kokemukseni alanyasta

rentouttava loma?

Ensim.matkani Alanyaan oli muutama vuosi sitten mieheni kanssa melko positiivinen.Nyt palasin muutama pvä sitten Alanyasta ja olin nais seurassa.Kokemukseni on erilainen.Tavat ja kulttuuri oli jo tuttua aiemmalta matkalta.Pelkällä nais porukalla sinne matkustaminen arveluttavaa.Naisia ei siellä maassa arvosteta.Meidän hotellihuoneen ovi oli auki yhtenä päivänä,jokainen joka yöpyy hotellissa varmistaa monta kertaa että ovi on suljettu.Hotellin johtaja yritti laskuttaa illallisista vaikka emme ruokailleet kertaakaan hotellilla(pitkän selvittelyn jälk.asia sovittiin).usein meitä yritettiin huijata,annettiin väärin rahasta takaisin.luotin vääriin ihmisiin ja rahani varastettiin(outo varas,jätti sentään vähän rahaa lompakkoon eikä vienyt mitään muuta).jokainen tietenkin valitsee itse seuransa ja käyttäytyy sen mukaisesti.itse voi vaikuttaa omalla käyttäytymisellä lomansa onnistumiseen.yhdestä asiasta siellä käyneet ovat varmaan kanssani samaa mieltä,että Alanya on kaunis paikka ja lämpöä riittää!

8

1939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja mistähän se johtuu

      "Pelkällä nais porukalla sinne matkustaminen arveluttavaa.Naisia ei siellä maassa arvosteta"

      Sen epäarvostuksen ovat saaneet aikaan työväenluokkaiset lutkat seksimatkailullaan. Sama juttu, minkä takia suomalaisia miehiä edelleen pidetään Ruotsissa ja Virossa kaikkia juoppoina rasvanahkasikoina. Pieni, mutta meluisa roskasakki pilaa kaikkien maineen.

      • Paraskin puhumaan!

        Kukahan käyttää noin kaunista kieltä naisista?Mahtaako itse käyttää "huonomaineisten naisten "palveluja,voisi päätellä kielenkäytöstä!
        Tai kyseessä on itse "lutka" joka tietää mistä puhuu!!
        Mielipide vapaus kunniaan!!


      • HELLOU!

        Totta, ei kaikkia voi yleistää.Harmi kun jonkun loma menee pieleen,tosi sääli!
        Ehkä jossain toisessa paikassa menee paremmin.
        Meillä ei ole ollu pahoja ongelmia kyseisessä paikassa,muuta kuin rahan kanssa-yritetty myös antaa rahasta väärin takaisin.Puhumalla asiat saa selvitettyä!


      • Alanyalainen
        HELLOU! kirjoitti:

        Totta, ei kaikkia voi yleistää.Harmi kun jonkun loma menee pieleen,tosi sääli!
        Ehkä jossain toisessa paikassa menee paremmin.
        Meillä ei ole ollu pahoja ongelmia kyseisessä paikassa,muuta kuin rahan kanssa-yritetty myös antaa rahasta väärin takaisin.Puhumalla asiat saa selvitettyä!

        On monenlaisia ihmisia taalla Alanyassa. Suurin osa kayttaytyy kunnolla. Perheet ok, suurin osa naisistakin.Heilla mukavaa. Joukkoon mahtuu seka miehia etta naisia jotka panevat homman pahasti overiksi.Samoin pieni joukko naisia seurustelee nuorien turkkilais miesten kanssa. iljettavaa katsella yli 50v nainen ja nuori poika. Sitten on ihmiset jotka asuvat taalla olkoon suomalaisia tai minkamaalaisia.Me emme voi elaa muulla tavalla kuin yhteiskunnan normit ovat taalla. Jos poikkeamme normeista meidat leimataan taalla heti, Me emme voi sanoa hei , hei 2n vkon paasta ja jattaa kaikkea lokaa taaksemme.Meita on naimisissa taalla.tyoskentelee ja on hyvaksynyt elamanmenon taalla. Ei tassa maassa kaikki ole hyvin mutta ei suomessakaan.Alaarvoisella kirjoittelulla ei saa muutoksia aikaan. Meista jokainen auttaa asiaa kayttaytymalla kunnolla, olemalla tarkka rahan kanssa ja olematta liian ennakkoluuloinen.Jos valituksen aihetta on jostain tekee valituksen heti oikeaan paikkaan. Miksi sietaa huonoa palvelua tai mahdollista vaaryytta?Itse vaikutamme asioihin ja korjaamme niita. jos paikallinen kayttaytyy tunkeilevasti kaupassa tai ravintolassa niin voi uhata Zabitalla. Ja tekee sen heti. Liike suljetaan viikoksi ensin ja omistaja maksaa isot sakot.Mistahan johtuu etta saan kulkea kaupasta toiseen ihan rauhassa. Kukaan ei huutele peraan tai tyrkyta. Niin ei ole tapahtunut 5n vuoden aikana.


      • reissussa mukana
        Alanyalainen kirjoitti:

        On monenlaisia ihmisia taalla Alanyassa. Suurin osa kayttaytyy kunnolla. Perheet ok, suurin osa naisistakin.Heilla mukavaa. Joukkoon mahtuu seka miehia etta naisia jotka panevat homman pahasti overiksi.Samoin pieni joukko naisia seurustelee nuorien turkkilais miesten kanssa. iljettavaa katsella yli 50v nainen ja nuori poika. Sitten on ihmiset jotka asuvat taalla olkoon suomalaisia tai minkamaalaisia.Me emme voi elaa muulla tavalla kuin yhteiskunnan normit ovat taalla. Jos poikkeamme normeista meidat leimataan taalla heti, Me emme voi sanoa hei , hei 2n vkon paasta ja jattaa kaikkea lokaa taaksemme.Meita on naimisissa taalla.tyoskentelee ja on hyvaksynyt elamanmenon taalla. Ei tassa maassa kaikki ole hyvin mutta ei suomessakaan.Alaarvoisella kirjoittelulla ei saa muutoksia aikaan. Meista jokainen auttaa asiaa kayttaytymalla kunnolla, olemalla tarkka rahan kanssa ja olematta liian ennakkoluuloinen.Jos valituksen aihetta on jostain tekee valituksen heti oikeaan paikkaan. Miksi sietaa huonoa palvelua tai mahdollista vaaryytta?Itse vaikutamme asioihin ja korjaamme niita. jos paikallinen kayttaytyy tunkeilevasti kaupassa tai ravintolassa niin voi uhata Zabitalla. Ja tekee sen heti. Liike suljetaan viikoksi ensin ja omistaja maksaa isot sakot.Mistahan johtuu etta saan kulkea kaupasta toiseen ihan rauhassa. Kukaan ei huutele peraan tai tyrkyta. Niin ei ole tapahtunut 5n vuoden aikana.

        Olen sitä mieltä, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Omalla käytöksellä voi vaikuttaa siihen miten sinua kohdellaan. Olen käynyt useamman kerran alanyassa,"naisporukalla" eli minä, lapseni(12 ja 17 vuotiaat) sekä ystäväni myös nainen ja hänen 17 vuotias tyttärensä. Meitä ei ole koskaan ahdisteltu. Olemme saaneet hyvää palvelua ravintoloissa ja kaupoissa. Kaupankäyntikin tinkimisineen voi olla tosi hauska tapahtuma kun otat siihen huumorin mukaan ja rentoudut ja varaat aikaa jos todella haluat ostaa jotain. Jos oma asenne on kauppiasta kohtaan halveksuva tai töykeä, kyllä he sen vaistoavat ja käytös voi olla sen mukainen.Maassa maan tavalla ja käytös sen mukaan. Kunnioitus heidän uskontoaan ja tapojaan kohtaan tuo myös sinulle itsellesi ajattelemisen aihetta.


      • caronna
        Alanyalainen kirjoitti:

        On monenlaisia ihmisia taalla Alanyassa. Suurin osa kayttaytyy kunnolla. Perheet ok, suurin osa naisistakin.Heilla mukavaa. Joukkoon mahtuu seka miehia etta naisia jotka panevat homman pahasti overiksi.Samoin pieni joukko naisia seurustelee nuorien turkkilais miesten kanssa. iljettavaa katsella yli 50v nainen ja nuori poika. Sitten on ihmiset jotka asuvat taalla olkoon suomalaisia tai minkamaalaisia.Me emme voi elaa muulla tavalla kuin yhteiskunnan normit ovat taalla. Jos poikkeamme normeista meidat leimataan taalla heti, Me emme voi sanoa hei , hei 2n vkon paasta ja jattaa kaikkea lokaa taaksemme.Meita on naimisissa taalla.tyoskentelee ja on hyvaksynyt elamanmenon taalla. Ei tassa maassa kaikki ole hyvin mutta ei suomessakaan.Alaarvoisella kirjoittelulla ei saa muutoksia aikaan. Meista jokainen auttaa asiaa kayttaytymalla kunnolla, olemalla tarkka rahan kanssa ja olematta liian ennakkoluuloinen.Jos valituksen aihetta on jostain tekee valituksen heti oikeaan paikkaan. Miksi sietaa huonoa palvelua tai mahdollista vaaryytta?Itse vaikutamme asioihin ja korjaamme niita. jos paikallinen kayttaytyy tunkeilevasti kaupassa tai ravintolassa niin voi uhata Zabitalla. Ja tekee sen heti. Liike suljetaan viikoksi ensin ja omistaja maksaa isot sakot.Mistahan johtuu etta saan kulkea kaupasta toiseen ihan rauhassa. Kukaan ei huutele peraan tai tyrkyta. Niin ei ole tapahtunut 5n vuoden aikana.

        totta puhut..olin itse asustelemassa alanyassa ja silmät kun pitää auki huomaa kaiken laista...aloin loppujen lopuksi jopa vihaamaan turisteja..paikalliset ovat selvästi väsyneitä turismiin ja vonkaileviin naisiin,nuoret naiset kulkevat nenä pystyssä pakkeloituna ja vähissä vaatteissa herättääkö kunnioitusta?!ja kaihan jokainen kauppias ottaa hieman ylimääräistä jos mahdollisuus siltikin summat eivät isoja pikku kaupoissa ole...kannattaa käyttää afraa tai microsta,siellä samat ja oikeat hinnat kaikille,jos pukeudut asiallisesti ja olet ystävällinen saat varmasti hyvän kohtelun ja kukaan ei vedä linssiin...sehän on ihan totta että tasa arvo ei vielä toimi kaikessa mutta onko niin sitten suomessakaan!?varastelusta...eikös sitä harrasteta joka puolella maailmaa,onhan se ikävää joutua varkaan uhriksi lomalla ja tuntuu pelottavalta,vieraassa maassa kun olet kuitenkin turvaton...mutta ihan samalla lailla suomessa...montako kesä mökkiä on keikattu talven aikana!? eikä kukaan kirjottele miten huono maa suomi on!!??ja totta ihmiset jotka elävät alanyassa saavat erilaista kohtelua...turisteja kohdellaan toisin mukava maa asua...lomailusta en niin sitten tiedäkkään...


    • zxzx

      Itse ole aiemmin käynyt kerran Turkissa, ihana maa! Ajattelin mennä muutaman vuoden päästä yksin Turkkiin. Paikat ovat tuttuja mutta miten jos kulkee yksin? Hotellin alueella se on varmaan turvallista, mutta entä ulkosalla? Yksi tuttu on turkista, jonka kanssa kyllä voisin kulkea (silti olisin yksin suomalaisena)
      Kokeneet, onko huono idea?

      • caronna

        jos yksin menet kannattaa tukeutua pieniin valkoisiin valheisiin...jos epämiellyttävät miehet alkavat tivaamaan minne illalla ja oletko yksin,paras vastaus ehkä olisi että perheen kanssa olet matkalla ja he odottavat sinua jossakin....yöllä ei kannata liikuskella kuin valoisilla kaduilla ei pikku kujilla....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4047
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1545
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe