Tai oikeastaan, miksei bisset puhu NÄILLÄ PALSTOILLA ikinä miehistä, vaan naisista, joihin ne on ihastunu tai jotain...bisse tarkottaa kuitenki sitä, et diggailee molemmista. Vetääkö mimmit pidemmän korren vai mikä on homman nimi? Kertokaa oi arvon leidit!
Miksi bisset ei koskaan puhu miehistä?
27
2402
Vastaukset
- gila
Jospa kyse on siitä, että naisen on niin helppo muuallakin puhua ihastuksistaan miehiin. Ei siihen tarvita toista bisseä kuulijaksi.
Monikaan ei ehkä halua purkaa tuntojaan naista kohtaan sellaisten kanssa, jotka ei niitä ymmärrä. Ja täällä taas on "samoinajattelijoita".- Chirsicca
jospa jotkut naiset eivät sitten vaan ole ihastuneita miehiin, vaikka se olisi suotavaa toivottavaa ja jopa välttämätöntä.
Eipä ole puhumista. Juurikaan. Aamen. - Lucius_C
Tosin en minä kauheasti puhu täällä naisistakaan :-), vaan kunhan nyt juttelen niitä-näitä "samisten" kanssa.
- nokon
....on ainakin ihana aviomies. Mutta mä en voi sille mitään, että siitä haluaa puhua mistä puute. Naisissa on paljon enemmän katseltavaa ja ne on yksinkertaisesti kauniinpia kuin miehet. Ei silee, että mun mies ruma olis, komia se on. Mutta gila osui oikeaan, missäs näitä muuten puhuisit.
tulis kyllä bisse palstalle kertoilemaan jos oisin mieheen ihastunut,ja kyselemään vinkkejä.Kun oon nainen ja bisse ja mulla on bisseyteen liittyvää asiaa,eli siis naisiin,ni juttelen niistä täällä.Toki voin jutella miehistäkin jos niistä asiaa,mutta mimmeistä pääasiassa kun kerta oon bisse.Eli mimmit vetää pidemmän korren:)
Paitovei,eilen pikkubroidin tyttöystävä soitti:Moi,mites lepakko jakselet?
Klunks*nielaisee*,se siis pitää mua lepakkona...(?)
ps.meillä mun bisseys on hyväksytty ja tiedostettu asia.- tajua
sitä eroa. Jos diggaa naisista ylipäänsä, on lepakko...homot aattelee samal taval...siis usein ei aina...
- vaan
niin paljon ihqumpia, moniulotteisempia...iiihania mysteerejä;))
- Mitäh täh
Minä en uskaltais yleistää, että kaikki naiset olisi ihqumpia kuin miehet. Joku tietty nainen voi sitä ollakin, mutta joku tietty mies voi olla taas ihankin paljon ihqumpi kuin yksikään nainen. Milloin mitenkin ja mysteereitä on molemmissa... Olen joskus miettinyt, että itse emämysteeri on siinä, miten sitä voi ihastua sekä naisiin että miehiin tai vain joko tai. Hittoko sen kehityksen mihinkin suuntaan vie, tajuutteks te?
- gila
Ei se, että on biseksuaali, tarkoita sitä, että on jatkuvasti ihastunut kumpaankin sukupuoleen. Tänne varmaan kirjoittelee aika paljon niitä bi-naisia, joilla on ihastuksen kohteena naiset.
Bisset on aika moninainen ihmisryhmä - emme ole samanlaisia emmekä elä samanlaista elämänvaihetta juuri yhtä aikaa. Tällä palstalla kirjoittelevat ovat vain pikkuruinen osa suomalaisista biseksuaaleista. - Bille
on ihana unohtaa se äijä ja vain olla naisten kanssa, ehkäpä tarttuu muutakin kuin jutteluseuraa.......
- Pohdiskelija
Minä puhun täällä bisseydestä siksi, että olin ollut herran aikaa naimisissa¨ennen kuin tajusinkaan, että minussa olisi bissepiirteitä. Missäpähän niistä muualla "puhuisi" kuin täällä. Tai mistä muualta saisi niin paljon muiden kokemuksia (ts. lukea kokemuksista) kuin täältä.
Minä olen valintani aikanaan tehnyt eli olen ihan onnellisesti (sillä tavalla kuin onni 20 vuoden jälkeen nyt voi kukoistaa) naimisissa ja mieheni on myös paras kaverini. En kuitenkaan hänen kanssaan voi puhua näistä asioista eikä oikeastaan ole sellaista puhumistakaan, mistä pitäisi välttämättä puhua. Tarkoitan minulla ei ole ollut avioliiton ulkopuolisia suhteita naisiin (eikä miehiin). Bisseys on tässä vaiheessa minun oma juttuni, ehkä siitä joskus miehenikin kanssa puhun, ehkä en. Riippuu.
- aelita
minulla on mies, ihana, kaunis, karismaattinen ja viisas, juuri hänestä olen onnellinen. ja jos hän olisi nainen, rakastaisin häntä yhtä lailla. tai jos minä olisin mies. mutta ei minun tarvitse suhdettani häneen täällä ruotia sen kummemmin, varsinkaan kun ei ole mitään ruodittavaa? :-)
minä hengaan täällä sen takia, että täällä on nykyään niin kovin hauskoja tyyppejä!
puhuuhan bisset NÄILLÄ PALSTOILLA kaikenlaisesta muustakin, kuin vain naisista...
tai minä ainakin olen osallistunut nyt kyllä ihan muihin keskusteluihin kuin naisia käsitteleviin?- gila
On täällä muitakin keskusteluja kuin naisia käsitteleviä.
Kai aloittaja tarkoitti, että täällä ei ole keskusteluja, joissa ihkuteltaisiin miehiä. Mutta voisihan niitäkin joku aloittaa...
Itselläni on myös ihana mies, joka myös ymmärtää sen, että olen itse polyamorinen biseksuaali, joka pystyy rakastamaan useampaa kuin yhtä ihmistä. Lisäksi minulla on ihanat lapset. Kuitenkaan en kirjoittele täällä erityisesti perhe-elämästä, vaan omista ajatuksistani niistä teemoista, mistä joku on keskusteluja aloittanut.
Ja minustakin täällä on mukavaa keskusteluseuraa :) - aelita
gila kirjoitti:
On täällä muitakin keskusteluja kuin naisia käsitteleviä.
Kai aloittaja tarkoitti, että täällä ei ole keskusteluja, joissa ihkuteltaisiin miehiä. Mutta voisihan niitäkin joku aloittaa...
Itselläni on myös ihana mies, joka myös ymmärtää sen, että olen itse polyamorinen biseksuaali, joka pystyy rakastamaan useampaa kuin yhtä ihmistä. Lisäksi minulla on ihanat lapset. Kuitenkaan en kirjoittele täällä erityisesti perhe-elämästä, vaan omista ajatuksistani niistä teemoista, mistä joku on keskusteluja aloittanut.
Ja minustakin täällä on mukavaa keskusteluseuraa :)muuten kivaa, jos noita bissemiehiä olis täällä enemmän, ihquttelemassa miehiä.
mä ainakin lukisin mielelläni! ;-)
juuuuuu ja on totta että noin yleensä ottaen tytöt on ihqumpia kuin karvaiset äijät
he he - Lesboliisa
aelita kirjoitti:
muuten kivaa, jos noita bissemiehiä olis täällä enemmän, ihquttelemassa miehiä.
mä ainakin lukisin mielelläni! ;-)
juuuuuu ja on totta että noin yleensä ottaen tytöt on ihqumpia kuin karvaiset äijät
he heteän kaikkien pointit. Haöusin vaan varmistua. Vaikuttais nyt siltä, et mimmit tosiaan vie pidemmän korren, tosin ei kaikkien mukaan. Miehel ei vaan oo sitä tatsia...if u know what i mean....?
- pakko kommentoida
Lesboliisa kirjoitti:
teän kaikkien pointit. Haöusin vaan varmistua. Vaikuttais nyt siltä, et mimmit tosiaan vie pidemmän korren, tosin ei kaikkien mukaan. Miehel ei vaan oo sitä tatsia...if u know what i mean....?
et vouh...mä oon niin korviani myöten ihastunu yhteen tyttöön, et en oo ikinä ollu näin ihastunu yhteenkään mieheen...tää on niin ihqudaa, koska ei tarvi pelailla mitään typeriä pelejä ja venailla jonku tekstareita siksi, ku mies ei heti vaan voi vastaa ja eikä tarvi kattoo sitä machoesittämistä ja yrittää sopeutua rooliinsa, ettei vaan olis uhkaksi miehelle....fuck that, mä sanon. Naisten kanssa saa olla just niinku on, oma aito itsensä ja naisen kosketus vaan on niiiiin paljon parempi ku miehen, sanokaa mitä sanotte, mut näin mä aattelen!
- yksinäinen
pakko kommentoida kirjoitti:
et vouh...mä oon niin korviani myöten ihastunu yhteen tyttöön, et en oo ikinä ollu näin ihastunu yhteenkään mieheen...tää on niin ihqudaa, koska ei tarvi pelailla mitään typeriä pelejä ja venailla jonku tekstareita siksi, ku mies ei heti vaan voi vastaa ja eikä tarvi kattoo sitä machoesittämistä ja yrittää sopeutua rooliinsa, ettei vaan olis uhkaksi miehelle....fuck that, mä sanon. Naisten kanssa saa olla just niinku on, oma aito itsensä ja naisen kosketus vaan on niiiiin paljon parempi ku miehen, sanokaa mitä sanotte, mut näin mä aattelen!
Mutta itselläni on kyllä semmoinen kokemus, että just naisen kanssa on ollut pelaamista ja miesten ei. Eli ei kai voi yleistää...
joo, onhan naisen kosketus ihana :) - ne stadin
yksinäinen kirjoitti:
Mutta itselläni on kyllä semmoinen kokemus, että just naisen kanssa on ollut pelaamista ja miesten ei. Eli ei kai voi yleistää...
joo, onhan naisen kosketus ihana :)kimmat just pelailee...mä en sellasta jaksa...typerää ja lapsellista! Mun ihastus on semmonen landetypy...
- aelita
Lesboliisa kirjoitti:
teän kaikkien pointit. Haöusin vaan varmistua. Vaikuttais nyt siltä, et mimmit tosiaan vie pidemmän korren, tosin ei kaikkien mukaan. Miehel ei vaan oo sitä tatsia...if u know what i mean....?
tähän on pakko sanoa, että mun sievällä, karvattomalla äijällä kyllä on ihan hämmästyttävällä tavalla "se tatsi"! yksi niistä syistä miksi mä putosinkin siihen aivan täysin.
rinnat siltä tietenkin puuttuu ja sen pylly on aivan liian pieni
eh he he heh - Lesboliisa
aelita kirjoitti:
tähän on pakko sanoa, että mun sievällä, karvattomalla äijällä kyllä on ihan hämmästyttävällä tavalla "se tatsi"! yksi niistä syistä miksi mä putosinkin siihen aivan täysin.
rinnat siltä tietenkin puuttuu ja sen pylly on aivan liian pieni
eh he he hehjoten ei silllä voi olla naisen kosketusta, vaikka kuin yrittäis...mies jonka koskettus lähenee naisen kosketusta on usein vaan homomainen, sori vaa...älkää niitatko mua...
- aelita
Lesboliisa kirjoitti:
joten ei silllä voi olla naisen kosketusta, vaikka kuin yrittäis...mies jonka koskettus lähenee naisen kosketusta on usein vaan homomainen, sori vaa...älkää niitatko mua...
se on ihminen.
- rousee
aelita kirjoitti:
se on ihminen.
se on.
Minunkin mieheni on ihminen, hänenkin kosketuksensa on yhdessäolovuosien myötä kehittynyt varsin hyväksi. Hän tietää alusta lähtien bi-historiani (olin elänyt vuosia naisen kanssa).
Kannattaa sitoutua siihen ihmiseen, jonka kanssa elää (=jakaa arjen) eikä hirveästi haikailla muita. - LesboLiisa
rousee kirjoitti:
se on.
Minunkin mieheni on ihminen, hänenkin kosketuksensa on yhdessäolovuosien myötä kehittynyt varsin hyväksi. Hän tietää alusta lähtien bi-historiani (olin elänyt vuosia naisen kanssa).
Kannattaa sitoutua siihen ihmiseen, jonka kanssa elää (=jakaa arjen) eikä hirveästi haikailla muita.miehet ei vaan oo mun juttu, niin en kai tota voi oikein tajutakaan...yöks miehet yöks...ne on niin rumiaki. Ei auta vaikka voissa paistas...
LesboLiisa kirjoitti:
miehet ei vaan oo mun juttu, niin en kai tota voi oikein tajutakaan...yöks miehet yöks...ne on niin rumiaki. Ei auta vaikka voissa paistas...
juu,kyllä naiset on kauniita...Mä tunnen kyllä erään miehen joka on tooosi kaunis!Aivan ihastuttavan näköinen,eikä ole homo,vaikka siksi luullaankin ulkonäkönsä vuoksi.Siis teijän pitäs nähä se mies,ni varmasti oisitte samaa mieltä.
Tekis melkein mieli sanoa että lesbokin vois siihen rakastua,ups...:)- aelita
Janskubi kirjoitti:
juu,kyllä naiset on kauniita...Mä tunnen kyllä erään miehen joka on tooosi kaunis!Aivan ihastuttavan näköinen,eikä ole homo,vaikka siksi luullaankin ulkonäkönsä vuoksi.Siis teijän pitäs nähä se mies,ni varmasti oisitte samaa mieltä.
Tekis melkein mieli sanoa että lesbokin vois siihen rakastua,ups...:)ei todellakaan voi sanoa että kaikki miehet on rumia. mun poikamaista miestä on nuorempana luultu kaljunakin tytöksi. voi mikä naaman nätteys, siis!
eikä ole neitimäinen, eikä homo.
aaargh, en kestä yleistyksiä - aelita
aelita kirjoitti:
ei todellakaan voi sanoa että kaikki miehet on rumia. mun poikamaista miestä on nuorempana luultu kaljunakin tytöksi. voi mikä naaman nätteys, siis!
eikä ole neitimäinen, eikä homo.
aaargh, en kestä yleistyksiävielä muuten siitä tatsista,
että tämä rakkaani kyllä hämmästytti heti alusta asti, että "mistä se voi tonkin jutun tietää, ja ton?!?".
että ei kaikki miehet ole nosto-pisto-ravistus-osastoa.
kun oli puhetta siitä sielunvaelluksesta,
olisko tuo sitten niin, että mun mies on ollut tyttö edellisessä elämässä (ja minä (mies?) aelita kirjoitti:
vielä muuten siitä tatsista,
että tämä rakkaani kyllä hämmästytti heti alusta asti, että "mistä se voi tonkin jutun tietää, ja ton?!?".
että ei kaikki miehet ole nosto-pisto-ravistus-osastoa.
kun oli puhetta siitä sielunvaelluksesta,
olisko tuo sitten niin, että mun mies on ollut tyttö edellisessä elämässä (ja minä (mies?)kaikki miehet ovat olleet sikoja edellisessä elämässä:)
Juu ei tässäkään kauniissa miehessä ole mitään neitimäistä,ja kaunis on myös tämän miehen luonne.Olis varmaan ihan kaunista seukatakkin tätä miestä...
Mä muuten uskon olleeni edellisessä elämässäni kissa!En kyllä diggaa kissoista,oon enempi hauvaihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1710973Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv7710134- 474191
- 243892
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353696Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h563584No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413433Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni73335- 533123
- 422845