yllättävä pianotunti

juuzo

Pianotuntini alkasisi pian ja opettajani vähän reilu kolmekymppinen Jarkko ei voinut sitää myöhästymistä. Myöhästyin kuitenkin, vaikka olin juossut lähes koko matkan tunnille. "Mitä me olemme sopineet myöhästymisestä?" Jarkko kysyi ensimmäisenä. Yritin selitellä jotakin, mutta lopulta pyysin anteeksi ja lupasin olla jatkssa ajoissa.

Harjoittelin tulevaa tutkintoani varten ja Jarkko oli erinomainen opettaja. Hän oli myös jumalaisen ihanan näköinen, pitkä roteva mies, jolla oli lyhyet tummat hiukset ja ihanat ruskeat silmät. Jarkon sormet olivat pitkät ja vahvat ja hänen hymynsä oli valloittava valkosine hampaineen. Monesti olin ajatellut fantasiosisani Jarkkoa, mutta en voinut koskaan tehdä aloitetta hänen suhteensa, olihan hän minua 15 vuotta vanhempi. Olisi todella noloa, että 17 vuotias neito yrittäisi jotakin 32 vuotiaan opettajansa kanssa.

Jarkko seisoi takanani ja tunsin hänen olonsa takanani varsin kiihottavaksi. Soittamisesta ei tullut yhtään mitään. Jarkko kysyi mikä minua vaivasi, sillä kömpelö soittoni ei ollut minulle ollenkaan tavanomaista. "Taidat ajatella ihan jotakin muuta!" Jarkko sanoi ja otti minua samalla kiinni hartioistani. Vahvat kädet ottivat minua tiukasti, mutta hellästi kiinni ja tunsin palan nousevan kurkkuuni. Jarkko käänsi minut ympäri ja olin lähes varma, että hän suutelisi minua. Jarkko katsoi ihanilla silmillään minua ja pyysi keskittymään. Minua nolotti omat ajatukseni ja katseeni liukui alemmaksi. En voinut olla katsomatta hänen tiukkojen housujen etumusta ja näin sen pullottavan ihanasti. Tiesin, että pullotus oli luonnollinen eikä johtunut erektiosta. Tajusin Jarkolla olevan kohtuullisen kokoisen kalun.

Jarkko huomasi katseeni viipyvän jalkovälissään ja pyysi minua keskittymään soittamiseen. "No niin Kata, keskityhän nyt ihan muuhun j akoitapa soittaa uudestaan!" Aloitin soiton ja soitin ehkä paremmin kuin koskaan, samalla tunsin kuinka Jarkko painoi kätensä uudestaan olkapäilleni, mutta jatkoin soittoa. Tunsin kuinka Jarkon hengitys osui paljaalle niskalleni ja sydämeni alkoi tykyttämään valtavasti. Pala nousi jälleen kurkkuuni ja samalla tunsin pienen suukon niskassani.

Jatkoin soittoa, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Sain lisää suudelmia niskaani ja hartioilleni. Jarkon vahvat kädet siirsivät toppini naruolkainta sivulle ja se valhti olkapääni yli. Tunsin kiihottuvani tilanteesta aivan villisti, mutta jatkoin silti soittoa. Toinenkin olkain tipahti ja Jarkon kädet hyväilivät ihoani määrätietoisen ihanasti. Toinen käsi liukui olkapääni yli ja valui alemmas kohti suurehkoa rintaani. Käsi painui rintaani vasten alukis topin läpi, mutta hetkessä käsi siirsti topin rintani yli ja vapautti sen kokonaan. En käyttänyt liivejä ollenkaan ja siitä taisi Jarkkokin olla hyvillään. Toinenkin käsi oli löytänyt tiensä rinnoilleni ja olinkin jo molemmat rinnat paljaina.

Jarkko hyväili rintojani ja nännnini olivat täydessä terässä keskellä pieniä nännipihoja. Jarkko veti topin pois päältäni ja se hiukan häiritsi soittamistani. Jarkko hyväili käsillään selkääni, vatsaani ja rintojani ihanasti. Tunsin kuinka vetoketju hameeni takaosassa sai liukua las ja avautua Jarkon vetäessä sitä alaspäin. Jarkko nosti käsillään minua hiukan ylös ja pujotti hameen jaloistani. Istuin saoittamassa pianoa oman opettajani kotona pelkissä valkoisissa läpikuultavaissa pikkuhousuissani. Tunsin olevani aivan märkänä ja kiimassa. Jarkon kädet hyväilivät reisiäni ja liukuivat hyvin määrätietoisesti kohti jalkoväliäni. Suuri kämmen painautui vasten pikkuhusujani ja tunsi varmasti kosteuden ja lämmön.

Jarkon pitkät sormet siirsivät pikkuhusujeni kuminauhaa syrjään ja livahtivat sen alle. Inahdin varsin kovaan äänen Jarkon sormen koskettaessa märkää ja ajeltua häpyäni. Suorastaan valuin häönen kädelleen ja soittamiseni oli jo vähintäänkin katkonasita ja epätahtista. Jarkko veti pikkuhusujani alaspäin ja nostin pyllyäni hiukan häntä auttaakseni. Kuulin kuinka hänen housunsa vetoketju avautui ja vaatteet kahisivat. tajusin Jarkon riisuvan itseään. Kohta olisi kappale soitettu loppuun, mitä sen jälkeen tapahtuisi ajattelin.

Soitin viimeisen nuotin ja sormeni jäivät lepäämään koskettimille. "Ihanan koskettavasti soitettu Kata!" Jarkko sanoi ja käänsi tuolin itseään kohti. Näin kuinka Jarkko seisoi edessäni alastomana. Hänen jyhkeä lihaksikas vartalonsa oli upea näky ja sen kruunasi pitkä ja paksu kulli jalkovälissä. Jarkko nosti minut seisomaan ja nosti toisen jalkani pianotuolille. Olin selin Jarkkoon päin ja hän painoi ylävartaloani eteenpäin. Nojasinpianon reunaan ja hänen ihanat kätensä hyväilivät jalkoväliäni. Olin valmis saamaan i´hanan orgasmin minä hetkenä hyvänsä.

Tunsin Jarkon ihanan näköisen kullin koskettavan häpyhuuliani ja lopulta alkavan upota sisääni. Hetkessä tunsin olevani aivan täynnä ihanaa opettajaani. Olin monesti fantasioinut ja nyt se kaikki toteutui. Jarkko oli hellä ja vahva ja niin määrätietoinen ja itsevarma. Väristykset alkoivat ravistella kehoani ja kuulin huutavani suoraa huutoa orgasmin purkautessa valloilleen sisälläni.

Jalkani pettivät alta ja vain Jarkon vahvat kädet kannattelivat minua, kunnes tunsin lämpimän purkauksen sisälläni. Jarkko murahti ja suuteli hellästi niskaani.

10

31224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvostelija

      Toivottavasti soittotaitosi on parempi kuin oikeinkirjoitustaitosi.

      Minkä helkkarin takia ihmiset eivät esikatsele ja samalla oikolue tekeleitään?

      • ihan ok virheineenkin

        Ei näillä palstoilla varmasti ketään oikeaa kirjailiaa näy. Ainoastaa muutama "kielioppinsa" lukenut pää paskaa täynnä oleva idiootti.


      • Aasi
        ihan ok virheineenkin kirjoitti:

        Ei näillä palstoilla varmasti ketään oikeaa kirjailiaa näy. Ainoastaa muutama "kielioppinsa" lukenut pää paskaa täynnä oleva idiootti.

        Hyväkin tarina muuttuu huonoksi, jos se on täynnä kirjoitusvirheitä.

        Myöskin tuollainen kielenkäyttö tyyliin "Ainoastaa muutama "kielioppinsa" lukenut pää paskaa täynnä oleva idiootti" kertoo minulle paitsi kirjoittajan älykkyydestä-, myös sivistyksestä tai oikeammin sen puutteesta. Tuossakin lauseessa oli kirjoitusvirhe, mikä kuvaa hyvin arvostelijan arvostelijan sivistymättömyyttä.

        On myös hyvin arvelluttavaa, jos asiasta huomauttaminen saa aikaiseksi tuollaisen vastareaktion, joka on suorastaan täynnä vihaa.

        Itse tarina oli sisällöltään varsin mukavaa luettavaa, mutta huomattavasti paremman lukunautinnon olisi kirjoituvirheetön tarina tuonut.


      • kirjoissakin
        Aasi kirjoitti:

        Hyväkin tarina muuttuu huonoksi, jos se on täynnä kirjoitusvirheitä.

        Myöskin tuollainen kielenkäyttö tyyliin "Ainoastaa muutama "kielioppinsa" lukenut pää paskaa täynnä oleva idiootti" kertoo minulle paitsi kirjoittajan älykkyydestä-, myös sivistyksestä tai oikeammin sen puutteesta. Tuossakin lauseessa oli kirjoitusvirhe, mikä kuvaa hyvin arvostelijan arvostelijan sivistymättömyyttä.

        On myös hyvin arvelluttavaa, jos asiasta huomauttaminen saa aikaiseksi tuollaisen vastareaktion, joka on suorastaan täynnä vihaa.

        Itse tarina oli sisällöltään varsin mukavaa luettavaa, mutta huomattavasti paremman lukunautinnon olisi kirjoituvirheetön tarina tuonut.

        Hei kaikki kommentoijat. Jos luette muutakin kuin näitä novelleja täällä, tiedätte että myös ihan oikeissa painetuissa romaaneissakin on joskus kirjoitusvirheitä. Toki nää novellitkin kannatta oikolukea ennen kuin lähettää kirjoitelmansa eteenpäin. (Paitsi tietysti jos haluaa negatiivista palautetta.)

        Mua ei muutama kirjoitusvirhe haittaan niinkään paljoa, kuin esim. se, että jättää isot kirjaimet kokonaan käyttämättä, vaikka se onkin muotia netissä ja helpottaa chattailua tmv. Lisäksi se on hyvä juttu että teksti on palstoitettu, eikä kirjoitettu yhdeksi pötköksi.

        Tälläisiä mietteitä mulla. Jatka vaan kirjoittelua, vain harjoittelemalla voi tulla entistä paremmaksi.


      • ollut monta

        Ei ollut niin monta KIROTUS VIHRETTÄ että olisi haitannut... tv. Marisia... ei ku märisiä iän ikuinen.


      • JAniNA

        jfgkjhdkshfkfhskfhskfhskfhsjdsh
        IHANA SEKSIKÄS!
        MUAKI TEKEE MIELI,OON NELJÄTOISTA!
        UUH,AAH,YYMM,..
        PILLU MÄRKÄ,OON SAANU JO KERRANPEPPUSEKSII..


    • RoomMate

      mäkin haluan jarkon pianotunnille uuh aah

    • vdmf'åwqke

      En jaksanut lukea koko tarinaa, kun siinä oli niin järkyttävästi kirjoitusvirheitä. Sääli.

      • gfdgdf

        Ilmeisesti myöhästelit myös äidinkielentunneiltasi.


      • Äk:S_Kolmanteen.
        gfdgdf kirjoitti:

        Ilmeisesti myöhästelit myös äidinkielentunneiltasi.

        _HUOH_
        Siis voi lol. Mitä sen on väliä jos joku kirjottaa jotain väärin ? Tuskin tekään aina kirjotatte kaikkia oikein, vai ? Ja tää sankari oli kaikkein paras "En voinu lukee loppuu ku oli niin paljo kirjotusvirheitä" No säki voisit sit alkaa harrastamaan jotain muutakin ku oikein kirjotusta et osaat selvittää seuraavalla kerralla et mitä mikäki tarkottaa, jos jollain sattuu olemaan tekstissä kirjotusvirhe..
        _HUOH_


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe