Onko kukaan käynyt lasten kanssa siellä? Millainen paikka? Onko vähän yli 1 vuotiaalle mitään (ei osaa vielä kävellä)
HopLop
23
31425
Vastaukset
- tjab
Ollaan käyty vähän yli vuoden ikäisten kanssa. Siellä oli erikseen sellainen pienten puoli, jossa viihtyivät. Varsinkin pallomeri tuntui kiinnostavan, samoin spiraaliliuku. Uudestaan mennään, kunhan ehditään!
- minä12345
Mukava paikka! Pienten puolelle voi mennä siis aikuinen mukana laskemaan liukumäkeä, eli pienetkin pärjäävät. Meidän perheessä ainakin innostuttiin!
- sartsa4
Ollaan käyty mieheni ja lasten kanssa joka viikko seikkailemassa siellä-AIVAN MAHTAVA PAIKKA!!!! Siellä tarjolla myös lastenhoitopalvelu-saatiin kerrankin tehdä ihan rauhassa viikonlopun ruokaostokset Jumbossa...En voi muuta kuin suositella kaikille paikkaa. On halvempi vaihtoehto kuin esim.Linnanmäki jne....ja sadepäivinä mainio tapa kuluttaa vapaa-aikaa!
- jade73
Jos lapsesi on vielä "sylivauva"- tai siis ei osaa kävellä niin hän pääsee leikkimään ilmaiseksi. Itselläni tyttö alle vuoden sekä poika 6v-eli maksoin vain pojasta. Ja tosiaan pienten puolella riitti puuhaa ja laskimme kaikki yhdessä isojen puolella mäkeä ja leikimme pallomeressä=) Hauskaa oli!!!!Ja mikä parasta pääsin myös itsekin pallomereen-enpä muista koska viimeksi sinne olisi saanut luvallisesti mennä?
- Käynyt
En opettaisi lapsia sisäseikkailupuistojen huvitukseen. Samankaltaisia hauskoja virkikkeitähän löydät ulkona maastosta (hyödynnetään luontoa kuten aiemminkin tehtiin). Myös motoriikka kehittyy ja raitis ilma on hyvästä. Eikä maksa mitään.
- Kokeilkaa
Hei, nyt kun on kesä ja toivon mukaan hyviä säitä kokeilkaa Helsingin leikkiluolaa, joka on ulkosalla. Ei tarvitse kesällä lähteä sisäseikkailuipuistoihin kun on mahdollista olla ulkona raittiissa ilmassa.
www.leikkiluola.fi
Talvi tulee pian, joten nyt nautitaan sortsien käytöstä ja ulkoilusta.- Uusioäiti
Helsingin Leikkiluola ei itse asiassa sijaitse Hakaniemen torilla vaan torin alla - sisäänkäynti on maanalaisesta parkkihallista (ulkoakin pääsee). Että sikäli on aivan sama, sataako vai paistaa...;)
- HopLop
Sateisina päivinä paikka on kun kaaoksen partaalla. Ei työntekijöitä tarpeeksi ja pissattu pallomereen ja vanhemmat eivät vahdi että sääntöjä noudatetaan. Ei kiitos toista kertaa.
- meitinperhe
Sateellahan ihmiset tietysti hakeutuvat sisätiloihin.
Itse käymme pilvisenä tai aurinkoisena päivänä ja sadepäivinä vaan iltaisin. Silloin saa leikkiä rauhassa. Lapset tykkäävät tosi paljon ja pärjäävät jo itsekseen putkissa ja muualla, vaikka ikää on alle 4 vuotta. - S-B
meitinperhe kirjoitti:
Sateellahan ihmiset tietysti hakeutuvat sisätiloihin.
Itse käymme pilvisenä tai aurinkoisena päivänä ja sadepäivinä vaan iltaisin. Silloin saa leikkiä rauhassa. Lapset tykkäävät tosi paljon ja pärjäävät jo itsekseen putkissa ja muualla, vaikka ikää on alle 4 vuotta.Sitä paitsi leikkiluolassa käynti tulee kalliimmaksi kun sielä maksaa aikuisetki aivan saman sisäänpääsymaksun.
Eikä edes mitenkään erikoinen paikka. - Leikkiluola kiva on
S-B kirjoitti:
Sitä paitsi leikkiluolassa käynti tulee kalliimmaksi kun sielä maksaa aikuisetki aivan saman sisäänpääsymaksun.
Eikä edes mitenkään erikoinen paikka.Aikuiset ja valvojat pääsevät Leikkiluolaan ilmaiseksi. Paikka on kehittynyt paljon vuodesta 2007!:) Kannattaa kokeilla.
- Marizca13
Olemme "joutuneet" käymään hoplopissa Järvenpäästä.
Mut onneksi tänne tuli Höpölöpö.
Mukavan kokoinen ja viihtyisä 2,4ja6 vuotiaille lapsille ja kahviosta saa kaikenlaista naposteltavaa ja on siellä isompaankin nälkään.
Suosittelen:)
- Liaani
Nyt on tullut myös Hyvinkäälle ja Tuulokseen omat seikkailuyrittäjät. www.villenviidakko.fi
- Jorrrrjjrma
Kävimme leikkiluolassa tänään, ja lapset viihtyivät. Aikuisten ei todellakaan tarvitse maksaa, ja alle 3vuotiaat maksavat 5 euroa.. Pallotykit/kanuunat olivat kuulemma tulleet vasta eilen seilailemasta jostain päin maailmaa laivasta kontista, joten nekin varmasti ensi viikolla asennettuina.. Olipa mukavaa, että pelipoletteja sai samalla kun maksoi rannekkeen. Hyvä paikka !
- taidetaanpa lähtee
Jorrrrjjrma kirjoitti:
Kävimme leikkiluolassa tänään, ja lapset viihtyivät. Aikuisten ei todellakaan tarvitse maksaa, ja alle 3vuotiaat maksavat 5 euroa.. Pallotykit/kanuunat olivat kuulemma tulleet vasta eilen seilailemasta jostain päin maailmaa laivasta kontista, joten nekin varmasti ensi viikolla asennettuina.. Olipa mukavaa, että pelipoletteja sai samalla kun maksoi rannekkeen. Hyvä paikka !
sinne pesueen kanssa..
- murkkujen äiti
Tre hoplop pettymys. Kamala meteli. Missään ei sanota selvästi, että alle 18v oltava huoltaja mukana. Kävin paikan päälläkin ja hakemalla hakea sai ilmoitusta ikärajasta! Itseään kunnioittava 12vuotiaan vanhempi ei istu 2t limulla, jos on yhtään järkevämpää tekemistä.
- vastuullinen iskä
Miten lapsen valvominen liittyy itsekunnioitukseen? Eikö 12-vuotias ole muka lapsi? Sen ikäinen on toki paljon itsenäisempi ja osaavampi kuin 5-vuotias, mutta jos se olisi valmis aikuinen, senhän voisi potkaista saman tien kotoa pois. Minä kunnioitan itseäni JA lastani JA muita ihmisiä, enkä jätä omia alaikäisiäni yhteisiin tiloihin riehumaan ilman valvontaa.
Ns. sivitysvaltioissa ajan jakaminen lasten kanssa, kouluun saattaminen ja jopa suoranainen paapominen, on itsestäänselvyys ja hyväksi havaittu traditio, Suomessa sen sijaan ylpeillään "itsenäisyydellä" sitä enemmän, mitä aikaisemmin jokaisella perheenjäsenellä on omat menonsa. Surullista. - 2bööböö
Tarkoitushan on viettää aikaa lasten kanssa.Kontaten mukana tai kannustaen pöydän vieressä istuen. Ota kirja mukaan.Tai seiska lehti...
- Raision HopLOppi
No onneks sinne ei ole pakko mennä..., tuskin tommosella on missään hyvä olla. Hanki elämä. Meillä ainakin 6v ja 2v tytöt ihan innoissaan paikasta..., vanhemmat voi osallistua seikkailuun. Meillä HopLopin seinässä varsin selvästi lukee valvontavastuu ja tieto siitä, että jos jättää lapsen heitteille sinne (poistuu itse paikalta) niin siitä menee ilmoitus lastenvalvontaan. Eli ei sinne ole pakko mennä, jos ei jaksa huolehtia lapsistaan, ei kiinnostaa tms, miten niitten kanssa jaksaa sitten ylipäätään olla.
- Anonyymi
vastuullinen iskä kirjoitti:
Miten lapsen valvominen liittyy itsekunnioitukseen? Eikö 12-vuotias ole muka lapsi? Sen ikäinen on toki paljon itsenäisempi ja osaavampi kuin 5-vuotias, mutta jos se olisi valmis aikuinen, senhän voisi potkaista saman tien kotoa pois. Minä kunnioitan itseäni JA lastani JA muita ihmisiä, enkä jätä omia alaikäisiäni yhteisiin tiloihin riehumaan ilman valvontaa.
Ns. sivitysvaltioissa ajan jakaminen lasten kanssa, kouluun saattaminen ja jopa suoranainen paapominen, on itsestäänselvyys ja hyväksi havaittu traditio, Suomessa sen sijaan ylpeillään "itsenäisyydellä" sitä enemmän, mitä aikaisemmin jokaisella perheenjäsenellä on omat menonsa. Surullista.Pelle. Mä olin 12 vuotiaana jo matkustanut yksin, harrastanut seksiä, ollut linnamäellä kahdestaan saman ikäisen kanssa ynnä muuta kaikkea. Miksei 12 vuotias pärjäisi hoplopissa yksin :D ei 12 v. Oo mikää pikkulapsi. Järki käteen.
- Nimimerrkiiiiii
Leikkiluola
On p*rseestä - Anonyymi
Demarikasta aivopesua jo vaipoista päästyä.
- Anonyymi
Hyppää mun laitteesta, jeeeeeeee
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171075124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?113459Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2302303Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja232133Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31640Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491174- 721150
- 1841122
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591009Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77979