Onko Sipoossa mitään mystistä kulttia, joka palvoo meren suurta Kutalhuuta ja Metsän Vuohta Suur-Nikkuria? Onko Bockin saagalla mitään tekemistä asian kanssa? Lemminkäisen Temppeli, onko löytynyt?
Oudot kultit
4
1220
Vastaukset
- Valdemari
Mutta kun sinne ei pääse kun kävellen.Tiellä on maailmanennätys kieltotaulujen suhteen.On sitten niin yksityistä että....
- DobbelBock
Nyt on Valdemari ollut väärässä paikassa. Ihan on kuule temppeli yleisen tien kupeessa.
- Valdemari
DobbelBock kirjoitti:
Nyt on Valdemari ollut väärässä paikassa. Ihan on kuule temppeli yleisen tien kupeessa.
Sittenhän niitä on kaksi.Tää mikä mulle neuvottiin on Gumbostrandin rannan kioskista rantaa pitkin vasemmalle.Tuli tienhaara missä oli laaja valikoima kieltotauluja,muistaakseni oli puh.no.mistä saa tilinumeron jotta voi maksaa.Tie tulee ulos Kallbäckiin.
Missä se toinen on?
- ja bileet
Onkos Sipoon metsissä vielä mystisiä bileitä, jotka kestävät aamun sarastukseen asti? Joitakin palvontamejoja kait nekin...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856