täältä myös kiitoksia observeri ja kumppanit vinkeistänne, tosin jo monta kuukautta sitten. ekakertalaiselle niistä oli ainakin iloa. nyt sitten seuraavaa matkaa säästämään. olisko teillä kellään kommentteja niinkin pitkälle kuin mm 2010. jos tiedätte linkkejä ja vinkkejä niin vastaanotetaan, myös muutaman kuukauden viiveellä :) SINNE!!
JALKAPALLON MM 2010
4
1148
Vastaukset
- Observeri
Jos fudista haluat tulla katsomaan niin pikkuhiljaa alkaa olla syytä varailla majoitusta. Eikä muuten ole vitsi! Itse odotan kuin kuuta nousevaa vuoden 2008 mahdollisia F1 -kisoja...
- sergei
Observeri: Oletko törmännyt siellä missään vaiheessa aiheeseen tässä välillä? Viittithän vinkata jos jotakin tulee vastaan. Kiittää etukäteen.
- Observeri
sergei kirjoitti:
Observeri: Oletko törmännyt siellä missään vaiheessa aiheeseen tässä välillä? Viittithän vinkata jos jotakin tulee vastaan. Kiittää etukäteen.
OK. Pistän viestiä tulemaan jos uutisia asian tiimoilta sattuu korviin. Minkälaista infoa eniten kaipailet?
- AN791
Muistan toki nuo kisat, mutta vuvuzelaa en ole hankkinut. Minulla on kyllä samoihin kisoihin liittyvä puuhakirja kokoelmassani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1401757
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir265878- 34789
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.65667Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik29651Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta5644Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44641Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48626- 43600
Mun veikkaus
On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke53592