seksistä...

?+?

Luin aikaisempia keskusteluja... Joku kyseli että voiko äiti olla tosiaankin kipeä vielä 2kk synnytyksen jälkeen!!! Siis kyllä voi! Itse huolestuin kun synnytyksestä oli kulunut 4kk ja edelleen sattui liukuvoiteesta huolimatta... Ja tosihan se on että ei vaan ole seksi päällimmäisenä mielessä. senkin takia ettei se onnistu!Aina vaan teki kipeetä, niin se on omiaan lisäämään haluttomuutta! Ja väsymys!
MUTTA VOI SITÄ ILON JA ONNEN PÄIVÄÄ... 7,5KK SYNNYTYKSESTÄ: seksi tuntui hyvälle!Siis yhdyntä ilman kipua!! Ja nyt jopa välillä tekee mieli!!

5

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mnbvcx

Eka synnytys oli kivulias kokemus ja sen jälkeen en pystynyt kahteen ekaan viikkoon ees istumaan. Eka yhdyntä oli vasta jälkitarkastuksesta eteenpäin muutaman viikon kuluttua, eli oisko mennyt 1,5kk ainakin synnytyksestä siihen aikaa.Ei se kyllä silloin sattunut, vaikka olin siihen varautunutkin.

No toka synnytys oli taas ihan päinvastainen kokemus.En muista oisko mennyt vajaa pari viikkoa synnytyksen jälkeen kun jo oli seksi taas mukana kuvioissa.

Tokan lapsen syntymän jälkeen mulla on muutenkin ihan hirveät seksihalut koko ajan, tuntuu ettei mikään riitä.Seksi on mielessä monta kertaa päivässä ja jos ennen olin tyytyväinen seksiin 2-3 kertaa viikossa, niin nyt haluaisin vaikka joka päivä ja tulen vaan äärettömän kiukkuiseksi ja pahalle tuulelle, jollen saa.Yleensä jo seksin harrastamisen jälkeen alan jo huolehtimaan siitä, koskahan seuraavan kerran saan:(Kyllä tämä kieltämättä rajoittaa "normaalia" elämää ja heikentää keskittymistä arkiasioihin, kun pitäisi paljon muutakin tehdä, kuin sekstailla:(

• tuollainen seksihalu

tulee siitä jos seksi ei ole henkisellä eikä fyysisellä tasolla tarpeeksi tyydyttävää. Kannattaa panostaa laatuun, ei tuo normaalia ole että jää miettimään että millos sais heti seuraavaks.

• mnbvcx
        tuollainen seksihalu kirjoitti:

tulee siitä jos seksi ei ole henkisellä eikä fyysisellä tasolla tarpeeksi tyydyttävää. Kannattaa panostaa laatuun, ei tuo normaalia ole että jää miettimään että millos sais heti seuraavaks.

Siis seksimme on laadullisesti hyvää, ei yhtään pienintäkään valittamista, ainoastaan se että tahtoisin sitä vain lisää ja lisää.
        Siis ilmeisesti jonkinasteista riippuvuutta tai sitten tuo seksin jatkuva haluaminen voi olla pakoa jostain ahdistuksesta tai jostain, kun tietää että siitä tulee hyvä olo, niin haluaisi sitä vain useammin. Helppohan seksiin on hukuttaa kaikki pienet ja isot murheet, ei tarvi ajatella yhtään mitään, saa tyhjentää pään hetkeksi.

• mikään oo
        mnbvcx kirjoitti:

Siis seksimme on laadullisesti hyvää, ei yhtään pienintäkään valittamista, ainoastaan se että tahtoisin sitä vain lisää ja lisää.
        Siis ilmeisesti jonkinasteista riippuvuutta tai sitten tuo seksin jatkuva haluaminen voi olla pakoa jostain ahdistuksesta tai jostain, kun tietää että siitä tulee hyvä olo, niin haluaisi sitä vain useammin. Helppohan seksiin on hukuttaa kaikki pienet ja isot murheet, ei tarvi ajatella yhtään mitään, saa tyhjentää pään hetkeksi.

normaalia.
        Monessa jutussa vastaus,"toi ei oo normaalia".
        Kummallisia äitejä täällä. Seksi on jotenki kiellettyä, kun ollaan niin äitejä. Pihtareita, sanon minä.

• kiitos että jaoit tämän asian! Minä kun luulin että minussa on jotai vialla kun ei haluta.
      Meillä on poika 8kk eikä halut ole merkittävästi palanneet.
      Itse en ollut kipeä pitkään(3vkoa synnytyksen jälkeen kokeiltiin ekan kerran)ja liukasteet ovat kyllä kipuhin auttaneet,nyt siis 8kk synnytyksestä ja minulla myös kivut kadonneet.
      Nyt kun vaan vielä saisi yö syönnit pojalta pois...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6508
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      84
      4954
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3218
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3062
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2265
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1636
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1231
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1222
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1136
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      904
    Aihe