kardaanin etupäässä poorit
sanottiin et pitäis rasvata
näyttää isolta hommalta
onko tarvetta ja löytyykö niksejä asiaan
parempi kysyä ensin jos löytyy
kokemusta ettei tuu sutta ja sekuntaa
kiitos jo etukäteen
"uusiopemaristi"
voitelusta kysymys
3
1179
Vastaukset 3
- mutta...
Ne boorit on kardaanin takapäässä.
Ei ole iso homma, rengas irti, iskari irti, nopeusmittarin anturi irti, perä irti. Rasvaa booreihin, kasaus päinvastaisessa järjestyksessä.
Homma tehdään 100000km tai 5 vuoden välein. - Helppo juttu
Rasvaus on ehkä tunnin rupeama;
1) Pyörä keskituelle, varmista liinalla etupyörään, että pysyy tuella, kun laitat kardaania takaisin.
2) Irrota takapyörä ja jarrusatula. Ripusta satula rautalangalla pois tieltä.
3) Irrota nopusmittarin vaijerin liitoskohta läheltä tankkia. Jätä anturi paikalleen, niin ei tule öljyt ulos.
4)Laita tuki kardaanitunnelin (sen keinuvan osan)alle, että pysyy vaakasuorassa.
5) Irrota iskarin alapultti.
6) Irrota koko takaosan vetopyörästö kardaanitunnelista (4 kuusiokoloa).
7) Vedä vetopyörästö irti iskarista ja kardaanitunnelista.
Nyt kardaani näkyy ja lähtee vetämällä pois. Siinä on pieni vastus (varmistusrikka) ja se on lyötävä asennusvaiheessa napakasti takaisin.
Voitele molemmat boorit (etu, takapää) ja pistä kasaan päinvastaisessa järjestyksessä.
Ennen aloitusta kun varmistat, että sinulla on oikean kokoisia avaimia ...työ etenee nopeasti ..harjoittelun jälkeen tekisin ehkä allekin tunnissa.
S.H - nettisivu
Katso ;
http://www.ibmwr.org/ktech/driveshaft-spline-lube.shtml
Siellä hyvät ohjeet ja kuvasarja ja ohjeet K 75 voitelusta. Samoilla ohjeillä pärjäät.
S.H
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351078- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40710Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40686Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus193547- 43489
- 45470
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,169444Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6437