JALKAPALLON MM 2010

sergei

täältä myös kiitoksia observeri ja kumppanit vinkeistänne, tosin jo monta kuukautta sitten. ekakertalaiselle niistä oli ainakin iloa. nyt sitten seuraavaa matkaa säästämään. olisko teillä kellään kommentteja niinkin pitkälle kuin mm 2010. jos tiedätte linkkejä ja vinkkejä niin vastaanotetaan, myös muutaman kuukauden viiveellä :) SINNE!!

4

1280

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Observeri

Jos fudista haluat tulla katsomaan niin pikkuhiljaa alkaa olla syytä varailla majoitusta. Eikä muuten ole vitsi! Itse odotan kuin kuuta nousevaa vuoden 2008 mahdollisia F1 -kisoja...

• sergei

Observeri: Oletko törmännyt siellä missään vaiheessa aiheeseen tässä välillä? Viittithän vinkata jos jotakin tulee vastaan. Kiittää etukäteen.

• Observeri
        sergei kirjoitti:

Observeri: Oletko törmännyt siellä missään vaiheessa aiheeseen tässä välillä? Viittithän vinkata jos jotakin tulee vastaan. Kiittää etukäteen.

OK. Pistän viestiä tulemaan jos uutisia asian tiimoilta sattuu korviin. Minkälaista infoa eniten kaipailet?

• AN791

Muistan toki nuo kisat, mutta vuvuzelaa en ole hankkinut. Minulla on kyllä samoihin kisoihin liittyvä puuhakirja kokoelmassani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      2107
    2. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      130
      1195
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      135
      1135
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      981
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      958
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      58
      892
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      727
    8. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      76
      727
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      687
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      245
      674
    Aihe