ja miettiny. Alkaa hajoon pää.
Osaaks joku ulkoa Tohtori Sykerön tunnarin sanat?
Tai löytääks netistä?
En kai oo hyvä googlettaan ku en löydä niit sanoja mistään.
Mieluummin suomeks, mut jos löytyy ni englanniks kans ois kiva.
kiitos jo etukäteen!
Olen
8
9489
Vastaukset
- NoJopas
Musta tuntuu että Sykerössä alkutunnari on englanniksi, ja suomenkielinen tunnari löytyy vaan joltain lastenlaulu levyltä.
Osaan siitä pätkiä:
...Sateen varjon avulla hyppien kulkee, pikku mies tuo eläinten hauskojen luo. Uskomaton tohtori Sykerö on, keksi koneen jolla voi matkustaa tähtiin...
Englanniksi en osaa, mulla on vaan saksan kielinen versio, enkä todellakaan osaa tuottaa sitä kirjalliseen muotoon. :)- A-Kisu
Piru vie mä haluisin sen saksankielise version!
- Sykerö
Uskomaton Tohtori Sykerö on
sateenvarjon avulle hyppien kulkee
pikkumies tuo eläinten hauskojen luo
uskomaton Tohtori Sykerö on
keksi koneen jolla voi matkustaa tähtiin
sateenkaaren taakse luo ystävien
voittamaton Tohtori Sykerö on
temput tuntee koskaan ei kiipeliin jää
voittamaton Tohtori Sykerö on!- nomoimoimoi
mist sen uskomaton tohtori sykerö on biisin saa ? :D
- Spyrottaja
Olen skylanderin spyro ja osaan kaiken , olen karaoke mestari ja osaan sen!
uskomaton tohtori spyro nyt ooooo on hän kauniilla ulkonäöllään muut häikäääiseeee. jne - Spyro fani
Spyro olet uskomaton! Olen suurin fanisi, laulusi ja ulkonäkösi on todella cool!
spyro sä olet nyt kaikkein coolein sut tilaan mä netistä kymmenellä miljardilla!
SPYRO OLET PARAS IKINÄ!!!!!!!!!!! - Trigger Happy
enemmän Trigger Happy :D
- Anonyymi
Kari Pesonen esittää Tohtori Sykerön tunnarin suomeksi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2284917Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233600Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2712075Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,122013Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611229Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1111025- 32833
- 61777
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.98776