onko mahdollista,että kukkakaupan kasveista löytyy erimaalaisia kotiloita? siis esim. kukkatalon kukista tai kasveista? ois ainaki ihanaa jos löytyis!
hömhöm..
5
288
Vastaukset
- Suski
Kyllä saattaa löytä, mutta aika harvimaista. Erimaalaisia? Siis ei kai erimaalaisia löydy?!
- kotilo-kaktusfani
Kyllä voi löytyä.Itse olen löytänyt vain kuolleen parin millin kokoisen kotilon.Ja voivat kasveista löytyvät kotilot olla ulkomaalaisia sillä huonekasvithan elävät ulkomailla josta ne tuodaan suomeen.
- Carnival
Kaipa tuo voi olla mahdollista, mutta todennäköisyys on ettei löytyisi..
Tulee tosin mieleen tästä, kuinka kerran minun ala-asteella löysin salaatistani kotilon :'D- AGFA
Yhellä mein luokan tyypillä oli kuollu etana salaatissa. Oikee kenellekkää ei oo maistunu salaatti tän jälkee x3
Hyvinkin mahdollista toi selviytyminen maasta toiseen. Kaikki kotilot varmaankin osaa mennä horrokseen. Mä olen nähnyt ainakin Lassilan kyläkaupan banaaneissa mustakeltasen, pienen hämähäkin. Se oli kylläkin kuollu. Saattaa hyvinki olla ulkomailta. Toisinaan (luulen mut en tiedä) kasvit pestään, MYRKYTETÄÄN (kuten hedelmissä jotka on tuotu ulkomailta on torjunta aineita). Ja enää nykyisin kasvei tuodaa aika vähän ulkomailta. Ulkomaista peräisin olevia kukkia voidaan kasvattaa suomes vuoden ympäri kasvihuoneissa. - vivi
AGFA kirjoitti:
Yhellä mein luokan tyypillä oli kuollu etana salaatissa. Oikee kenellekkää ei oo maistunu salaatti tän jälkee x3
Hyvinkin mahdollista toi selviytyminen maasta toiseen. Kaikki kotilot varmaankin osaa mennä horrokseen. Mä olen nähnyt ainakin Lassilan kyläkaupan banaaneissa mustakeltasen, pienen hämähäkin. Se oli kylläkin kuollu. Saattaa hyvinki olla ulkomailta. Toisinaan (luulen mut en tiedä) kasvit pestään, MYRKYTETÄÄN (kuten hedelmissä jotka on tuotu ulkomailta on torjunta aineita). Ja enää nykyisin kasvei tuodaa aika vähän ulkomailta. Ulkomaista peräisin olevia kukkia voidaan kasvattaa suomes vuoden ympäri kasvihuoneissa.meiänki koulussa oli etana salaatissa vähän aikaa sitten, ja kun mun kaverin veli oli vielä siinä koulussa niin salaatissa oli sokeri toukkia:X
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462378Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361822
- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811717Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai201138Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015