paitsi ei heviä. Tykkäät kuunnella kevyempää musiikkia jossa herkemmät tunteet pelissä.

      - Pitää paikkansa, mutta usein kuitenkin jotain rokahtavaa.

      5. Sinulla ei ole mitään taidetta vastaan. Joskus nuorempana saatoit haukotella taidenäyttelyissä, mutta vanhempana arvostuksesi on herännyt. Taidehan on erinomainen tunteiden ilmaisukeino.

      - Pitää täsmälleen paikkansa.

      ----------------

      Homo kyllä olen, mutta miksi miehellä ei saisi olla ryppyjä? Aika outoa jokapäiväinen ihon rasvaus, puuterointi tai tuoksujen käyttö.

    • heteroauvvo

      Pitää hyvin paikkansa, paitsi meikkivoiteita en käytä :D

    • homo

      1. Urheilet, muttet välitä pelata joukkuelajeja kuten jalkapalloa. Tykkäät käydä mieluummin yksin/kaksin lenkillä tai kuntosalilla.

      En, urheilu on myrkkyä.

      2. Kun olet viihteellä tai juhlistat kotona, viina ei sinulle maistu. Sen sijaan juot mieluiten viinejä tai mietoja drinkkejä.

      Totta kyllä, mutta yleensä en juo mitään alkomahoolia ellei joku tarjoa.

      3. Hoidat ihoasi päivittäin erilaisilla kosteusvoiteilla tms. Joskus käytät meikkivoidetta peittääksesi ihosi epäkohdat.

      En hoida, mutta meikkejä saatan käyttää kun pukeudun tytöksi.

      4. Musiikkimakusi on kaikkea muuta paitsi ei heviä. Tykkäät kuunnella kevyempää musiikkia jossa herkemmät tunteet pelissä.

      Kuuntelen kyllä jopa ns. "saatananpalvonta" heviä sekä myös jopa räppiä. Ihan kaikenlaisesta musasta pidän. Enemmän kyllä semmoisesta raskaasta, kunhan siinä on melodiaa.

      5. Sinulla ei ole mitään taidetta vastaan. Joskus nuorempana saatoit haukotella taidenäyttelyissä, mutta vanhempana arvostuksesi on herännyt. Taidehan on erinomainen tunteiden ilmaisukeino.

      Olen pitänyt taiteesta jo nuoresta saakka. En kuitenkaan vieraile taidenäyttelyissä laiskuuttani. Nykytaidetta en pidä oikeana taiteena, vaikka itseäni huvittaisi semmoista ruveta harrastamaan jos vain jaksaisi.


      Olen homo eikä naiset kiinnosta vähäänkään. En myöskään ole kaappihomo. Sanokaa nyt sitten mikä minä oikein olen, kun testi näyttää näin huonoa tulosta?

      • póhdiskelija

        Olet homo ja sillä siisti, kun itse kerran tunnet niin. Testin tarkoitus oli lähinnä tutkia "homomaisia" käyttäytymistapoja, ei tietenkään seksuaalista suuntautumista (anteeksi väärä otsikko). Hyvää kesää kaikille vastanneille!


    • vastaukseni

      1. Kyllä. Tuntuu, että muuten jyrätään siellä kentällä.

      2.Vaihtelee.

      3.Kyllä. Tosin en meikkejä käytä. Mitä sitä nyt vouhottamaan, jos hoidosta huolimatta pari näppyä ilmestyy.

      4.Kyllä. Ei siinä niinkään tunteita tarvi olla. Mutta hevistä ei saa mistään kiinni. Patti Smith on hyvä.

      5.Totta. Ammattini ja intohimoni.

      Lisäksi: En ole naisellinen, mutta en täysi äijäkään. Siltäväliltä, aika tavallinen kaveri.

      Ei, S ei suhahda sillä silmällä Mikaelin tyyliin.

      Sormeni ovat joo pitkät ja "sirot", johtuu varmaan paljosta piirtämisestä...

    • vastaan...

      1. Totta mun kohdallani ettei joukkuepelit kiinnosta sekä mielummin liikun yksinäni.

      2. Juon harvoin jos koskaan

      3. En hoida ihoani vettä vahvemmilla aineilla

      4. Kuuntelen mitä tahansa musiikkia.

      5. Taide on elämäni :D

      Vastaus olisi pistemääränä varmaankin todella alhainen. Eli tämän mukaan en olisi kovinkaan homo tai puolihomo.

    • Anonyymi

      1. Laskettelu, maastopyöräily, lätkä ja moottoriurheiluakin harrastan

      2. No juon kyllä, parin kuukauden välein risteilyllä menee lujaa. Muuten olutta tai lonkeroa tissutellen

      3. Parturissa kerran kuussa ja parran ajan päivittäin, paitsi lomalla

      4. Rock, pop, hevi, rap, punk (klamydia) ja toki europoppia 90-luvulta. Alman musiikkiin en ole päässyt sisään.

      5. Taidetta voi olla niin monenlaista. En välttämättä näyttelyistä innostu, enemmän katutaiteesta ilman, että pitää johonkin halliin mennä erikseen. Mutta en käy myöskään Ikeassa, en!

    • Anonyymi

      1. Uinti, kuntosali ja jenkkifudis

      2. Siideriä tai lonkeroa 1-2 annosta viikonloppuisin

      3. Kaupan kiinteyttävä vartalovoide

      4. MGMT Kids

      5. Design-huonekalut

    • Anonyymi

      Tuoda tuoda
      Oletko oikea Hollywood kiiltokuva gay?
      Millainen oikea homoa "pitää" olla ? Etkö saa olla sellainen hetero mikä olet?
      Jos panet akkaasi B2.seen olet homo ja jos panet poikaystävääsi perseeseen olet homo mutta jos se imee sinua se on homo et sinä?



      tuitui bisse/hetero gay

      have nice day Narkisos

    • Anonyymi

      Olen Kai. Taisit jo tietääkin?

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe