järjestyksenvalvoja liivejä

ei löydy

mistä voi tilata jv liivejä jotka on lakien mukaiset netissä kirjo on todella laaja.Tarjolla on monenlaisia ja jokaisen omat on "laillisia"vaikka pienellä vilkaisulla huomaa puutteita tai virheitä.

14

10067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hps

Googlella heittämällä löytyi
      www.pohjanmaanturvapalvelu.com ja
      www.kyoshistore.com

joiden liivit olivat ihan pykälien mukaisia.

Lisäksi löytyi
      www.heijastinasu.com
      mutta heidän liivistään ei ole kuvaa, joten paha sanoa mitään...

Eli mitä vikaa niissä sitten yleensä on?

• ei löydy

liivejä jossa edestä puuttui tekstit tai toinen teksti ,velvoitettiin ostamaan samaa kokoa aina 10kpl ,hintapyyntö mahdoton (38€)tarvitsen liivejä 40kpl joten sen pitäisi näkyä myös hinnassa ,yms....

• jvtaiteilija

Sama ongelma oli tuossa pari kuukautta sitten. Oli tarve tilata jv-liivejä, edullisesti. Yritin netistä löytää ko. tuotetta tarjoavia yrityksiä, mutta oli todella kiven alla.

Paras oli joku marttakerho (tms, en muista) joka myi pelkkiä huomioliivejä (paikallisessa cittarissa n. 3€) hintaan 80€ (tai sinnepäin). Jumalauta!

Mitä noihin jv-liiveihin tulee, niin ainakin pohjois-savossa Mainosmasi myy lain vaatimukset täyttäviä liivejä n. 10€ hintaan. Lisähintaan tietysti logot tai muut.

• JV.

http://www.swat-team.fi/products.php?lang=fi&id=1479

Parit liivit olen tilannut ja hintaansa nähden kestävät niin kesä kuin talvikäytössäkin. Tosin hyvin ohuet, eli juuri vain huomioliiviksi eikä muuta. Ei taskuja.

Plussaa on pestävyys ja heijastimet kestävät kunnossa pitkään, joissakin liiveissä tippuu pois tai haalenee alta aikayksikön.

Mutta kaippa ne samanmallisia ja ihan samojakin liivejä ovat monessa muussakin paikassa...

• hps

Niin, no noissa nyt ainakin tuo oranssi liivi on tuollaisenaan kelvoton, koska siinä ei lue "ESIMIES - förman" sen paremmin edessä kuin takanakaan. Kuvassa teksti näyttää hieman sekavalta, mutta se luultavasti johtuu kuvasta eikä liivistä.

• ei löydy
        hps kirjoitti:

Niin, no noissa nyt ainakin tuo oranssi liivi on tuollaisenaan kelvoton, koska siinä ei lue "ESIMIES - förman" sen paremmin edessä kuin takanakaan. Kuvassa teksti näyttää hieman sekavalta, mutta se luultavasti johtuu kuvasta eikä liivistä.

täällä itäsuomessa päin on viranomaiset pirun tarkkoja että "lain kirjain" täyttyy ja liivit on oikeanlaiset.Kumma juttu sinänsä että sanoivat että liivejä jossa on heijastimet ei hyväksytä koska ne sekoittaa jv.t muihin viranomaisiin mutta itse kahlasin kurssi kansiota läpi enkä löytänyt kieltoa heijjastimista miten on?

• hps
        ei löydy kirjoitti:

täällä itäsuomessa päin on viranomaiset pirun tarkkoja että "lain kirjain" täyttyy ja liivit on oikeanlaiset.Kumma juttu sinänsä että sanoivat että liivejä jossa on heijastimet ei hyväksytä koska ne sekoittaa jv.t muihin viranomaisiin mutta itse kahlasin kurssi kansiota läpi enkä löytänyt kieltoa heijjastimista miten on?

Totta kai liiveissä saa olla heijastimet. Yleensä on syytäkin, sillä monta kertaa JV joutuu seikkailemaan liikenteen joukossa tai muuten toimimaan hämärässä tai pimeässä.

Aika hupaisa perustelu "heijastinkiellolle", sillä saman tienhän sitten pitää kieltää kaikkia kunnan viheralueen työntekijöitä ja kaikkia putkiremonttiliikkeen tienkaivajia ja ties mitä muita tahoja käyttämästä heijastimellisia liivejä, puhumattakaan mummoista jotka polkevat pyörällä heijastinliivi päällä.

Mä kun ihan luulin, että poliisin liivissä lukee "POLIISI" ja heidät tunnistaa poliisiksi sen takia. Mutta että se onkin siksi kun liivissä on heijastimet... justiinsa. Prkl, siksihän siinä liivissä pitää lukea "järjestyksenvalvoja ordningsvakt", että sen perusteella JV tunnistetaa. Ei heijastinten olemisen tai olemattomuuden takia.

JV:n täytyy totella poliisin antamia määräyksiä, mutta toisaalta ei se poliisikaan saa mielivaltaisesti määräillä mitä sattuu. Jos liivi täyttää asetuksessa säädetyt kriteerit, niin sitten täyttää, eikä poliisilla ole siihen enää sananvaltaa.

Jos tuollaista rajoitusta esittävät, niin kannattaa pyytää Tavy'ltä asiasta kannanotto (vaikkei heilläkään ole määräysvaltaa asiaan). Siis www.poliisi.fi/tavy

• Zack

.. On tässä maassa nähty vaikka minkälaisia liivejä, kuten teksti "järkkäriliivissä" isolla selässä: VARTIA.. Että silleen. Ja se jos mikä ei lienen ihan laillinen, jos mennään ihan lakien mukaan.

• jv06

minä näin yhden hemmon päällä muuten ok liivit mutta niissä luki edessä ja takana epäjärjestyksen valvoja

• Jörkkis Järkkis
        jv06 kirjoitti:

minä näin yhden hemmon päällä muuten ok liivit mutta niissä luki edessä ja takana epäjärjestyksen valvoja

Taisivat sitten kuulua siihen "järjestyksenvalvojan tunnusta erehdyttävästi muistuttaviin tunnuksiin" joiden käytöstä saa sakot..

• NM JV

Itse olen joutunut tilaamaan suurempaa erää liivejä, Heijastinasun liivit Helsingistä ovat määräysten mukaiset ja edulliset n.20ekpl.

• vierass

Kyllähän noita liivejä saa vaikka mistä mutta laatu on ehkä jopa todella erilainen ja myyjät ovat erilaisia (toimitusaika, hinnat yms.) mm.pohjanmaanturvapalvelulta kun ostat jotain nii siitä voidaan periä muu hinta kuin mikä ollaan sovittu ja sit saamisessa kestää helvetin pitkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7095
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      51
      3422
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2147
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      42
      2102
    Aihe