Onpa ruma pyörä siinä. Tai on se oikeastaan hieno.
Oli miten oli, matkasporttia hakemassa vanhan VFRrän tilalle ja tuo malli kiinnostaa kovasti. Te joilla ko. pyörä on alla, voinette antaa syitä miksi se pitäisi hankkia tai valita joku toinen malli. Täsmennän vielä että ihan puhdasveristä matkapyörää en halua, VFR tyylistä pikemminkin.
BMW R1200ST kokemuksia
3
2620
Vastaukset
- Römpötti
Vuoden / 8000km moisella ajanut. Kerrassaan oiva peli. Taipuu mutkaan kun ajatus ja tykkää siitä mitä kovemaa mennään. Katteet toimivat oikeasti hyvin. Ainoa pieni moite menee tiukalle ajoasennolle. Kaupunkiajossa ranteet ovat joskus kovilla. Myös pitkä ykkösvaihde ja kardaanin välykset tekevät ruuhka-ajelusta hieman v*ttumaista.
- 2 or 4
Olen samaa mieltä, että ykkönen on turhan pitkä. Mutta kyllä sen kanssa pärjää. kone on aika makoisa - parempi kuin GS. Olen ajanut mallilla, jossa ei ESA:a - se olisi varmaan tässäkin pyörässä poikaa, kun muuten etupää ei säädettävissä.
- Uusi puimurikuski
Minulla on ollut R 1200 ST vasta vähän aikaa, mutta hyvältä tuntuu tähän asti. Kone vääntää hyvin alakierroksilta asti ja tehoja on ihan riittävästi. Polttoaineen kulutus on pieni, kun ajaa lain sallimissa rajoissa ja suurimmallakin vaihteella ohitukset onnistuvat. Helppo ajaa sekä hiljaa ja vähän kovempaakin. Tekniikaltaan loistava sakemanni-insinöörin taidonnäyte. Suurin kehittämisen paikka olisi vaihteisto, joka vaatii ronskit otteet. Käy koeajamassa, niin silloinhan näet onko tälläinen sinulle sopiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624442Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141563Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401341Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681103- 58939
- 80936
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.173868Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54831- 39791