Avenida de Coiranpasca

Tapu

Nyt ne on nahty, Macchu Picchu ja Cusco nimittain. Totesin etta Cuscosssa on helvetisti irrallaan juoksevia koiria. Markkinoillakin nain niiden ruikkivan sisatiloissa. Mm Tandapata-kadulla saa varoa ettei astu koiranpaskaan. Kadun nimi pitaisikin olla Avenida De Coiranpasca. Luojan kiitos koirat eivat ole akaisia ihmisille.

4

1387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pizarron kuristajakoira

      Cuscossa on paljon nähtävää ja yöelämää. Monet turistit nukkuvat päivät ja heräävät illalla juhlimaan. Jos haluat tutustua seutuun niin herää
      aikaisin kuten paikkakuntalaiset .Tulumayo kadulta löydät paikallisbussit Valle Sagraadoon ja
      Avenida Culturan varrelta yliopistosta eteenpäin
      lähtevät autot Urcosin suuntaan.Ostamalla sotilas-kartan Limasta National Geographic Instituutista
      voit suunnitella omia kävelyjäsi turistireittien ulkopuolelle. Alueella on ollut muitakin kulttuureita kuin Inkat ja raunioita löytyy kartoista. Käyntu viidakon puolella on antoisaa
      ja voit lasketella Urubamba jokea vaikkapa
      Atlannille saakka. Yhteys jokisysteemiin Quillabamban kaupungin kautta .
      Lauri Linkola
      [email protected]
      PS asunut Perussa 27 vuotta

      • Tapu

        Joo kylla Cusco ja sen ymparisto olivat hienoa seutua. Ja ihmiset mukavia. Olis pitany viipya siella kauemmmin eika hatikoida tanne rannikolle missa ihmiset ovat aivan erilaisia. Eika aina niin mukaviakaan. Tama Pisco varsinkin on aika tylsa paikka. Muuten, ostin pullon piscoa ja se maistui pontikalle !


      • pedrofinlandia2
        Tapu kirjoitti:

        Joo kylla Cusco ja sen ymparisto olivat hienoa seutua. Ja ihmiset mukavia. Olis pitany viipya siella kauemmmin eika hatikoida tanne rannikolle missa ihmiset ovat aivan erilaisia. Eika aina niin mukaviakaan. Tama Pisco varsinkin on aika tylsa paikka. Muuten, ostin pullon piscoa ja se maistui pontikalle !

        Olisi ollutkin outoa ellei olisi maistunut. Valmistusmethodi sama kuin pontikalla. heti kolmannen jalkeen se maistuu hyvalta.

        Terveisia vaan Linkolalle. Olime sahkopostiyhteydessa 2000. Meidan piti tehda silloin matka Peruun, joka alkoikin Ecuadorista ja kun piti siirtya Perun puolelle - peruimme sen! Silloin olivat Fujimori -kahinat menossa. Kiersimme 1 kk Ecuadoria.

        Nyt 2004 syksylla toteutui myos varsinainen Perun matka (Aventuran kautta). Inka-trail oli mahtava ja sen jalkeinen Machu Picchu ja Aquas Caliente. samoin Cusco ennen polkua.

        Kaynti Titicaca -jarvella oli mieleenpainuva.

        Menisin vaikka kuinka monta kertaa uudestaan.

        Pedro


      • pedrofinlandia2 kirjoitti:

        Olisi ollutkin outoa ellei olisi maistunut. Valmistusmethodi sama kuin pontikalla. heti kolmannen jalkeen se maistuu hyvalta.

        Terveisia vaan Linkolalle. Olime sahkopostiyhteydessa 2000. Meidan piti tehda silloin matka Peruun, joka alkoikin Ecuadorista ja kun piti siirtya Perun puolelle - peruimme sen! Silloin olivat Fujimori -kahinat menossa. Kiersimme 1 kk Ecuadoria.

        Nyt 2004 syksylla toteutui myos varsinainen Perun matka (Aventuran kautta). Inka-trail oli mahtava ja sen jalkeinen Machu Picchu ja Aquas Caliente. samoin Cusco ennen polkua.

        Kaynti Titicaca -jarvella oli mieleenpainuva.

        Menisin vaikka kuinka monta kertaa uudestaan.

        Pedro

        pyyntö yhteydenottoon, koska olisi mukava vaihtaa kokemuksia tuolta reissulta, jonka myös tein vaimoni kanssa 03. Kuitenkin jäi paljon näkemättä, ja sinun tekstisi oli kovin myönteinen. Tuohon:[email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe