Trampoliini

13-vuotias poika

Onko sinulla trampoliinia?
Hypitkö paljon?
Osaatko temppuja?

Itselläni on tuollainen 4,6 m trampoliini ja ihan hyvä on.
Hypin ehkä noin tunnin päivässä.
Etu-ja takaperinvoltit lähtee.
"Bäkkirodeo" on vielä opetteluvaiheessa.

46

12178

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jontuska

      Ohoo? Onko suomessa 4,6 :siakin? Olen aina luullut että suurimmat suomessa ovat 4.3 :sia :D Kaikkea sitäkin oppii nykyään...

      Se on muuten Tramboliini, Ei Trampoliini.

      Kyllä minula on tramboliini, 4.3m
      Nooh. Kyllä sitä nyt pari tuntia päivässä tulee pompittua, ja joskus paljon kauemmin.

      Osaan vain etuperivoltin. En uskalla jostakin syystä tehdä takaperin, koska en uskalla taivuttaa taaksepäin. En tiedä miksi...


      Vielä pieni kyssä: mikä on Bäkkirodeo? :o

      • Nimimerkkki

        ja vitut oo mikää tramboliini. se on kyllä ihan trampoliini kovalla p:llä!


      • justiinsa
        Nimimerkkki kirjoitti:

        ja vitut oo mikää tramboliini. se on kyllä ihan trampoliini kovalla p:llä!

        se on trampoliini, pölvästi!


      • pikkuinen_filosofi
        justiinsa kirjoitti:

        se on trampoliini, pölvästi!

        .... tarkotus väitellä että miten se tram*oliini kirjotetaan oikein? Kaikkien kuitenkin pitäs ymmärtää mitä se tarkottaa, kirjotettiin se sitten kummin vaan.......????


    • Kukapa muu kuin minä?

      Mistäs ostit ton 4,6? Paljo makso?

    • pikkuhaukku

      Trampoliinissa saa liikuntaa ja aika sujuu mukavasti voltteja tehdessä. :) Hypitään veljen kans aina siinä ja tehään voltteja, no ei ihan suoraan vaan ensin hypätään korkeelle ilmaan sit tullaan polvilleen alas ja ponkastaan ylös voltilla. Jos kukaan ymmärsi. :)

      • juu

        oppisin tänään takaperinvoltin trampalla se oli aika helppoo mut alku on vaikein muutama ohje
        1 aloita hyppäämällä selälleen ja keirähtämälla taakse päin niin että tulee "voltti"
        2 hyppää persuksillesi kun 1 kohta sujuu ja sitten kun olet hypännyt peseellesi niin alat pyöriä taakse päin.

        3 tee sama kuin kaksi kyykyssä kädet maas auttaen.4ja sitten sama ilman käsiä.
        5 sit se pitäis sujua jo ihan normaalisti;)
        noilla ohjeilla opetin yhen kaverini tekee takaperin vltin tunnissa:D XD
        ps. tuli vähän epäselvät ohjeet;)


      • The_Angel_Eye
        juu kirjoitti:

        oppisin tänään takaperinvoltin trampalla se oli aika helppoo mut alku on vaikein muutama ohje
        1 aloita hyppäämällä selälleen ja keirähtämälla taakse päin niin että tulee "voltti"
        2 hyppää persuksillesi kun 1 kohta sujuu ja sitten kun olet hypännyt peseellesi niin alat pyöriä taakse päin.

        3 tee sama kuin kaksi kyykyssä kädet maas auttaen.4ja sitten sama ilman käsiä.
        5 sit se pitäis sujua jo ihan normaalisti;)
        noilla ohjeilla opetin yhen kaverini tekee takaperin vltin tunnissa:D XD
        ps. tuli vähän epäselvät ohjeet;)

        Tuolla pihalla joku tramPoliini olevan. Kuulemma 4,3 metriä halkaisija. En hypi trampoliineilla, koska se on lapsellisen näköistä kun lähes aikuinen mies siinä hyppii.

        Osaisin varmastikin kaikki temput, koska osaan etu- ja takaperinvoltin ihan ilman mitään apuvälineitäkin. Siis maassa.


    • kokemusta on

      parhaimpia tramppoja saa ehottomasti tilaamalla aconilta(enoovarmanimesta). hintaa on kyllä enemmän mutt hypittävyys paljon parempi jas matto ketää pitkään.

      • nevari69

        jumpking wtf!


    • Kummajainen

      Meillä on sellainen 4,0 metrin. :)
      En oo paljon pomppinu, kun on ollu nuha, joten pomppiminen on koskenut päähän. :D

      • Ketjun aloittaja

        Netistä tilattiin. En muista mistä osotteesta, mutta i-sport tuo on.


      • me ostettiin
        Ketjun aloittaja kirjoitti:

        Netistä tilattiin. En muista mistä osotteesta, mutta i-sport tuo on.

        me ostettiin honkkarista tai plantagenista (en oo varma ku siitä on jo aikaa) nii ostettiin 4,3
        metrinen ja makso 160€ ja on toiminu hyvin ne
        kolme vuotta mitä meillä on ollut eikä oo yhtään löysä.:)XD


      • -ossi-
        me ostettiin kirjoitti:

        me ostettiin honkkarista tai plantagenista (en oo varma ku siitä on jo aikaa) nii ostettiin 4,3
        metrinen ja makso 160€ ja on toiminu hyvin ne
        kolme vuotta mitä meillä on ollut eikä oo yhtään löysä.:)XD

        moi niin onks oikeest hyvä ku mä ostan trampoliinin honkkarist


      • xD
        Ketjun aloittaja kirjoitti:

        Netistä tilattiin. En muista mistä osotteesta, mutta i-sport tuo on.

        hei! itekin meinaan tilata i-sport trampoliinin 4,3m myyään karkkainen.fi voitko sanoa onka hyvä? itel on jo yks tramppa mut korkeimmillaa pomppii metri nii ei voi harjotel hyvi esim tuplii.


    • pikkuinen_filosofi

      Joo no mulla on saman-kokonen tramppa,
      Ja hypin päivittäin mooonta moooonta tuntia trampalla... No osaan mä joati temppuja :
      kierrevoltti molemmin päin, tavallinen voltti molemmin päin, bäkkärit lähtee kumpaan suuntaan tahansa, ja perhosvoltti jotenkin, ja taitaa se kierteelläkin se bäkkäri mennä! :)

      • Garym

        kymmenen minsan hyppiminen trampal vastaa puolentunnin juoksemista ;)


      • nevari69
        Garym kirjoitti:

        kymmenen minsan hyppiminen trampal vastaa puolentunnin juoksemista ;)

        ;SALEE!


    • Tenji^^

      Onko sinulla trampoliiniä? On jättitramppa
      Hypitkö paljon? 1-5tuntia päivässä yleensä 1,5tuntia.
      Osaatko temppuja? Voltti, bäkkäri, polvivoltti, selkäbäkki ja buddhavoltti, ja muita... Kierrevoltti
      harjotteilla...

    • Heduxe

      On trampoliini, ~4.3m (426cm).
      Hypin 2-3 h per päivä.
      Temput:
      Etuperinvoltti
      Takaperinvoltti
      Polvivoltti
      Asteet: 180-900
      Arabialainen
      Kilppari
      Killi 1,3,5,7
      Korkki 1,3,5,7
      Bäkkirodeo
      Fs Rodeo 360
      Bs Rodeo 360
      Bäkkäri Frontflip
      Bäkkäri Arabialainen
      Bäkkäri Kilppari
      Ja saan väännettyä Double Backflipin jos otan leikkimökin katolta vauhtia...

    • ....

      joo oon kans 13 vuotias ja hypin itekki noin 1-3 tuntii päiväs trampal. 4.6 o kans ja osaan bäksyn , ulospäinvoltin , perhosvoltin , etuperin, perhonen taakse ja eteen, 12 bäksyy putkeen ja kaiken laiset sarjat mut toi kierrevoltti menee aina pielee. viittisin kyl vetää sen helposti mut en tajuu sen tekniikkaa

      • trampoline trickker

        hei! trampoliini tempuist oon suunnillee yht hyvä ja 11 temput: tuplavoltti (pehvallee), bäkki ,voltti,voltti 180,360,540,bäkki 180,360, perhonen ja muit comboi esim (1)bäkki-voltti(2) 11bäksyy peräkkäi(3)voltti 180-bäkki(4)voltti-bäkki-voltti-bäkki-voltti-bäkki


    • utv

      Minulla on noin 4,3m trampoliini. Hypin aika harvoin. Minä osaan vain etuperinvoltin, polvivoltin ja puolivoltin, en uskalla yrittää takaperinvolttia enkä sivuttain.

    • Joo-o.

      Trickit jotka lähtee:
      1. Voltti
      2. Frontti 180
      3. Kaksi fronttia (kavereiden täytyy antaa vauhdit =p)
      4. Bäkki
      5. Bäkki 180
      6. Perhosvoltti (voltti sivuttain)
      7. Normaalit temput, kuten: "Selkä ja mahaplätsi jne"
      8. Asteita 1080
      9. Potkulaudalla frontti
      10. Katolta trampalle voltilla
      11. Bäkillä sama, katolta trampalle :D
      12. Trampalta ulos hyppy ja huuto... :Dd

      Hypin noin 2-3h päivässä.

      • kohta

        Joo tota ei oo viel tramppaa mut koht on ku eka vähän säästän. Ja kaverilla on tullu pompittuu. Raahattiin sellane sänkypatjakin trampan viereen ja hypättiin siihe jollai ihmee.. no jotai :) mut ainaski koitin ottaa ilmas jaloist takaa kiinni ja patjaLLE mut siin kävikin näin: sain jaloist kiinni piti alkaa valmistautuun jaloilleen tuloo lässähdin suoraan MAHAPLÄTSIllä patjalle :D se sattu vähä mut ei kauheesti ja oltiin kaverin kaa iha EIKÄxDxDxDxDxDxD väh siin naurettiin :D
        etu- ja bäkkäri menee kierre voltti etu ja taka harjottelemassa mut ei me viel. mut melkein kierrebäkkäri.


      • xD
        kohta kirjoitti:

        Joo tota ei oo viel tramppaa mut koht on ku eka vähän säästän. Ja kaverilla on tullu pompittuu. Raahattiin sellane sänkypatjakin trampan viereen ja hypättiin siihe jollai ihmee.. no jotai :) mut ainaski koitin ottaa ilmas jaloist takaa kiinni ja patjaLLE mut siin kävikin näin: sain jaloist kiinni piti alkaa valmistautuun jaloilleen tuloo lässähdin suoraan MAHAPLÄTSIllä patjalle :D se sattu vähä mut ei kauheesti ja oltiin kaverin kaa iha EIKÄxDxDxDxDxDxD väh siin naurettiin :D
        etu- ja bäkkäri menee kierre voltti etu ja taka harjottelemassa mut ei me viel. mut melkein kierrebäkkäri.

        Meillä on trampoliini, mutta se on nyt talveksi otettu pois. Laitetaan taas keväällä takaisin pihaan. Se on 3 metrinen jossa on turvaverkot.
        Temput, jotka lähtee:
        Etuperinvoltti
        Takaperinvoltti
        Polvivoltti
        Sivuvoltti
        Gainer
        Takaperinvoltti 180 - noin 260
        Etuperinvoltti 180
        6 takaperinvolttia putkeen
        2 etuperinvolttia putkeen
        Selälleen ja siitä takaperinvoltti
        Takaperinvoltti ja siihen perään etuperinvoltti
        Polvivoltti kierteellä

        Huom, oon 10 vuotias.


    • trampaa ostamassa

      hei! olen ostamassa trampoliinia hintaan 150-200e onko kokemusta i-sport trampoliinistä myydän www.karkkainen.fi ilmoita jos tiedät tuohon hintaluokkaan hyvän trampoliinin.

    • kaavi rulez

      Mä osaan joitaki temppui esim.
      Etuperinvoltti
      Takaperinvoltti (kyykyltään)
      360 (tai vähä päälle)
      180
      Polvivoltti
      Kierrevoltti
      Perhosvoltti
      Buddhavoltti
      Selkätakaperinvoltti
      Perseelleenlento :D
      Käsilläseisonta (about 5 sec.)
      Käsilläkävely (pari metrii)
      Selälleenlento
      Mahalleenlento
      Polvilleenlento
      Indy
      Undo
      Indy 360
      Indy 180
      Undo 360
      Undo 180
      Jou Jou (omakeksimä)
      Polviperhosvoltti
      -------------------------
      en muista muita mutta niitä on paljo enemmä...btw meillä on 4,3 metrinen ne reunasuojukset on ihan paskana... on yrittäny jeesusteipillä korjata mutta ei. ja vielä lisäys että oon lentäny monia kertoja niskoilleen ja päälleen.

    • 24242424242424242424

      Ite tilasin 12,8m trampoliinin Amerikasta. Maksoi vaivaiset 200 dollaria, eli alle 200 euroa! Suosittelen. Olen muuten Suomen mestari trampoliinitemppuilussa.

    • jeboooy

      242424242424242424... Nii ett paljokos makso toimituskulut tolle trampalle minkä tilasit amerikasta??

    • pekkothelumimi(ES)

      MOI

    • aswfrgtyhu

      Meill on 4,3 ja takaperin,etuperinvoltteja,temppui,kohotan kuntoa, laitan 20peittoo ja 25 patjaa ramppikselle ja pompin niitte kaa (kivaa,huom on suojaverkko xd)

    • moneyguy

      Mistä saisi j-sport trampoliineja kun en löydä , VOISKO JOKU AUTTAA ?

      • peppusilmä

        se on i sport ja kärkkäiseltä...


    • 23232323323232323232

      242424244242424242424242424 Juu oikee Suomen mestari:DD
      Juu mul 28 metriä pitkä ja kaheksan metriä leveä bacon triansport merkkine tramppa ja osaan Quadruple bäkkärin 18 : sta kierteellä. Ja muute mää näi sut siel suomen mestaruuksissa olin vaa kattoo.. iha hyvin vedit mut ite oon maailmanmestari ja oli sormessa haava ni en osallistunu sillo siihe suomen kisaa :(

    • jee!!

      meil on 4,2m ja osaan tupla fronan jaloilleen tupla sivarin jaloilleen ja tripla sivarin selälleen . bäkki 1080 ja frona 900. mut tupla bäkki ei lähe kun en uskalla :(

    • AAAIF

      Onko sinulla trampoliinia? ei
      Hypitkö paljon? joo
      Osaatko temppuja? Bäkki , Frontti , misty5, Cork7, misty7 , underflip , sideflip(jotenki)

    • Harjoittelee

      On tramppa

    • OUTOJA TYYPPEI

      HYPITTEKS TEKIN TAMPPOONILLA???

    • Jätkä 96

      Löytyy 4,6m halkasialtaan, tuli just pari päivää sitten koottua kun alkaa illat olee jo pimeit. Kaikki perus voltit eteen, taakse, keisareina ja perhosina onnistuu, mut pääosin temput on itsekehiteltyjä niin et saa tanssittuu tuleensytytetyn poin kaa siinä ilmassa pyöriessä.

      Ei oo suojaverkkoa. Sateella se verkko kastuis ja valuttais pikku hiljaa sitä vettä sinne trampalle ja se kuivuminen kestää pirusti kauemmin kuin ilman verkkoa..

    • pikku idiootti

      Mä hypin: polvi- ja normioltteja lentokuperkeikkoja sit selkä- maha- ja peppuplätsejä ihan vaan huvin vuoks.
      Tlinevoikas hypin joskus taittovoltteja ja kokeilin suoravolttia, mut bäkkärii en oo viel uskaltautunu tekemään.

    • NS

      Freestyle laskijana onhan tuolla trampalla tullut hypittyä satoja tunteja, sanotaan, että kaikki temput menee paitsi triplat ja korkit yli 1620 asteen.

      • Poop1234

        Eli varmaan menee tupla tsukohara, tupla misty, tupla cody...
        Et varmasti saa kaikkia temppuja


      • hengelläänleikkijä
        Poop1234 kirjoitti:

        Eli varmaan menee tupla tsukohara, tupla misty, tupla cody...
        Et varmasti saa kaikkia temppuja

        Meill on aika vanha tramppa, ehkä joku 5 v, halkasijasta en tiija. Osaan etu ja takaperinvoltit, mutta kumpiakaan en jaksa tehä koska myö hypitään, tai hypittiin paloportailta mun 8 v pikkuveljen kaa. Ihan siitä katon rajasta. Vähintään 5 metrin tiputus, mutta kyllä se on kestäny. Talvella samalla tavalla mutta lumihankeen. Sitte vanhemmat näki ja kielti sen mut kyllä myö hypitään sillon kun ne ei oo näkemässä xD


    • 12 vuotias poika

      saan ländättyy trampal:
      tuplabäkin
      tupla fronan
      tupla side
      tupla rodeo
      tupla korkin
      tupla flättärin
      tupla mistin
      zukahara
      ja sit kaikkee komboo jaajotai

    • Anonyymi

      Hyvä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe