HKI-miitti Kaisaniemessä !

Joana75

Kesämiitin paikka taas, eli kuten aikaisempinakin vuosina, niin osallistujia on ollut pääasiassa Helsinki-kanavalta mutta myös Hautausmaalta ja 22:lta, eli periaatteessa kaikki ovat tervetulleita. :)Yhdistävänä tekijänä porukoilla on kuitenkin ollut armas chatti...:P

Paikkana siis Kaisaniemen puisto, siinä suihkulähteiden luona on ihan hyvä paikka treffata. Aikana 10.6 lauantaina klo 18->
Jos sade iskee niskaan niin baariin sitten, paikka tosin avoin.

16

3596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yo-Girl

      Ehdottomasti tänne on pakko päästä. Tästä on tullut joka vuotinen traditio. :P Eli kaikki mukaan vaan ja toivottavasti sää suosii eli armas aurinko paistaa kuten muinakin vuosina :)

      • Joana75

        Mutta parhautta tietenkin olis, jos paistelisi. :) Itse sain kuulla etten saanutkaan vapaaksi tuota lauantaita, mutta viimeistään neljältä koitan poistua töistä. >:)


      • Joana75 kirjoitti:

        Mutta parhautta tietenkin olis, jos paistelisi. :) Itse sain kuulla etten saanutkaan vapaaksi tuota lauantaita, mutta viimeistään neljältä koitan poistua töistä. >:)

        ..jos ne kerta 18.00 vasta alkaa ni Joanatäti kerkee ihan hienosti sinne :)


      • Joana75
        Skotti kirjoitti:

        ..jos ne kerta 18.00 vasta alkaa ni Joanatäti kerkee ihan hienosti sinne :)

        asun "korvessa" ja pitää siinä parissa tunnissa käydä kaupassa, himassa suihkussa jne. Mutta enköhän mä jotakuinkin kerkii. :)


    • Ilmoitusta tännekin tullut.
      Toivottavasti taas tulee uutta porukkaa mukaan, joita ei ole ennen nähnyt miiteissä tai joita itse ei olisi nähnyt. =)

      • Joana75

        Joo kaikki uudet ja vanhat naamat mukaan, sekaan mahtuu takuulla. :) Chatissakin voi tietty tulla meiltä kyselemään tarkemmin jos mietityttää... =)


      • Joana75 kirjoitti:

        Joo kaikki uudet ja vanhat naamat mukaan, sekaan mahtuu takuulla. :) Chatissakin voi tietty tulla meiltä kyselemään tarkemmin jos mietityttää... =)

        ...sinne kattelemaan.

        *lupautuu*


    • No tulemmä paikalle, daa.

      • Tara-86

        No tottakai tuonne saavun :)


    • Destruction

      Varmaan ekana paikalla tai jotain.

    • Joana75

      Aurinkoa siis luvattu lauantaille, eli sateenvarjot jää toivon mukaan kotiin. :)

      • DR_Frozen

        Kai mieki sit tuun :D


    • Onkohan siihen mitää tarkempaa osoitetta ko ei nyt heti tuu mielee mitää suihkulähteitä Kaisaniemessä.

      Yks kamu tulee vissiinsäkin mukana mut tokko se ketää haittaa...

      Mut siellä sitten...

      • Joana75

        Siis siinä ihan junaraiteen vieressähän se puisto on, ja myöskin iso allas missä niitä "suihkuttimia" :D
        Siinä altaalla ainakin hetken aikaa, jos kovin porottaa niin siirrytään ehkä jonnekin nurtsille istuskelemaan. Kattele tutun näköisiä naamoja ja hölinää, mölinää kuulostele. Sitten tuut vaan nykäseen hihasta että hei oottekste ne hullut sieltä... :P Ja joo toki voit frendin ottaa mukaan.


      • Joana75 kirjoitti:

        Siis siinä ihan junaraiteen vieressähän se puisto on, ja myöskin iso allas missä niitä "suihkuttimia" :D
        Siinä altaalla ainakin hetken aikaa, jos kovin porottaa niin siirrytään ehkä jonnekin nurtsille istuskelemaan. Kattele tutun näköisiä naamoja ja hölinää, mölinää kuulostele. Sitten tuut vaan nykäseen hihasta että hei oottekste ne hullut sieltä... :P Ja joo toki voit frendin ottaa mukaan.

        ...taas sanon.

        Jäi se miitti sit vähä vaiheeseen ko ei sit löydetty teitä muita :<

        Ihan liiaksi väkee ni ei sitä tajunnu mitää.


    • kaikille...

      ..osallistuneille.
      Todella hauskaa oli ja porukkaa oli enemmän kuin viime vuonna, noin 40 henkeä.
      Eli Skotti, ei nyt sinänsä ihmekään jos ette löytäneet...oisitte tulleet vaan kyselemään. :D
      Nyt sitten kesän aina vaan kaunistuessa tuleekin tavattua tuolla puistoilun ja terassihtimisen (uu...mikä sana) merkeissä pienemmillä porukoilla aika tiuhaankin. :) T : Joana75

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      8992
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2400
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe