meillä ainakin lämpövastuset ovat verkon päällä ja samoin vesijohdotkin. Mikä on yleisin käytäntö?
Vesijhohdot raudoituksen alle vaiko päälle?
10
1219
Vastaukset
vesijohdot jää yleensä verkon alle ja lämpövastukset verkon päälle.
- kylmävesi
ei ole liian kylmää, kurkku ei tule kipeäksi kun juo lämmintä.
- jorma1
Siinä on todellakin se, että kymävesi mikä on putkessa lämpenee. Toisaaltahan se on hyvä, koska lämmintä vettähän esimerkiksi aamulla heti tarvitaan ensimmäisenä pärstän pesuun ym. Mutta juomavettä joutuu jonkin ajan laskemaan, jotta vesi viilenee hyväksi. Yleensä kuitenkin juomista varten käytetään keittiön hanaa, ja keittiöstä poilerille on yleensä lyhyt matka, eli ongelmaa ei tule, sillä vesi viilenee lyhyessä putkessa nopeasti. WC;ssä ja suihkussa taas tarvitaan ensin lämmintä vettä.
Itsellä myös tuolla tavalla putket, eli vesi verkon päällä ja vastukset myöskin. Mutta miten vastuksen koskeminen vesiputkeen?: -Varmasti jossakin kohdassa koskee, mutta eikö sulata poikki? - Rane
Jos haluaa kylmän veden tulevan kylmänä, putket kannattaa kaivaa hiekkaan.
- joooopi
kylmä johto alimmaiseen tyroxiin ja lämpönen seuraavaan niin ne yleensä uritetaan..
- on siinä työsarkaa perkele!:)
Urittelehan menemään vaan!
- menee
on siinä työsarkaa perkele!:) kirjoitti:
kuin sulaan voihin se ura.
- putki-mies
on siinä työsarkaa perkele!:) kirjoitti:
no siinä ei tosiaankaan mee kauaa kun urat ajetaan tyroxiin ..ei niitä puukolla kalveta hyvä mies
- ja päällä
Meillä kylmävesiputket on eristeiden alla. lämminvesiputket eristeiden päällä. Eristeiden päällä on tietysti myös vesikiertoisen lattialämmityksen putket...
- Hanna Karttunen ins.
älkää vaan sekoittako ko. putkia keskenään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1225699- 644070
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺453756Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭313199Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332912Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342519En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä132382Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli132336Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101754- 1181727