mistä löytää temppujen ohjeita . kohde yleisöni on noin 80-7 vuotiaita .pliis apua!
Vastaukset 5
- epäselväks...
et kohdeyleisösi on
a) 80-70w
b)80kpl 7vuotiaita
c)8-7w
vastaus ??????????????????????????????- ...on
kahdeksankymmentä viiva seitsemän vuotiaita lapsia sekä aikuisia . selvisikö nyt ?!
- kyl selvis..
...on kirjoitti:
kahdeksankymmentä viiva seitsemän vuotiaita lapsia sekä aikuisia . selvisikö nyt ?!
.. luulisin :D:D
- lars
siis minkä lajin temppuja nyt edes teet ja mitä osaat tähän mennessä? kannattaa parisen vuotta vähintään harjoitella että saa jotain rutiineja edes kuntoon ennenkuin alat esiintymään, jossain voima-akrobatiassa tottakai kauemmin mutta noin niinkun yleisesti ottaen. itse sen tietää kun kannattaa alkaa numeroa kasaamaan, mutta kyllä se on ihan temppujen kypsymisen kannalta syytä harjoitella paljon. netistä löytää mitä tahansa ohjeita googlesta hakemalla.
- temppujahan
minä teen lasten temppuja ja klassikkoja joita kuka tahansa voi oppia et zilleen enkä mitään akrobatiaa
mutta kiitos kumminkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510