Hommasin tän uuden 3250:n, on aivan ihana. Tykkään, että on hyvät äänet. Mukana tuli valmiina usb-kaapeli ja muut systeemit. Aiemmin oon käyttänyt mm. 3230. Tää 3250 on "korjattu" versio, hyvä niin. Mitä muut ootte mieltä?
Nokia 3250
4
665
Vastaukset
- muuten
vaikeaa löytää se muistikorttipaikka? ;)
- käytän loppuun
Mulla on ollut joskus 3230 ja siinähän on isompi muistikortti, joka tulee sim-kortin alle. Kyllä sain pähkäillä. Luovutin ja soitin Nokian -tuotetukeen siitä "isommasta" kortista. Ei osannut sanoa mitä virkaa sillä on. Pieni kortti löysi kyllä paikkansa, saa olla tarkkana jos ottaa sen pois ettei puhelin/kortti mene piloille.
- mii
käytän loppuun kirjoitti:
Mulla on ollut joskus 3230 ja siinähän on isompi muistikortti, joka tulee sim-kortin alle. Kyllä sain pähkäillä. Luovutin ja soitin Nokian -tuotetukeen siitä "isommasta" kortista. Ei osannut sanoa mitä virkaa sillä on. Pieni kortti löysi kyllä paikkansa, saa olla tarkkana jos ottaa sen pois ettei puhelin/kortti mene piloille.
3250:sta ja muistikortista puheenollen, minkä kokoinen muistikortti siinä tulee mukaan? Nokian sivuilla lukee 128-512, niin eli mikä niistä? Riippuu siis myyjästä? Ikäväkseni en myöskään myyjien sivuilta nähnyt mukana tulevan muistikortin kokoja. Ainoastaan Verkkokaupan sivuilla ilmoitetaan kortin koko... Minkä kokoisen kortin olette mukana saaneet ja mistä olette puhelimen hommanneet? =)
- Käytän loppuun
mii kirjoitti:
3250:sta ja muistikortista puheenollen, minkä kokoinen muistikortti siinä tulee mukaan? Nokian sivuilla lukee 128-512, niin eli mikä niistä? Riippuu siis myyjästä? Ikäväkseni en myöskään myyjien sivuilta nähnyt mukana tulevan muistikortin kokoja. Ainoastaan Verkkokaupan sivuilla ilmoitetaan kortin koko... Minkä kokoisen kortin olette mukana saaneet ja mistä olette puhelimen hommanneet? =)
Mun puhelimen muistikortissa on 120Mt muistikapasiteetti. Mitä puhelimen omaan muistiin tulee niin en ole varma. Ostin puhelimeni Anttilasta, koska halusin Pinkin värin. Konkreettisesti muistikortti on puolet sim-kortin koosta ja luulemani "isompi" muistikortti onkin adapteri muistinlukijaa varten. (Blondi) Viitaten aikaisempiin viesteihini. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082