Nyt ne on nahty, Macchu Picchu ja Cusco nimittain. Totesin etta Cuscosssa on helvetisti irrallaan juoksevia koiria. Markkinoillakin nain niiden ruikkivan sisatiloissa. Mm Tandapata-kadulla saa varoa ettei astu koiranpaskaan. Kadun nimi pitaisikin olla Avenida De Coiranpasca. Luojan kiitos koirat eivat ole akaisia ihmisille.
Avenida de Coiranpasca
4
1387
Vastaukset
- Pizarron kuristajakoira
Cuscossa on paljon nähtävää ja yöelämää. Monet turistit nukkuvat päivät ja heräävät illalla juhlimaan. Jos haluat tutustua seutuun niin herää
aikaisin kuten paikkakuntalaiset .Tulumayo kadulta löydät paikallisbussit Valle Sagraadoon ja
Avenida Culturan varrelta yliopistosta eteenpäin
lähtevät autot Urcosin suuntaan.Ostamalla sotilas-kartan Limasta National Geographic Instituutista
voit suunnitella omia kävelyjäsi turistireittien ulkopuolelle. Alueella on ollut muitakin kulttuureita kuin Inkat ja raunioita löytyy kartoista. Käyntu viidakon puolella on antoisaa
ja voit lasketella Urubamba jokea vaikkapa
Atlannille saakka. Yhteys jokisysteemiin Quillabamban kaupungin kautta .
Lauri Linkola
[email protected]
PS asunut Perussa 27 vuotta- Tapu
Joo kylla Cusco ja sen ymparisto olivat hienoa seutua. Ja ihmiset mukavia. Olis pitany viipya siella kauemmmin eika hatikoida tanne rannikolle missa ihmiset ovat aivan erilaisia. Eika aina niin mukaviakaan. Tama Pisco varsinkin on aika tylsa paikka. Muuten, ostin pullon piscoa ja se maistui pontikalle !
- pedrofinlandia2
Tapu kirjoitti:
Joo kylla Cusco ja sen ymparisto olivat hienoa seutua. Ja ihmiset mukavia. Olis pitany viipya siella kauemmmin eika hatikoida tanne rannikolle missa ihmiset ovat aivan erilaisia. Eika aina niin mukaviakaan. Tama Pisco varsinkin on aika tylsa paikka. Muuten, ostin pullon piscoa ja se maistui pontikalle !
Olisi ollutkin outoa ellei olisi maistunut. Valmistusmethodi sama kuin pontikalla. heti kolmannen jalkeen se maistuu hyvalta.
Terveisia vaan Linkolalle. Olime sahkopostiyhteydessa 2000. Meidan piti tehda silloin matka Peruun, joka alkoikin Ecuadorista ja kun piti siirtya Perun puolelle - peruimme sen! Silloin olivat Fujimori -kahinat menossa. Kiersimme 1 kk Ecuadoria.
Nyt 2004 syksylla toteutui myos varsinainen Perun matka (Aventuran kautta). Inka-trail oli mahtava ja sen jalkeinen Machu Picchu ja Aquas Caliente. samoin Cusco ennen polkua.
Kaynti Titicaca -jarvella oli mieleenpainuva.
Menisin vaikka kuinka monta kertaa uudestaan.
Pedro pedrofinlandia2 kirjoitti:
Olisi ollutkin outoa ellei olisi maistunut. Valmistusmethodi sama kuin pontikalla. heti kolmannen jalkeen se maistuu hyvalta.
Terveisia vaan Linkolalle. Olime sahkopostiyhteydessa 2000. Meidan piti tehda silloin matka Peruun, joka alkoikin Ecuadorista ja kun piti siirtya Perun puolelle - peruimme sen! Silloin olivat Fujimori -kahinat menossa. Kiersimme 1 kk Ecuadoria.
Nyt 2004 syksylla toteutui myos varsinainen Perun matka (Aventuran kautta). Inka-trail oli mahtava ja sen jalkeinen Machu Picchu ja Aquas Caliente. samoin Cusco ennen polkua.
Kaynti Titicaca -jarvella oli mieleenpainuva.
Menisin vaikka kuinka monta kertaa uudestaan.
Pedropyyntö yhteydenottoon, koska olisi mukava vaihtaa kokemuksia tuolta reissulta, jonka myös tein vaimoni kanssa 03. Kuitenkin jäi paljon näkemättä, ja sinun tekstisi oli kovin myönteinen. Tuohon:[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612