En saanut dna:lta vastausta kolmeen (!!!) sähköpostiin, joissa olisin kysynyt, että miksi mulle ei maksettu prepaidin puheaikaa viime kuulta! Olen niin kyllästynyt dna:n toimintaan yleensäkin. Yritän viimeiseen asti vältellä asiakaspalveluun soittamista, koska olen monta kertaa joutunut jonottamaan YLI PUOLI TUNTIA vain päästäkseni läpi.
Maksettiinko muille normaalisti dna lisäaika tässä kuussa? Onko jollain käynyt niin ettei ole maksettu, vaikka olisitkin ladannut puhelinta ihan normaalin väliajoin?
DNA prepaid + dna asiakaspalvelu
19
3395
Vastaukset
- yllättävää
Itsellä vain hyviä kokemuksia asiakaspalvelusta, aika yllättävää tuo noin pitkä odotusaika, kun itsellä kokemusta 0-2 minuutista.
No yksi prepaid asiakas on tulossa lisää pian, kun tyttöystävälle hankitaan sellainen.
Nythän niitä kannattaa jokaisen hankkia, vaikka varastoon, kun saa puoleen hintaan sekä aloituspaketin. että lataukset. - Soneran miehiä
On se kyllä kumma juttu että joillekin "sattuu" näitä huonoja kokemuksia .Se on vain niin ettei niitä aina voi uskoa kun täällä yli puolet on pelkkää keksittyä panettelua.
- aivan normaalisti.
Veljelleni ei syystä taikka toisesta tullut, vaikka latailtu ollaan siihenkin. Minulle tuli lisäajasta kertova viesti 3.5.
Olen ollut dnan Prepaid asiakkaana jtn. 2,5v ja liittymää olen lataillut joka kuukausi vähintään kerran. Kahtena kertana ei lisäajasta kertovaa viestiä ole itselleni tullut. Sillä jälkimmäisellä kerralla soitin asiakaspalveluun asiasta, eivätkä osanneet kertoa syytä viestin tulematta jäämiseen. Kertoivat kyllä puhelimessa sen lisäajan määrän kun kysyin.- PeraK.
Minulle ei ole koskaan tullut DNA prepaidiin lisäaikaa, vaikka otin liittymän vuosi sitten. Olen vastaanottanut puheluita melko paljon. Toisaalta tuo on muutenkin niin turkasen kallis liittymä. Otin sen vain siksi että kaveri halusi edullisia puheluita omasta DNA-liittymästään (helmi-liittymä). No vaihdettiin sitten Kolumbuksen KF:ään. Mutta vielä tuo prepaid toimii, tai siis on ainakin toimivinaan. Jos prepaidin haluaa niin seuraavan kerran otan Kolumbuksen tai Saunalahden, ne ovat tuntuvasti DNA:ta halvempia.
- ninni1
mitä järkeä on ylipäänsä ottaa DNA:n prepaid? puheluminuutti maksaa 0,16 e/min ja nyt tarjouksessakin (puolet lisää) noin 0,11 e/min.
Vrt: kolumbus 0,10 e/min ja saunalahti 0,10 e/min ja nämä hinnat normaalisti, eivät edes tarjouksia.- matikka 10
Kyllä puolet 16 centistä on 8c, eikä 11c, niinkuin sun matikkapäällä:)
Lisäksi dn:lla tekstarit vain 6c/kpl, eli markkinoiden halvimmat.
Lisäksi saa puheaikaa vastaanotetuista 1,5c/min, joten toiset puhuu lähes ilmaiseksi.
On vain muistettava, että ne puhelut, joista maksetaan ei saa olla sellaisia liittymiä, joiden kk-maksuihin kuuluu puheminuutteja, kuten aarre-liittymä tms.
Dna:lla on usein noita puoleen hintaan paketteja tai lataustarjouksia, joten edullisimmin sillä puhuu kuin muulla, kun osaa vain käyttää järkevästi! - Ope
matikka 10 kirjoitti:
Kyllä puolet 16 centistä on 8c, eikä 11c, niinkuin sun matikkapäällä:)
Lisäksi dn:lla tekstarit vain 6c/kpl, eli markkinoiden halvimmat.
Lisäksi saa puheaikaa vastaanotetuista 1,5c/min, joten toiset puhuu lähes ilmaiseksi.
On vain muistettava, että ne puhelut, joista maksetaan ei saa olla sellaisia liittymiä, joiden kk-maksuihin kuuluu puheminuutteja, kuten aarre-liittymä tms.
Dna:lla on usein noita puoleen hintaan paketteja tai lataustarjouksia, joten edullisimmin sillä puhuu kuin muulla, kun osaa vain käyttää järkevästi!"Kyllä puolet 16 centistä on 8c, eikä 11c, niinkuin sun matikkapäällä:)"
Päivitäppäs matikkapää hieman aivonystyröitäsi. 10 euron latauksella saat puheaikaa 15 euron edestä. 15 eurolla saat puheaikaa 93 minuuttia. 10 € / 93 min = 10,7 snt/min. Aika lähellä se on 11 senttiä.
"Lisäksi saa puheaikaa vastaanotetuista 1,5c/min, joten toiset puhuu lähes ilmaiseksi. "
Viranomaiset ovat kieltäneet edut vastaanotetuista puheluista. Saapa nähdä kauanko DNA aikoo toimia sääntöjen vastaisesti. - Mika70800
Ope kirjoitti:
"Kyllä puolet 16 centistä on 8c, eikä 11c, niinkuin sun matikkapäällä:)"
Päivitäppäs matikkapää hieman aivonystyröitäsi. 10 euron latauksella saat puheaikaa 15 euron edestä. 15 eurolla saat puheaikaa 93 minuuttia. 10 € / 93 min = 10,7 snt/min. Aika lähellä se on 11 senttiä.
"Lisäksi saa puheaikaa vastaanotetuista 1,5c/min, joten toiset puhuu lähes ilmaiseksi. "
Viranomaiset ovat kieltäneet edut vastaanotetuista puheluista. Saapa nähdä kauanko DNA aikoo toimia sääntöjen vastaisesti.Laskelmasi ovat toki sinänsä oikein, mutta niissä missataan koko homman idea:
Eihän dna prepaid olekaan halvin ulospäin soiteltaessa.
Mutta dna prepaid on mainio siksi, että siihen voi soittaa dna Aarre -liittymällä peräti 1500 min/kk vain 8,90 euroa/kk -kuukausimaksulla. Tai vaihtoehtoisesti 2c/min dna Helmi -liittymällä!
Jos siis alkuperäisen kirjoittajan tyttöystävä ei voi tai halua vaihtaa sitä Soneraa tai TeleFinlansia dna:han, niin alkuperäiselle kirjoittajalle tulee halvemmaksi vaikkapa lahjoittaa tyttöystävälleen tuo dna Prepaid (ostettu tarjouksesta 9,90e) ja soitella siihen dna Aarre -liittymällä kuin soitella esim. dna Onnilla em. Soneraan tai TF:iin.
Vertaapa: jo tunnin puhelu Onnilla maksaa 4,14 euroa, ja 2 tuntia 8,28 euroa. Sensijaan Aarre -liittymällä dna prepaidiin soittelee keskimäärin alle 1c/min, joten ei tarvitse paljoa edes puhua, kun tuolla hintaerolla lahjoittaa tarvittaessa vastapuolellekin dna prepaidin!
dna prepaid ei olekaan paras siksi, että sillä olisi halvinta soitella ulospäin, vaan siksi, että se on kuukausimaksuton ja anonyymi liittymä, johon voi soittaa huippuedullisesti (alle 1c/min) dna Aarre tai melko edullisesti (2c / min) dna Helmi -liittymillä!
Kannattaa aina laskea kokonaisuuksia, eikä yksittäisiä asioita. Sinänsä toki aivan totta, että 60% korotettu lataus ei ole puoleen hintaan, vaan n. 33% alennus. - dna-prepaidin
Mika70800 kirjoitti:
Laskelmasi ovat toki sinänsä oikein, mutta niissä missataan koko homman idea:
Eihän dna prepaid olekaan halvin ulospäin soiteltaessa.
Mutta dna prepaid on mainio siksi, että siihen voi soittaa dna Aarre -liittymällä peräti 1500 min/kk vain 8,90 euroa/kk -kuukausimaksulla. Tai vaihtoehtoisesti 2c/min dna Helmi -liittymällä!
Jos siis alkuperäisen kirjoittajan tyttöystävä ei voi tai halua vaihtaa sitä Soneraa tai TeleFinlansia dna:han, niin alkuperäiselle kirjoittajalle tulee halvemmaksi vaikkapa lahjoittaa tyttöystävälleen tuo dna Prepaid (ostettu tarjouksesta 9,90e) ja soitella siihen dna Aarre -liittymällä kuin soitella esim. dna Onnilla em. Soneraan tai TF:iin.
Vertaapa: jo tunnin puhelu Onnilla maksaa 4,14 euroa, ja 2 tuntia 8,28 euroa. Sensijaan Aarre -liittymällä dna prepaidiin soittelee keskimäärin alle 1c/min, joten ei tarvitse paljoa edes puhua, kun tuolla hintaerolla lahjoittaa tarvittaessa vastapuolellekin dna prepaidin!
dna prepaid ei olekaan paras siksi, että sillä olisi halvinta soitella ulospäin, vaan siksi, että se on kuukausimaksuton ja anonyymi liittymä, johon voi soittaa huippuedullisesti (alle 1c/min) dna Aarre tai melko edullisesti (2c / min) dna Helmi -liittymillä!
Kannattaa aina laskea kokonaisuuksia, eikä yksittäisiä asioita. Sinänsä toki aivan totta, että 60% korotettu lataus ei ole puoleen hintaan, vaan n. 33% alennus.Tänään ostin dna-kaupasta dna-prepaidin, maksoi 9,90 ja sillä sai 10 euron arvosta puheluita ja lisäksi kauppasummasta sai s-bonuksen. Tarkoitus on rekisteröidä liittymä, jolloin saa vielä 7 euron verran lisäpuheaikaa.En viitsi edes laskea,paljonko jää todellisksi minuuttihinnaksi, mutta joku 6c/min lie aika lähellä. Prepaid menee ystävättärelleni ja ehkä lataamme siihen puoleen hintaan vielä vähän lisää puheaikaan,vaikka ei se välttämätöntä ole.
Itsellä on aarre ja puhun danoihin 0,0059/min ja kaupanpäälle saisin naputella 1500 tekstaria:) - ja huijattu =)
dna-prepaidin kirjoitti:
Tänään ostin dna-kaupasta dna-prepaidin, maksoi 9,90 ja sillä sai 10 euron arvosta puheluita ja lisäksi kauppasummasta sai s-bonuksen. Tarkoitus on rekisteröidä liittymä, jolloin saa vielä 7 euron verran lisäpuheaikaa.En viitsi edes laskea,paljonko jää todellisksi minuuttihinnaksi, mutta joku 6c/min lie aika lähellä. Prepaid menee ystävättärelleni ja ehkä lataamme siihen puoleen hintaan vielä vähän lisää puheaikaan,vaikka ei se välttämätöntä ole.
Itsellä on aarre ja puhun danoihin 0,0059/min ja kaupanpäälle saisin naputella 1500 tekstaria:)""En viitsi edes laskea,paljonko jää todellisksi minuuttihinnaksi, mutta joku 6c/min lie aika lähellä.""
Puheaikaa 10€ 7€ = 17€. 17 eurolla saa puheaikaa 106 minuuttia. 9,90€ / 106 min = 0,094 €/min.
Eli oikea hinta on 9,4 c/min (EI 6 c/min!).
DNA osaa huijaamisen taidon =) - poperador
ja huijattu =) kirjoitti:
""En viitsi edes laskea,paljonko jää todellisksi minuuttihinnaksi, mutta joku 6c/min lie aika lähellä.""
Puheaikaa 10€ 7€ = 17€. 17 eurolla saa puheaikaa 106 minuuttia. 9,90€ / 106 min = 0,094 €/min.
DNA osaa huijaamisen taidon =)mistä edellinen viestittäjä halusi kertoa???
laskelmasi on varmaan ihan oikein, mutta hän sanoi puhuvansa aarre liittymästä prepaidiin edullisesti!!! siksi hänelle ei paljon merkkaa mitä prepaid maksaa koska sillä ei juurikaan puhuta vaan on vastaanottava osapuoli. Jos mielestäsi tässä huijaa dna niin mene sinne kouluun takasin opettelemaan luetun ymmärtämistä - vaan mun laskuista
ja huijattu =) kirjoitti:
""En viitsi edes laskea,paljonko jää todellisksi minuuttihinnaksi, mutta joku 6c/min lie aika lähellä.""
DNA osaa huijaamisen taidon =)Siitä 9,90 saa vielä bonusta -5%, joka tietenkin alentaa aloituspaketin hintaa.
En todellakaan ole edes laskenut, mitä maksaa, koska tärkeintä on se, että itse saan soittaa lähes ilmaiseksi hänelle:)
Laskekoon joku oikeasti, mitä tuo aloituspaketti maksaa minuuttihinnoin!
9,90 e - 5 %, saa 17 eurolla puheaikaa 106,25 minuuttia.
Joka tapauksessa todella edullista
Dna ei ole huijannut minua koskaan millään lailla ja minulla on kokemusta yhtiön palveluista, yli viiden vuoden ajalta. - huijattu
vaan mun laskuista kirjoitti:
Siitä 9,90 saa vielä bonusta -5%, joka tietenkin alentaa aloituspaketin hintaa.
En todellakaan ole edes laskenut, mitä maksaa, koska tärkeintä on se, että itse saan soittaa lähes ilmaiseksi hänelle:)
Laskekoon joku oikeasti, mitä tuo aloituspaketti maksaa minuuttihinnoin!
Joka tapauksessa todella edullista
Dna ei ole huijannut minua koskaan millään lailla ja minulla on kokemusta yhtiön palveluista, yli viiden vuoden ajalta.""Laskekoon joku oikeasti, mitä tuo aloituspaketti maksaa minuuttihinnoin!
Joka tapauksessa todella edullista ""
Todella edullista, aloituspaketin minuuttihinnaksi tulee 9,25 snt/min. Ja heti seuraan latauskerran jälkeen 16 snt/min.
Ei siinä mitään, menin minäkin lankaan...
Kolumbuksella AINA 10 snt/min, samoin Saunalahdella.
Prepaideissakin on eroja! - kirjoittaa et ainakaan
huijattu kirjoitti:
""Laskekoon joku oikeasti, mitä tuo aloituspaketti maksaa minuuttihinnoin!
Joka tapauksessa todella edullista ""
Todella edullista, aloituspaketin minuuttihinnaksi tulee 9,25 snt/min. Ja heti seuraan latauskerran jälkeen 16 snt/min.
Ei siinä mitään, menin minäkin lankaan...
Kolumbuksella AINA 10 snt/min, samoin Saunalahdella.
Prepaideissakin on eroja!Toistan, minua ei ole huijannut kukaan muu, kuin elisa aikoinaan.
Dna prepaidissa on halvemmat tekstarit kuin kummassakaan mainitsemassasi ja niitä puoleen hintaan latauksia saa vähän väliä, nytkin kesäkuun neljänteen ainakin.
Lisäksi ainoana operaattorina dna antaa puheaikaa vastaanotetuista prepaid-puheluista.
Ja ostimme tuon prepaidin siksi, että minun soitot hänelle jäävät noin puoleen senttiin/min ja tekstareita voin lähettää niin paljon kuin jaksan, enemmänkin:) - pörrikkä
Ope kirjoitti:
"Kyllä puolet 16 centistä on 8c, eikä 11c, niinkuin sun matikkapäällä:)"
Viranomaiset ovat kieltäneet edut vastaanotetuista puheluista. Saapa nähdä kauanko DNA aikoo toimia sääntöjen vastaisesti.ja kerrotko mikä viranomainen on sen kieltänyt?
kiinnostaa näin dna:n asiakasneuvojana tietää...
- Sulevi
tunnu kukaan ehtivän vastaamahan.
- KYSYVÄ.
Tervehdys Sulevi kumpi sulevin persoonista siellä onkaan .Viimeksi haukuit erilaisilla itsellesi tuntemattomilla murteilla DNA paskaksi ,jotta totuus säilyisi niin tämän olet taas keksinyt vain että pääset haukkumaan dnaata.Minnes ne murteet on kadonneet kun nviimeksi meni vähän pasmat sekaisin kun kävit yksin puhelua itsesi kanssa.Eli tätä sun juttua ei kannata noteerata.Itse en ole dna asiakas mutta kun sinä et nyt ole edes asioinut siellä niin älä silloin moiti.Vaihda nimimerkkiä niin ei aina paljastu oikeat tavoitteet.
- TF.N asiakas
Sieltä vastaillaan jos mahdollista vieläkin huonommin.Onhan se ymmärrettävää ettei ikäviin posteihin olla halukkaita vastailemaan kun silloinhan olisi myönnettävä aina virheet.Mutta jos olet tilaamassa liittymää ihan mistä operattorista tahansa silloin vastaus tulee ihan viipymättä.Eikös olekin mielenkiintoista.Ongelma ei ole millään operaattorilla pois suljettu sitä sattuu kaikilla.Niinhän se on että pahakello se kauas kuuluu ja kun täällä on näitä apureita sivut täynnä.Käsi ylös NYT jos et ole koskaan tehnyt virheitä ,niin silloin et ole ilmeisesti tehnyt koskaan mitään.
- VAIHTAKAA LIITTYMÄÄ!!!!
ALLA KÄYTY KESKUSTELU DNA-N ASIAKASPALVELUN KANSSA. MOKKULAN KORJAUS KESTÄÄ 3-4 VIIKKOA!!! EIKÄ HEIDÄN MIELESTÄ HE OLE KORVAUSVELVOLLISIA, MUUTA KUIN N. 0,8E PÄIVÄHINNAN OSAN KUUKAUSIMAKSUSTA PÄIVISTÄ JOLLOIN TUOTE ON KORJAUKSESSA.!
EN OLE KOSKAAN 10V KAUPAN ALAN PÄÄLLIKKÖAIKANA KOKENUT NÄIN KEHNOA ASIAKASPALVELUA JA ASIODEN HOITOA, VAIHTAKAA VAIKKA ELISAAN TAI SONERAAN, HEILLÄ AINAKIN TOIMII ASIAT NIIN KUIN PITÄÄ.
HUOM!!!
DNA KERTOO ETTEI VASTAA OMISTA TUOTTEISTAAN:
Kiitos viestistäsi.
>
> Kimppa-päätelaitteen viat ovat laitteen valmistajan vastuulla. Operaattori
> tai myyjäliike ei valitettavasti vastaa laitteen laadusta. Valmistajan
> velvollisuus on hoitaa viallinen päätelaite kuntoon tai vaihtaa toiseen
> koneeseen.
>
> DNA:lla ei ole velvollisuutta hyvityksiin päätelaitteen osalta.
> Kuluttajansuojalain nojalla asiakkaalla on kuitenkin oikeus saada vastaava
> tuote tilalle, mikäli laitetta ei huoltotoimenpiteillä voida saada
> kuntoon.
>
> Jälleenmyyjillä ei ole velvollisuutta antaa asiakkaalle varapäätelaitetta
> huollon ajaksi. Voimme toki hyvittää DNA Nettikaista 1M -liittymän
> kuukausimaksua päiväkohtaisesti ajalta jolloin Mokkula on ollut huollossa.
>
> DNA ei korvaa välittömiä tai välillisiä vahinkoja, joten
> kilometrikorvaukset ei valitettavasti kuulu hyvitysten piiriin.
>
> Ystävällisin terveisin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331