Tänään kävin ensimmäistä kertaa akupunktiossa pitkittyneen niska-hartiaseudun ongelmien vuoksi.
Täytyy kyllä sanoa että kononaisvaltaisesti on hyvä olla :) Jotenkin rauhallinen ja virkeä samaan aikaan...
Pelkäsin että sattuu,mutta loppujen lopuksi melkein nukahdin sinä aikana kun piikit olivat paikoillaan...
Suosittelen kaikille!
Ihana olo :)
4
1218
Vastaukset
- akua kokeillut
mulla oli myös aivan mahtava, rentoutunut ja vireä olo ekan akukerran jälkeen. Ihan kuin olis ollut jossain huumeessa (hyvällä tavalla) tai nousuhumalassa tms.
tokalla kerralla ja kolmannella (kävin yht 3 krt) ei tullut noin voimakasta fiilistä, mutta ihan ok silti.
mistäköhän johtuu, vai olikohan se vaan joku "ekan kerran hurmio" ... ;)- Tiitu
Itse kävin viime viikolla toisen kerran.Ei tullut samanlainen olo kun ekalla kerralla,ajattelin että olenkohan hullu tai jotain? Kuvittelinkohan ekan kerran upean fiiliksen? Mutta ehkä en.
Mukava kuulla että en ole ainoa.Olo on taas pirteä ja jaksaa paljon paremmin,mutta ensimmäinen kerta oli kyllä paljon upeampi kokemus :)
Olisikohan keho ollut jotenkin "tottumaton" ja sen vuoksi reagoi niin voimakkaasti aluksi? - akupunk
Tiitu kirjoitti:
Itse kävin viime viikolla toisen kerran.Ei tullut samanlainen olo kun ekalla kerralla,ajattelin että olenkohan hullu tai jotain? Kuvittelinkohan ekan kerran upean fiiliksen? Mutta ehkä en.
Mukava kuulla että en ole ainoa.Olo on taas pirteä ja jaksaa paljon paremmin,mutta ensimmäinen kerta oli kyllä paljon upeampi kokemus :)
Olisikohan keho ollut jotenkin "tottumaton" ja sen vuoksi reagoi niin voimakkaasti aluksi?ihan yleistä, että ihminen reagoi akupunktioon ensimmäisellä kerralla voimakkaasti. Itsekin hihittelin ylirentona ja olin ihan omissa sfääreissäni ;)
Akupunktioon tottuu kuitenkin onneksi nopeasti. - Tuikkiva**
akupunk kirjoitti:
ihan yleistä, että ihminen reagoi akupunktioon ensimmäisellä kerralla voimakkaasti. Itsekin hihittelin ylirentona ja olin ihan omissa sfääreissäni ;)
Akupunktioon tottuu kuitenkin onneksi nopeasti.Vai virkistyneitä, mulla kävi niin että oon ollu
koko päivän kuin unessa. Jotenkin hidas ja tooooooooosi väsynyt. Kipu kuitenkin hellitti vähän tuolta olkapään ympärillä, joten aion mennä uusiksi ensi viikolla. Oon kyllä valmis uskomaan oikeastaan mihin vaan jos tää jatkuva särky vähän helppaa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1215675Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744681834Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201239Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111203Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861073Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48995- 64961
- 64906
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.23857Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856