HopLop

Vantaalla

Onko kukaan käynyt lasten kanssa siellä? Millainen paikka? Onko vähän yli 1 vuotiaalle mitään (ei osaa vielä kävellä)

23

31153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tjab

      Ollaan käyty vähän yli vuoden ikäisten kanssa. Siellä oli erikseen sellainen pienten puoli, jossa viihtyivät. Varsinkin pallomeri tuntui kiinnostavan, samoin spiraaliliuku. Uudestaan mennään, kunhan ehditään!

      • minä12345

        Mukava paikka! Pienten puolelle voi mennä siis aikuinen mukana laskemaan liukumäkeä, eli pienetkin pärjäävät. Meidän perheessä ainakin innostuttiin!


    • sartsa4

      Ollaan käyty mieheni ja lasten kanssa joka viikko seikkailemassa siellä-AIVAN MAHTAVA PAIKKA!!!! Siellä tarjolla myös lastenhoitopalvelu-saatiin kerrankin tehdä ihan rauhassa viikonlopun ruokaostokset Jumbossa...En voi muuta kuin suositella kaikille paikkaa. On halvempi vaihtoehto kuin esim.Linnanmäki jne....ja sadepäivinä mainio tapa kuluttaa vapaa-aikaa!

      • jade73

        Jos lapsesi on vielä "sylivauva"- tai siis ei osaa kävellä niin hän pääsee leikkimään ilmaiseksi. Itselläni tyttö alle vuoden sekä poika 6v-eli maksoin vain pojasta. Ja tosiaan pienten puolella riitti puuhaa ja laskimme kaikki yhdessä isojen puolella mäkeä ja leikimme pallomeressä=) Hauskaa oli!!!!Ja mikä parasta pääsin myös itsekin pallomereen-enpä muista koska viimeksi sinne olisi saanut luvallisesti mennä?


    • Käynyt

      En opettaisi lapsia sisäseikkailupuistojen huvitukseen. Samankaltaisia hauskoja virkikkeitähän löydät ulkona maastosta (hyödynnetään luontoa kuten aiemminkin tehtiin). Myös motoriikka kehittyy ja raitis ilma on hyvästä. Eikä maksa mitään.

    • Kokeilkaa

      Hei, nyt kun on kesä ja toivon mukaan hyviä säitä kokeilkaa Helsingin leikkiluolaa, joka on ulkosalla. Ei tarvitse kesällä lähteä sisäseikkailuipuistoihin kun on mahdollista olla ulkona raittiissa ilmassa.
      www.leikkiluola.fi
      Talvi tulee pian, joten nyt nautitaan sortsien käytöstä ja ulkoilusta.

      • Uusioäiti

        Helsingin Leikkiluola ei itse asiassa sijaitse Hakaniemen torilla vaan torin alla - sisäänkäynti on maanalaisesta parkkihallista (ulkoakin pääsee). Että sikäli on aivan sama, sataako vai paistaa...;)


    • HopLop

      Sateisina päivinä paikka on kun kaaoksen partaalla. Ei työntekijöitä tarpeeksi ja pissattu pallomereen ja vanhemmat eivät vahdi että sääntöjä noudatetaan. Ei kiitos toista kertaa.

      • meitinperhe

        Sateellahan ihmiset tietysti hakeutuvat sisätiloihin.
        Itse käymme pilvisenä tai aurinkoisena päivänä ja sadepäivinä vaan iltaisin. Silloin saa leikkiä rauhassa. Lapset tykkäävät tosi paljon ja pärjäävät jo itsekseen putkissa ja muualla, vaikka ikää on alle 4 vuotta.


      • S-B
        meitinperhe kirjoitti:

        Sateellahan ihmiset tietysti hakeutuvat sisätiloihin.
        Itse käymme pilvisenä tai aurinkoisena päivänä ja sadepäivinä vaan iltaisin. Silloin saa leikkiä rauhassa. Lapset tykkäävät tosi paljon ja pärjäävät jo itsekseen putkissa ja muualla, vaikka ikää on alle 4 vuotta.

        Sitä paitsi leikkiluolassa käynti tulee kalliimmaksi kun sielä maksaa aikuisetki aivan saman sisäänpääsymaksun.
        Eikä edes mitenkään erikoinen paikka.


      • Leikkiluola kiva on
        S-B kirjoitti:

        Sitä paitsi leikkiluolassa käynti tulee kalliimmaksi kun sielä maksaa aikuisetki aivan saman sisäänpääsymaksun.
        Eikä edes mitenkään erikoinen paikka.

        Aikuiset ja valvojat pääsevät Leikkiluolaan ilmaiseksi. Paikka on kehittynyt paljon vuodesta 2007!:) Kannattaa kokeilla.


      • Marizca13

        Olemme "joutuneet" käymään hoplopissa Järvenpäästä.
        Mut onneksi tänne tuli Höpölöpö.
        Mukavan kokoinen ja viihtyisä 2,4ja6 vuotiaille lapsille ja kahviosta saa kaikenlaista naposteltavaa ja on siellä isompaankin nälkään.
        Suosittelen:)


    • Liaani

      Nyt on tullut myös Hyvinkäälle ja Tuulokseen omat seikkailuyrittäjät. www.villenviidakko.fi

      • Jorrrrjjrma

        Kävimme leikkiluolassa tänään, ja lapset viihtyivät. Aikuisten ei todellakaan tarvitse maksaa, ja alle 3vuotiaat maksavat 5 euroa.. Pallotykit/kanuunat olivat kuulemma tulleet vasta eilen seilailemasta jostain päin maailmaa laivasta kontista, joten nekin varmasti ensi viikolla asennettuina.. Olipa mukavaa, että pelipoletteja sai samalla kun maksoi rannekkeen. Hyvä paikka !


      • taidetaanpa lähtee
        Jorrrrjjrma kirjoitti:

        Kävimme leikkiluolassa tänään, ja lapset viihtyivät. Aikuisten ei todellakaan tarvitse maksaa, ja alle 3vuotiaat maksavat 5 euroa.. Pallotykit/kanuunat olivat kuulemma tulleet vasta eilen seilailemasta jostain päin maailmaa laivasta kontista, joten nekin varmasti ensi viikolla asennettuina.. Olipa mukavaa, että pelipoletteja sai samalla kun maksoi rannekkeen. Hyvä paikka !

        sinne pesueen kanssa..


    • murkkujen äiti

      Tre hoplop pettymys. Kamala meteli. Missään ei sanota selvästi, että alle 18v oltava huoltaja mukana. Kävin paikan päälläkin ja hakemalla hakea sai ilmoitusta ikärajasta! Itseään kunnioittava 12vuotiaan vanhempi ei istu 2t limulla, jos on yhtään järkevämpää tekemistä.

      • vastuullinen iskä

        Miten lapsen valvominen liittyy itsekunnioitukseen? Eikö 12-vuotias ole muka lapsi? Sen ikäinen on toki paljon itsenäisempi ja osaavampi kuin 5-vuotias, mutta jos se olisi valmis aikuinen, senhän voisi potkaista saman tien kotoa pois. Minä kunnioitan itseäni JA lastani JA muita ihmisiä, enkä jätä omia alaikäisiäni yhteisiin tiloihin riehumaan ilman valvontaa.

        Ns. sivitysvaltioissa ajan jakaminen lasten kanssa, kouluun saattaminen ja jopa suoranainen paapominen, on itsestäänselvyys ja hyväksi havaittu traditio, Suomessa sen sijaan ylpeillään "itsenäisyydellä" sitä enemmän, mitä aikaisemmin jokaisella perheenjäsenellä on omat menonsa. Surullista.


      • 2bööböö

        Tarkoitushan on viettää aikaa lasten kanssa.Kontaten mukana tai kannustaen pöydän vieressä istuen. Ota kirja mukaan.Tai seiska lehti...


      • Raision HopLOppi

        No onneks sinne ei ole pakko mennä..., tuskin tommosella on missään hyvä olla. Hanki elämä. Meillä ainakin 6v ja 2v tytöt ihan innoissaan paikasta..., vanhemmat voi osallistua seikkailuun. Meillä HopLopin seinässä varsin selvästi lukee valvontavastuu ja tieto siitä, että jos jättää lapsen heitteille sinne (poistuu itse paikalta) niin siitä menee ilmoitus lastenvalvontaan. Eli ei sinne ole pakko mennä, jos ei jaksa huolehtia lapsistaan, ei kiinnostaa tms, miten niitten kanssa jaksaa sitten ylipäätään olla.


      • Anonyymi
        vastuullinen iskä kirjoitti:

        Miten lapsen valvominen liittyy itsekunnioitukseen? Eikö 12-vuotias ole muka lapsi? Sen ikäinen on toki paljon itsenäisempi ja osaavampi kuin 5-vuotias, mutta jos se olisi valmis aikuinen, senhän voisi potkaista saman tien kotoa pois. Minä kunnioitan itseäni JA lastani JA muita ihmisiä, enkä jätä omia alaikäisiäni yhteisiin tiloihin riehumaan ilman valvontaa.

        Ns. sivitysvaltioissa ajan jakaminen lasten kanssa, kouluun saattaminen ja jopa suoranainen paapominen, on itsestäänselvyys ja hyväksi havaittu traditio, Suomessa sen sijaan ylpeillään "itsenäisyydellä" sitä enemmän, mitä aikaisemmin jokaisella perheenjäsenellä on omat menonsa. Surullista.

        Pelle. Mä olin 12 vuotiaana jo matkustanut yksin, harrastanut seksiä, ollut linnamäellä kahdestaan saman ikäisen kanssa ynnä muuta kaikkea. Miksei 12 vuotias pärjäisi hoplopissa yksin :D ei 12 v. Oo mikää pikkulapsi. Järki käteen.


    • Nimimerrkiiiiii

      Leikkiluola

      On p*rseestä

    • Anonyymi

      Demarikasta aivopesua jo vaipoista päästyä.

    • Anonyymi

      Hyppää mun laitteesta, jeeeeeeee

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5378
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1927
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      8
      1253
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe