Onko kellään tietoa Tuusulassa kadonneesta ja Järvenpäässä asuneesta Korhosesta, mihin hävinnyt ja millaisia kytköksiä miehellä ollut?
Seppo Korhonen
5
2560
Vastaukset
- no name
tuttu kaveri - tosin viime kerrasta pitkä
aika 1998. Miksi kyselet?- Ossi 2
Lähinnä kiinnostaa mitä hän puuhaillut kun on joutunut katoamaan tai kadotettu, mitä olet hänen kanssaan hommaillut?
- no name
Ossi 2 kirjoitti:
Lähinnä kiinnostaa mitä hän puuhaillut kun on joutunut katoamaan tai kadotettu, mitä olet hänen kanssaan hommaillut?
siis utelias siviili..no tiedoksi nyt sitten että
sepia ei ole koskaan tuomittu mistään mutta
ammattilainen silti.. - Ossi 2
no name kirjoitti:
siis utelias siviili..no tiedoksi nyt sitten että
sepia ei ole koskaan tuomittu mistään mutta
ammattilainen silti..Niin..mäkin tiedän hänet, mutta kiinnostas tietää
mihin tää hänen katoaminen liittyy...hän on varakas kundi, lainaili rahaa kovalla korolla..mitä hämärähommia harrasti?
- Lokaakookuu
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Aleksanteri_II_(Venäjä) maanpuolustus naisella.. suomen vaakuna 1881.. marina romanowa kuolinpaikka simpukka.. katsokaas kadonnut kai salomaa.. marina romanowa kuolinpäivä.. naisella maata puolustamaan lähti suomi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255