Mitä ihmettä?

---------------------

Mitäs nyt tapahtuu? Pari päivää sitte TeleFinlandin logo mun puhelimessa muuttu TeliaSoneraksi tai siis se teksti????
Ei perhana, mitähä se Sonera nyt oikein aikoo...

14

1920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hivuttautuu

Sonera vaan hivuttautuu sinulta kysymättä liittymääsi ja vie kohta kokonaan vaikka et haluaisi.Hinnat sitten nousee seuraavaksi vaikkei sinulta kysytä sitäkään.Vaihda ajoissa ennenkuin on myöhäistä soneran toimet ovat vähän kyseenalaisia kuten on Elisankin.

• Hellfile

Muuten hyvä, muttei pidä paikkaansa. Suomessa on euroopan paras kuluttajasuojalaki. Mikäli henkilö on allekirjoittanut jonkin sopimuksen, niin sitä ei voi yksipuolisesti muuttaa, vaan siihen tarvitaan molempien osapuolien suostumus.

• kirjoitteluun
        Hellfile kirjoitti:

Muuten hyvä, muttei pidä paikkaansa. Suomessa on euroopan paras kuluttajasuojalaki. Mikäli henkilö on allekirjoittanut jonkin sopimuksen, niin sitä ei voi yksipuolisesti muuttaa, vaan siihen tarvitaan molempien osapuolien suostumus.

Olisit lukenut tuon SÄÄSTÖPOTTI jutun niin tämä sama asia on jo korjattu siellä.Kannattaisi ensin tutkia ja sitten vasta hutkia.

• SoneraMies

Tele Finland liittymät tullaan siirtämään Sonera matkapuhelinliittymiksi syksyyn mennessä.

• Soneran toimia

Itselläni on vielä viikon tele finland mutta silloin saan jo erään toisen en nyt halua mainostaa mutta yhtä halvan.Sille ei voi sonera enää mitään .Ehkä noi boikotti hommat olisi paikallaan ,en tiedä ehkä.Täytyy käydä lukemassa noi boikotti sivun tekstit.

• -----------------

Niin, mites hintojen käy?Osaako joku sanoa?Tuleeko Soneran hinnat vai pysyykö nää vanhat samat hinnat? V***u jos tulee Soneran hinnat nii sit räjähtää!!!

• tulee
        ----------------- kirjoitti:

Niin, mites hintojen käy?Osaako joku sanoa?Tuleeko Soneran hinnat vai pysyykö nää vanhat samat hinnat? V***u jos tulee Soneran hinnat nii sit räjähtää!!!

Eihän ne muuten sulkisi halpoja liittymiä

• jeejees
        tulee kirjoitti:

Eihän ne muuten sulkisi halpoja liittymiä

Tämä on soneran pakkoliitos ei sille mitään mahda.Ne voi vaikka myydä kolmannelle osapuolelle sun sopimukses.

• POISTUU

Tämä on soneran tapa ärsyttää asiakkaat pois että ne voivat sulkea koko liittymätyypin.Hidas mutta varma tapa saada kaikki kyllästymään kun ensin hidastuu asiakaspalvalu.Olen odottanut yhtä vastausta jonka lähetin sähköpostilla ja yritin selvittää heidän järjestelmässään olevaa vikaa Jo toista viikkoa eikä taida vastausta enää tullakkaan koska tämä on sitä tf. parannettua asiakaspalvelua.

• george 1

Niin mitä palvelua.Eihän sieltä ole enää aikoihin saanut kunnon palvelua.ASPA kyllä vastaa nopeasti mutta asiat harvoin siitä etenee.Kun ensin kuuntelet ja näpyttelet oikean numeron minne haluat.Kaiken lisäksi saat vielä maksaa siitä ilosta.Siellä ei ilmeisesti toimi enää sähköposti koska minä olen yrittänyt samalla tavalla tavoitella aspaa.

• yksi kyllästynyt
        george 1 kirjoitti:

Niin mitä palvelua.Eihän sieltä ole enää aikoihin saanut kunnon palvelua.ASPA kyllä vastaa nopeasti mutta asiat harvoin siitä etenee.Kun ensin kuuntelet ja näpyttelet oikean numeron minne haluat.Kaiken lisäksi saat vielä maksaa siitä ilosta.Siellä ei ilmeisesti toimi enää sähköposti koska minä olen yrittänyt samalla tavalla tavoitella aspaa.

Siellä vaan selitellään kiireellä .Onko asiat niin sekaisin?

• Odottelu
        yksi kyllästynyt kirjoitti:

Siellä vaan selitellään kiireellä .Onko asiat niin sekaisin?

Tänään lähti 6klp liittymiä dnalle .Tele f. palvelu on ihan kaaoksessa.

• en kyl
        Odottelu kirjoitti:

Tänään lähti 6klp liittymiä dnalle .Tele f. palvelu on ihan kaaoksessa.

ikinä lähtis vaikka ois viiminen operaattori maan päällä!

• Oma on valinta
        en kyl kirjoitti:

ikinä lähtis vaikka ois viiminen operaattori maan päällä!

Eikö se olekin hyvä että edes itse saa päättää kenelle rahansa antaa.Sinun valintasi on tietysti ihan oikeutettu ja sitä täytyy kunnioittaa mutta eiköhän tämä sinun kommenttisi ollut täysin turha ja lapsellinen eihän sinun sitä pidä eikä kukaan sitä ole sinulta vaatinutkaan,mutta ei kai nyt kukaan voi olla noin ehdoton kun sen jokainen tietää ja niin myös sinäkin että sinulla on vain vaikea myöntää että mainitsemasi operaattori kuitenkin toimii siinä missä muutkin operaattorit tämä on varsin omituista keskustelua siitä mikä on hyvä ja mikä ei jos olet tyytyväinen nykyiseen niin mitä sitten ?Se ei paljoa vähempää voisi ainakaan minua kiinnostaa.TF:ASIAKAS .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe