HKI-miitti Kaisaniemessä !

Joana75

Kesämiitin paikka taas, eli kuten aikaisempinakin vuosina, niin osallistujia on ollut pääasiassa Helsinki-kanavalta mutta myös Hautausmaalta ja 22:lta, eli periaatteessa kaikki ovat tervetulleita. :)Yhdistävänä tekijänä porukoilla on kuitenkin ollut armas chatti...:P

Paikkana siis Kaisaniemen puisto, siinä suihkulähteiden luona on ihan hyvä paikka treffata. Aikana 10.6 lauantaina klo 18->
Jos sade iskee niskaan niin baariin sitten, paikka tosin avoin.

16

3646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yo-Girl

Ehdottomasti tänne on pakko päästä. Tästä on tullut joka vuotinen traditio. :P Eli kaikki mukaan vaan ja toivottavasti sää suosii eli armas aurinko paistaa kuten muinakin vuosina :)

• Joana75

Mutta parhautta tietenkin olis, jos paistelisi. :) Itse sain kuulla etten saanutkaan vapaaksi tuota lauantaita, mutta viimeistään neljältä koitan poistua töistä. >:)

• Joana75 kirjoitti:

Mutta parhautta tietenkin olis, jos paistelisi. :) Itse sain kuulla etten saanutkaan vapaaksi tuota lauantaita, mutta viimeistään neljältä koitan poistua töistä. >:)

..jos ne kerta 18.00 vasta alkaa ni Joanatäti kerkee ihan hienosti sinne :)

• Joana75
        Skotti kirjoitti:

..jos ne kerta 18.00 vasta alkaa ni Joanatäti kerkee ihan hienosti sinne :)

asun "korvessa" ja pitää siinä parissa tunnissa käydä kaupassa, himassa suihkussa jne. Mutta enköhän mä jotakuinkin kerkii. :)

• Ilmoitusta tännekin tullut.
      Toivottavasti taas tulee uutta porukkaa mukaan, joita ei ole ennen nähnyt miiteissä tai joita itse ei olisi nähnyt. =)

• Joana75

Joo kaikki uudet ja vanhat naamat mukaan, sekaan mahtuu takuulla. :) Chatissakin voi tietty tulla meiltä kyselemään tarkemmin jos mietityttää... =)

• Joana75 kirjoitti:

Joo kaikki uudet ja vanhat naamat mukaan, sekaan mahtuu takuulla. :) Chatissakin voi tietty tulla meiltä kyselemään tarkemmin jos mietityttää... =)

...sinne kattelemaan.

*lupautuu*

• No tulemmä paikalle, daa.

• Tara-86

No tottakai tuonne saavun :)

• Destruction

Varmaan ekana paikalla tai jotain.

• Joana75

Aurinkoa siis luvattu lauantaille, eli sateenvarjot jää toivon mukaan kotiin. :)

• DR_Frozen

Kai mieki sit tuun :D

• Onkohan siihen mitää tarkempaa osoitetta ko ei nyt heti tuu mielee mitää suihkulähteitä Kaisaniemessä.

Yks kamu tulee vissiinsäkin mukana mut tokko se ketää haittaa...

Mut siellä sitten...

• Joana75

Siis siinä ihan junaraiteen vieressähän se puisto on, ja myöskin iso allas missä niitä "suihkuttimia" :D
        Siinä altaalla ainakin hetken aikaa, jos kovin porottaa niin siirrytään ehkä jonnekin nurtsille istuskelemaan. Kattele tutun näköisiä naamoja ja hölinää, mölinää kuulostele. Sitten tuut vaan nykäseen hihasta että hei oottekste ne hullut sieltä... :P Ja joo toki voit frendin ottaa mukaan.

• Joana75 kirjoitti:

Siis siinä ihan junaraiteen vieressähän se puisto on, ja myöskin iso allas missä niitä "suihkuttimia" :D
        Siinä altaalla ainakin hetken aikaa, jos kovin porottaa niin siirrytään ehkä jonnekin nurtsille istuskelemaan. Kattele tutun näköisiä naamoja ja hölinää, mölinää kuulostele. Sitten tuut vaan nykäseen hihasta että hei oottekste ne hullut sieltä... :P Ja joo toki voit frendin ottaa mukaan.

...taas sanon.

Jäi se miitti sit vähä vaiheeseen ko ei sit löydetty teitä muita :<

Ihan liiaksi väkee ni ei sitä tajunnu mitää.

• kaikille...

..osallistuneille.
      Todella hauskaa oli ja porukkaa oli enemmän kuin viime vuonna, noin 40 henkeä.
      Eli Skotti, ei nyt sinänsä ihmekään jos ette löytäneet...oisitte tulleet vaan kyselemään. :D
      Nyt sitten kesän aina vaan kaunistuessa tuleekin tavattua tuolla puistoilun ja terassihtimisen (uu...mikä sana) merkeissä pienemmillä porukoilla aika tiuhaankin. :) T : Joana75

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4267
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3475
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3100
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2578
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2247
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2019
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1959
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1348
    Aihe