ja miettiny. Alkaa hajoon pää.
Osaaks joku ulkoa Tohtori Sykerön tunnarin sanat?
Tai löytääks netistä?
En kai oo hyvä googlettaan ku en löydä niit sanoja mistään.
Mieluummin suomeks, mut jos löytyy ni englanniks kans ois kiva.
kiitos jo etukäteen!
Olen
8
10196
Vastaukset
- NoJopas
Musta tuntuu että Sykerössä alkutunnari on englanniksi, ja suomenkielinen tunnari löytyy vaan joltain lastenlaulu levyltä.
Osaan siitä pätkiä:
...Sateen varjon avulla hyppien kulkee, pikku mies tuo eläinten hauskojen luo. Uskomaton tohtori Sykerö on, keksi koneen jolla voi matkustaa tähtiin...
Englanniksi en osaa, mulla on vaan saksan kielinen versio, enkä todellakaan osaa tuottaa sitä kirjalliseen muotoon. :)- A-Kisu
Piru vie mä haluisin sen saksankielise version!
- Sykerö
Uskomaton Tohtori Sykerö on
sateenvarjon avulle hyppien kulkee
pikkumies tuo eläinten hauskojen luo
uskomaton Tohtori Sykerö on
keksi koneen jolla voi matkustaa tähtiin
sateenkaaren taakse luo ystävien
voittamaton Tohtori Sykerö on
temput tuntee koskaan ei kiipeliin jää
voittamaton Tohtori Sykerö on!- nomoimoimoi
mist sen uskomaton tohtori sykerö on biisin saa ? :D
- Spyrottaja
Olen skylanderin spyro ja osaan kaiken , olen karaoke mestari ja osaan sen!
uskomaton tohtori spyro nyt ooooo on hän kauniilla ulkonäöllään muut häikäääiseeee. jne - Spyro fani
Spyro olet uskomaton! Olen suurin fanisi, laulusi ja ulkonäkösi on todella cool!
spyro sä olet nyt kaikkein coolein sut tilaan mä netistä kymmenellä miljardilla!
SPYRO OLET PARAS IKINÄ!!!!!!!!!!! - Trigger Happy
enemmän Trigger Happy :D
- Anonyymi
Kari Pesonen esittää Tohtori Sykerön tunnarin suomeksi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862