PITBULL KASVATTAJAT

tietoa tarvitseva

olen googlella yrittänyt useaan otteeseen etsiä eurooppalaisia pitbull kasvattajien sivuja, mutta ei siitä tunnu tulevan mitään.

haluaisin mm.venäläisiä, virolaisia kasvattajia löytää, joilla rekisterissä koirat.
onko mitään netti sivuja, kaikki mahdollinen apu kelpaa.

98

24086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pittipittipitti

      Unohda virolaiset ja venäläiset. Suomessa ei ole yhtään rekisteröityä pittiä Venäjältä tai Virosta. Ei niin yhtä ainuttakaan. Jos tuot Venäjältä koiran jonka pitäisi olla pitti, ei se ole. Se ehkä hieman muistuttaa sitä, mutta pitti se ei ole.

      • .............

        tuotahan mä kysyinkin


      • pittipittipitti
        ............. kirjoitti:

        tuotahan mä kysyinkin

        Itse löysin pitkän listan eurooppalaisista kenneleistä googlettamalla. Etsi semmoinen joka miellyttää. Mutta unohda nyt ihmeessä ne venäjät ja virot!


      • ....
        pittipittipitti kirjoitti:

        Itse löysin pitkän listan eurooppalaisista kenneleistä googlettamalla. Etsi semmoinen joka miellyttää. Mutta unohda nyt ihmeessä ne venäjät ja virot!

        Venäjällä ainakin osataan monin tavoin kasvattaa koirat jopa paremmin kuin Suomessa. Venäjällä hinnat ovat suht koht samaa luokkaa kuin Suomessakin, mutta laatu ehkä jopa hieman parempaa. Ja siis tarkoitan kasvattajilla.


      • vainn

        se voi venäjällä olla pitti, mutta kun suomessa ei pittejä saa rekisteröidä, niin suomessa se ei ole enää rekisteröity pitti vaan pelkkä pitti!!!!


      • koiranainen2
        vainn kirjoitti:

        se voi venäjällä olla pitti, mutta kun suomessa ei pittejä saa rekisteröidä, niin suomessa se ei ole enää rekisteröity pitti vaan pelkkä pitti!!!!

        .Mutta eikö kaikki pitit rekisteröidä Usassa?

        .Mihin ne rekisteröinti paperit hukkuu kun koira tuodaan Suomeen?


      • siinä.....
        koiranainen2 kirjoitti:

        .Mutta eikö kaikki pitit rekisteröidä Usassa?

        .Mihin ne rekisteröinti paperit hukkuu kun koira tuodaan Suomeen?

        kun fci ei rekisteröi pittejä ja suomi on fci maa.


      • ....
        siinä..... kirjoitti:

        kun fci ei rekisteröi pittejä ja suomi on fci maa.

        Pitit rekisteröidään American Dog Breeder's Associationissa (ADBA), Bona Fide Kennel Clubissa (BFKC) tai United Kennel Clubissa (UKC). Vaikka niitä fci ei rekisteröi niin ne säilyvät silti suomessakin rekisteröityinä kyseisissä rekistereissä! Mistä ihmeestä te ihmiset näitä juttujanne revitte??!


      • ...
        .... kirjoitti:

        Pitit rekisteröidään American Dog Breeder's Associationissa (ADBA), Bona Fide Kennel Clubissa (BFKC) tai United Kennel Clubissa (UKC). Vaikka niitä fci ei rekisteröi niin ne säilyvät silti suomessakin rekisteröityinä kyseisissä rekistereissä! Mistä ihmeestä te ihmiset näitä juttujanne revitte??!

        tässä kanssa ihmetellyt. Mutta ei jaksa ottaa enään kantaa näihin pittijuttuihin kun kukaan ei näytä ymmärtävän yhtään mitään.


      • vielä..
        .... kirjoitti:

        Pitit rekisteröidään American Dog Breeder's Associationissa (ADBA), Bona Fide Kennel Clubissa (BFKC) tai United Kennel Clubissa (UKC). Vaikka niitä fci ei rekisteröi niin ne säilyvät silti suomessakin rekisteröityinä kyseisissä rekistereissä! Mistä ihmeestä te ihmiset näitä juttujanne revitte??!

        mitä teet suomessa amerikassa rekatulla pitillä? miten se eroaa rekkaamattomasta?


      • ...
        vielä.. kirjoitti:

        mitä teet suomessa amerikassa rekatulla pitillä? miten se eroaa rekkaamattomasta?

        saaneensa aidon pitin eikä mitään sekotusta. Juuri sen takia pitää olla rekattu ja pääsee näkemään sukutaulut ja muut tarvittavat tärkeät tiedot.


      • Hannu62

        Kyllä löytyy ACDC Kennel ja mont muuta..


      • Kyllä!!!
        .... kirjoitti:

        Venäjällä ainakin osataan monin tavoin kasvattaa koirat jopa paremmin kuin Suomessa. Venäjällä hinnat ovat suht koht samaa luokkaa kuin Suomessakin, mutta laatu ehkä jopa hieman parempaa. Ja siis tarkoitan kasvattajilla.

        Niin minun mieläni myös!!!


      • weirdoo :/

        PITÄÄKÖ TÄÄLLÄKIN YLEISTÄÄ, ETTÄ VENÄLÄISET ON EPÄLUOTETTAVIA??!!! KYLLÄ VENÄJÄLLÄKIN VOI OLLA IHAN YHTÄ HYVIÄ KASVATTAJIA KUIN SUOMESSAKIN!!!!!! KAIKKI SUKSIKAA ******** JOTKA YLEISTÄTTE AINA NÄIN!!!!


      • weirdoo :/
        pittipittipitti kirjoitti:

        Itse löysin pitkän listan eurooppalaisista kenneleistä googlettamalla. Etsi semmoinen joka miellyttää. Mutta unohda nyt ihmeessä ne venäjät ja virot!

        JA MIKSIKÖHÄN..?? MITÄ VASTAAN SULLA ON SITÄ, ETTÄ OSTAAKO HÄN PITBULLIN VIROSTA TAI VENÄJÄLTÄ??!!


      • tappobulli
        .... kirjoitti:

        Pitit rekisteröidään American Dog Breeder's Associationissa (ADBA), Bona Fide Kennel Clubissa (BFKC) tai United Kennel Clubissa (UKC). Vaikka niitä fci ei rekisteröi niin ne säilyvät silti suomessakin rekisteröityinä kyseisissä rekistereissä! Mistä ihmeestä te ihmiset näitä juttujanne revitte??!

        jaa että BFKC - todella vakuuttava "rekisteri", sitähän jopa ajetaan/ylläpidetään suomalaisen koiratappeluttajan toimesta.


      • Bronco
        weirdoo :/ kirjoitti:

        PITÄÄKÖ TÄÄLLÄKIN YLEISTÄÄ, ETTÄ VENÄLÄISET ON EPÄLUOTETTAVIA??!!! KYLLÄ VENÄJÄLLÄKIN VOI OLLA IHAN YHTÄ HYVIÄ KASVATTAJIA KUIN SUOMESSAKIN!!!!!! KAIKKI SUKSIKAA ******** JOTKA YLEISTÄTTE AINA NÄIN!!!!

        Aivan, olen aivan samaa mieltä. Minulla on Dobberi VENÄJÄN tuonti ja tulossa pitbull LATVIASTA. En enää ikinä ostaisi koiraa Suomesta!!!! Venäjällä (luotettava kenneli) tietää huomattavasti enemmän näistä vaativista roduista ja panostavat niihin!!!!!


      • .....
        siinä..... kirjoitti:

        kun fci ei rekisteröi pittejä ja suomi on fci maa.

        Suomi o sekä FCI että IKU maa.


      • ...
        Bronco kirjoitti:

        Aivan, olen aivan samaa mieltä. Minulla on Dobberi VENÄJÄN tuonti ja tulossa pitbull LATVIASTA. En enää ikinä ostaisi koiraa Suomesta!!!! Venäjällä (luotettava kenneli) tietää huomattavasti enemmän näistä vaativista roduista ja panostavat niihin!!!!!

        Hankit pitbullin kanssa toisen koiran? Ei kannata.. Mutta onneksi olkoon.


      • sano mitä häh?

        Mistäs sä tuedät sen, ettei ole yhtä ainuttakaan rekisteröityä venjältä? Tunnetko kaikki 6 miljoonaa ihmistä ja kaikkien koirien taustat? Ettet vain ole herra yhdistys itse?


    • .......

      saiskohan niitä nettisivuja...taas poiketaan asiasta kukka ruukkuun....:(

    • ...

      meneen venäläisille sivuille.. viruksia viruksia

      • ...

      • vääpelikörmy

      • ...
        vääpelikörmy kirjoitti:

        eikös tässä otsikossa kyselty PITBULL kasvattajia?
        kyllä ne jotkut jaksaa sitten keljuilla...

        tosta linkistä löytyykin


      • Riekale
        ... kirjoitti:

        suosittelen meneen tollaseen osotteeseen
        http://usa.ultimatetopsites.com/coolsites/FIRENBRIMSTONE/
        siitä löytyy vino pino erittäin hyviä kasvattajia.

        Hyi vittu mitä elukoita!!!!! Aika kaukana piteistä. Moraalitonta rahastusta molosseilla. Mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
        Juuri näillä koirillahan on sukutaulu täynnä aukkoja. Sukutaulusta saattaa löytyä joku kuuluisa pitti mutta entäs ne aukot? Lisätty jotain isokokoista koirarotua, koska faktahan on;
        ei pitit kasva 98 paunaisiksi (n. 44,5 kg)
        Hyi vittu!!!!!


      • apbt2
        Riekale kirjoitti:

        Hyi vittu mitä elukoita!!!!! Aika kaukana piteistä. Moraalitonta rahastusta molosseilla. Mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
        Juuri näillä koirillahan on sukutaulu täynnä aukkoja. Sukutaulusta saattaa löytyä joku kuuluisa pitti mutta entäs ne aukot? Lisätty jotain isokokoista koirarotua, koska faktahan on;
        ei pitit kasva 98 paunaisiksi (n. 44,5 kg)
        Hyi vittu!!!!!

        Tässä teille "XL BULLS**T":
        http://i66.photobucket.com/albums/h250/gilmore_bucket/bigfatty.jpg

        Tässä oikea pitbull:
        http://i66.photobucket.com/albums/h250/gilmore_bucket/Nigerino.jpg

        On se vaan niin hauskaa, että joku vielä kuvittelee
        näiden koirien olevan samaa rotua.
        Odottelen sitä henkilöä joka tulee väittämään näiden olevan vain eri "linjaa"...


      • hgdhxdgh
        apbt2 kirjoitti:

        Tässä teille "XL BULLS**T":
        http://i66.photobucket.com/albums/h250/gilmore_bucket/bigfatty.jpg

        Tässä oikea pitbull:
        http://i66.photobucket.com/albums/h250/gilmore_bucket/Nigerino.jpg

        On se vaan niin hauskaa, että joku vielä kuvittelee
        näiden koirien olevan samaa rotua.
        Odottelen sitä henkilöä joka tulee väittämään näiden olevan vain eri "linjaa"...

        Mietin kovasti, että monesti ihmiset sanovat haluavansa pitin ja hakevat tuollaista mörskälettä? Miksi mielummin se, kuin alempana oleva kuva?


      • ...
        apbt2 kirjoitti:

        Tässä teille "XL BULLS**T":
        http://i66.photobucket.com/albums/h250/gilmore_bucket/bigfatty.jpg

        Tässä oikea pitbull:
        http://i66.photobucket.com/albums/h250/gilmore_bucket/Nigerino.jpg

        On se vaan niin hauskaa, että joku vielä kuvittelee
        näiden koirien olevan samaa rotua.
        Odottelen sitä henkilöä joka tulee väittämään näiden olevan vain eri "linjaa"...

        vaikka tuon linkin pistinkin niin en itse pidä noista gotti/xl/heavy möyskäreistä.. etsinnässä on ihan tuo rotumääritelmän mukainen hurmuri, mutta taisi tuolta linkistä löytyä jopa yksi kasvattaja joka kasvattaa ihan normaalin kokosiakin. Niitä on vaan näköjään niin vaikea löytää kun näyttää ihan siltä että kaikki on ruvennut suosimaan noita isopäisiä lihaskimppuja..


      • !!!!!!!!!!!!!
        ... kirjoitti:

        vaikka tuon linkin pistinkin niin en itse pidä noista gotti/xl/heavy möyskäreistä.. etsinnässä on ihan tuo rotumääritelmän mukainen hurmuri, mutta taisi tuolta linkistä löytyä jopa yksi kasvattaja joka kasvattaa ihan normaalin kokosiakin. Niitä on vaan näköjään niin vaikea löytää kun näyttää ihan siltä että kaikki on ruvennut suosimaan noita isopäisiä lihaskimppuja..

        nuo isopäiset lihaskimput ovat aivan ihania. Niinkuin kaikessa muussakin on myös koirien suhteen ihmisillä omia mieltymyksiä. Että tuo nyt on aivan typerää tulla tänne haukkumaan että "hyi helvetti kuinka rumia nuo kaikki ovat".
        Itse en ottaisi mistään hinnnasta suomen ajokoiraa, sillä en sen ulkonäöstä pidä alkuunkaan, mutta ei minulla ole tarvetta mennä niiden palstalle haukkumaan kuinka rumia ne minun mielestäni ovat.
        Tuntuu joillekin tämä suomen sanavapaus nousseen hattuun. Kyllä asioista voi/saa kommentoida, mutta jokin järki kannattaa silti pitää mukana.


      • autsaideri
        !!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        nuo isopäiset lihaskimput ovat aivan ihania. Niinkuin kaikessa muussakin on myös koirien suhteen ihmisillä omia mieltymyksiä. Että tuo nyt on aivan typerää tulla tänne haukkumaan että "hyi helvetti kuinka rumia nuo kaikki ovat".
        Itse en ottaisi mistään hinnnasta suomen ajokoiraa, sillä en sen ulkonäöstä pidä alkuunkaan, mutta ei minulla ole tarvetta mennä niiden palstalle haukkumaan kuinka rumia ne minun mielestäni ovat.
        Tuntuu joillekin tämä suomen sanavapaus nousseen hattuun. Kyllä asioista voi/saa kommentoida, mutta jokin järki kannattaa silti pitää mukana.

        Ei kai kukaan nyt mitenkään noita isoja koiria vihaa. Onhan ne sinänsä paljon näyttävämmän näköisiä kuin pitit. Kyse on varmaan siitä, että ne ei kaikkien mielestä ole täysin puhtaita pittejä.
        Ehkä olisi syytä kutsua tuommoisia koiria jollain muulla nimellä kuin "pitbull"?

        Kohtahan on Sathyn järjestämät kevätkinkerit, sinne voi mennä tutustumaan pitbulleihin vähän lähempää.


      • !!!!!!!!
        autsaideri kirjoitti:

        Ei kai kukaan nyt mitenkään noita isoja koiria vihaa. Onhan ne sinänsä paljon näyttävämmän näköisiä kuin pitit. Kyse on varmaan siitä, että ne ei kaikkien mielestä ole täysin puhtaita pittejä.
        Ehkä olisi syytä kutsua tuommoisia koiria jollain muulla nimellä kuin "pitbull"?

        Kohtahan on Sathyn järjestämät kevätkinkerit, sinne voi mennä tutustumaan pitbulleihin vähän lähempää.

        No tuosta olen täysin samaa mieltä, että eri nimitystä noista tarvitsisi käyttää. Se vain kun amerikoissakin niitä myydään ja kasvatetaan pitteinä.

        Ja lähinnä tarkoitin tuota Riekaleen kommenttia joka jo alkoi sanoin "hyi helvetti".


      • Kesä-Mies
        !!!!!!!! kirjoitti:

        No tuosta olen täysin samaa mieltä, että eri nimitystä noista tarvitsisi käyttää. Se vain kun amerikoissakin niitä myydään ja kasvatetaan pitteinä.

        Ja lähinnä tarkoitin tuota Riekaleen kommenttia joka jo alkoi sanoin "hyi helvetti".

        Ihan mielenkiinnosta kyselen miksi Pitti eikä Amstaffi?Asiallisia kommenneta odotan!Kun kuiteski puhtaasta pitistä saa maksaa saman verran ja enemmänkin eikä niissä nyt nii kauheesti eroa minusta ole edes luonteessa..


      • Kesä-Mies
        Kesä-Mies kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta kyselen miksi Pitti eikä Amstaffi?Asiallisia kommenneta odotan!Kun kuiteski puhtaasta pitistä saa maksaa saman verran ja enemmänkin eikä niissä nyt nii kauheesti eroa minusta ole edes luonteessa..

        Käykääs kertomassa tohon ihan omaan otsikkoonsa nii pysyy alottajan tarkottamassa aiheessa


      • kasvattaja
        Kesä-Mies kirjoitti:

        Käykääs kertomassa tohon ihan omaan otsikkoonsa nii pysyy alottajan tarkottamassa aiheessa

        löytyy täältä http://www.dragonhill.tk/


      • ___?
        kasvattaja kirjoitti:

        löytyy täältä http://www.dragonhill.tk/

        Ettei vaan ois paremminkin tehtailija? Rotuja on miljoona,ja pittiä lukuunottamatta on rodut sitä sorttia että koiria on helppo pitää hirvittävät määrät,kun tulevat kohtuuhyvin toimeen keskenään. Nyt kun tuo valkoinen paimenkoira näyttää tulleen "muotiin",ovat hekin haistaneet rahan ja lisänneet laumaansa äkkiä muutaman nuoren nartun. Voi jessus mitä touhua.
        Ja sitten vielä tuo kuvagalleria tuohon päälle,koirat söpösti samalla kupilla.. Mahtaako laumasta kaikki olla vuoden/parin päästä hengissä tuolla menolla..


      • uuno25
        ___? kirjoitti:

        Ettei vaan ois paremminkin tehtailija? Rotuja on miljoona,ja pittiä lukuunottamatta on rodut sitä sorttia että koiria on helppo pitää hirvittävät määrät,kun tulevat kohtuuhyvin toimeen keskenään. Nyt kun tuo valkoinen paimenkoira näyttää tulleen "muotiin",ovat hekin haistaneet rahan ja lisänneet laumaansa äkkiä muutaman nuoren nartun. Voi jessus mitä touhua.
        Ja sitten vielä tuo kuvagalleria tuohon päälle,koirat söpösti samalla kupilla.. Mahtaako laumasta kaikki olla vuoden/parin päästä hengissä tuolla menolla..

        Mitä pahaa siinä on että narttukoirat tulevat keskenään? Niillä on samanluonteista seuraa ja riittävästi tilaa. Pennun mukana saat varmasti tietoa koirarodusta, ruokaohjeet yms.

        Osaatko edes kuvitella kuinka paljon maksaa usean koiran ravinto, lääkitykset, tarvikkeet ja kaikki muut menot?

        Kasvattajat tuntevat asiansa ja ovat kokeneita koira-ihmisiä. Heillä on varmasti taito ja riittävät tilat pitää kennelinsä asukkaat tyytyväisinä ja hyvässä kunnossa.


      • 1706
        !!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        nuo isopäiset lihaskimput ovat aivan ihania. Niinkuin kaikessa muussakin on myös koirien suhteen ihmisillä omia mieltymyksiä. Että tuo nyt on aivan typerää tulla tänne haukkumaan että "hyi helvetti kuinka rumia nuo kaikki ovat".
        Itse en ottaisi mistään hinnnasta suomen ajokoiraa, sillä en sen ulkonäöstä pidä alkuunkaan, mutta ei minulla ole tarvetta mennä niiden palstalle haukkumaan kuinka rumia ne minun mielestäni ovat.
        Tuntuu joillekin tämä suomen sanavapaus nousseen hattuun. Kyllä asioista voi/saa kommentoida, mutta jokin järki kannattaa silti pitää mukana.

        Ja sä sitten luulet, että noi isot lihaskimput on puhtaita pittejä? Selitäppäs, että miten alunperin noin 20 kilosesta(44lbs) koirasta voi tulla jonkun ajan päästä jopa yli 50 kilonen(120lbs)...? Seassa on siis aivan varmasti ja tutkitusti toista rotua. Aito pibull on game.


      • PitGirl
        uuno25 kirjoitti:

        Mitä pahaa siinä on että narttukoirat tulevat keskenään? Niillä on samanluonteista seuraa ja riittävästi tilaa. Pennun mukana saat varmasti tietoa koirarodusta, ruokaohjeet yms.

        Osaatko edes kuvitella kuinka paljon maksaa usean koiran ravinto, lääkitykset, tarvikkeet ja kaikki muut menot?

        Kasvattajat tuntevat asiansa ja ovat kokeneita koira-ihmisiä. Heillä on varmasti taito ja riittävät tilat pitää kennelinsä asukkaat tyytyväisinä ja hyvässä kunnossa.

        Kyllä saa taas nauraa kun amatöörit jauhaa urakalla paskaa eli omma totuuttaan täällä.Teistä ei yksikään tie piteistä yhtään mitään!
        Toiseksi Dragonhiil-kenneli pentutehtailee PAPERITTOMIA pittejä,joka vuosi samalla nartulla pennut,kyllä sääliksi käy sitäkin narttuu.Todella vastuuntuntoinen ja asiansa tietävä kenneli,ja paskat!
        Kolmanneksi Venäjältä saa kunnon pittejä PAPEREILLA!!!Ottakaa nyt vähän asioista selvää ennen kun tuutte tänne paskaa jauhamaan.


      • pit boy
        1706 kirjoitti:

        Ja sä sitten luulet, että noi isot lihaskimput on puhtaita pittejä? Selitäppäs, että miten alunperin noin 20 kilosesta(44lbs) koirasta voi tulla jonkun ajan päästä jopa yli 50 kilonen(120lbs)...? Seassa on siis aivan varmasti ja tutkitusti toista rotua. Aito pibull on game.

        sehän on sama koira oli se iso tai pieni ne isot tehään vaan sillee et otetaan aina pentueesta isoimat pennut ja astutetaan ne ja niiten penuista isoimat


      • weirdoo :/
        Riekale kirjoitti:

        Hyi vittu mitä elukoita!!!!! Aika kaukana piteistä. Moraalitonta rahastusta molosseilla. Mutta eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
        Juuri näillä koirillahan on sukutaulu täynnä aukkoja. Sukutaulusta saattaa löytyä joku kuuluisa pitti mutta entäs ne aukot? Lisätty jotain isokokoista koirarotua, koska faktahan on;
        ei pitit kasva 98 paunaisiksi (n. 44,5 kg)
        Hyi vittu!!!!!

        ...sanoo joku villakoirafani... :/


      • weirdoo :/
        !!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        nuo isopäiset lihaskimput ovat aivan ihania. Niinkuin kaikessa muussakin on myös koirien suhteen ihmisillä omia mieltymyksiä. Että tuo nyt on aivan typerää tulla tänne haukkumaan että "hyi helvetti kuinka rumia nuo kaikki ovat".
        Itse en ottaisi mistään hinnnasta suomen ajokoiraa, sillä en sen ulkonäöstä pidä alkuunkaan, mutta ei minulla ole tarvetta mennä niiden palstalle haukkumaan kuinka rumia ne minun mielestäni ovat.
        Tuntuu joillekin tämä suomen sanavapaus nousseen hattuun. Kyllä asioista voi/saa kommentoida, mutta jokin järki kannattaa silti pitää mukana.

        olet oikealla radalla!! :)


      • OmanItsensäMessias
        1706 kirjoitti:

        Ja sä sitten luulet, että noi isot lihaskimput on puhtaita pittejä? Selitäppäs, että miten alunperin noin 20 kilosesta(44lbs) koirasta voi tulla jonkun ajan päästä jopa yli 50 kilonen(120lbs)...? Seassa on siis aivan varmasti ja tutkitusti toista rotua. Aito pibull on game.

        Ööö ootko koskaa kuullu et koirillekki voi syöttää "steroideja"? Ja ootko koskaa kuullu sanasta "jalostus"?


    • 654132

      Venäjältä tai Virosta et rekisteröityjä koiria löydä, hommaa siis jenkeistä tai muualta euroopasta. Itse löydän kasvattajia mainiosti, penkomalla löytää.=)

      • chrisu chico

        tässä on suomalainen kasvattaja josta saa oikeita, papereilla varustettuja koiria. Kannattaa e-mailata tai soittaa jos haluaa lisätietoja. http://www.pitbull.fi/


      • bitt
        chrisu chico kirjoitti:

        tässä on suomalainen kasvattaja josta saa oikeita, papereilla varustettuja koiria. Kannattaa e-mailata tai soittaa jos haluaa lisätietoja. http://www.pitbull.fi/

        Eikös tämän taustalla ole "TV:stä tuttu"?


      • bitt
        bitt kirjoitti:

        Eikös tämän taustalla ole "TV:stä tuttu"?

        Korjaan, ei olekaan. Se olikin spyry ym. joiden takana oli kaikkien tuntema..


      • pittejä
        chrisu chico kirjoitti:

        tässä on suomalainen kasvattaja josta saa oikeita, papereilla varustettuja koiria. Kannattaa e-mailata tai soittaa jos haluaa lisätietoja. http://www.pitbull.fi/

        nuo koirat!!! Lähinnä muistuttavat staffi-bokseri-bordeauxindoggisekoitusta. Oikea alkuperäinen pitti on SOLAKKA JA KETTERÄ eikä mikään steroidimöhkäle!!!!


      • weirdoo :/
        pittejä kirjoitti:

        nuo koirat!!! Lähinnä muistuttavat staffi-bokseri-bordeauxindoggisekoitusta. Oikea alkuperäinen pitti on SOLAKKA JA KETTERÄ eikä mikään steroidimöhkäle!!!!

        no ei ne pitit ole alunperin mitää whippettejä ollu!!!!!! kyllä niillä on ollu lihaksia.. :/


    • T`Dam

      Olen hankkimassa pittbullin kuka tietää onko suomessa myynnissä pittbulleja

      • sixbits

        ..voisit opetella kirjoittaan pitbullin oikein.Sen jälkeen voisit alkaa etsimään tietoa rodusta.Kun olet tarpeeksi perehtynyt aiheeseen, et enää kysy täällä mistä "pittbullin" voi ostaa Suomesta, vaan olet jo varaamassa lentoja rapakon taakse, josta olet menossa noutamaan linjajalostetun koirasi tarkoin valitsemaltasi kasvattajalta.
        Jos edellä mainitut asiat tuntuvat ylivoimaisilta toteuttaa, ei tämä rotu ole sinua varten.


      • ooo.
        sixbits kirjoitti:

        ..voisit opetella kirjoittaan pitbullin oikein.Sen jälkeen voisit alkaa etsimään tietoa rodusta.Kun olet tarpeeksi perehtynyt aiheeseen, et enää kysy täällä mistä "pittbullin" voi ostaa Suomesta, vaan olet jo varaamassa lentoja rapakon taakse, josta olet menossa noutamaan linjajalostetun koirasi tarkoin valitsemaltasi kasvattajalta.
        Jos edellä mainitut asiat tuntuvat ylivoimaisilta toteuttaa, ei tämä rotu ole sinua varten.

        muuten kun puhutaan pitbulleista niin alun perin tuohon nimikkeeseen kuului niin amstaffi, staffi, bullterrieri ja muut ns. taistelu koirarodut :) Koska kaikkia niitähän käytettiin samaan tarkoitukseen.. eli siitä nimi pitbull... mutta tiedän että nykyään kun puhutaan amerikanpitbullterrieristä sanotaan sitä pitbulliksi.. ja tuossa kun puhuttiin pitbullin koosta niin alkuperäinen pitti painoi vain 13-23kg mutta tietysti niitä on myös jalostettu isommiksikin käyttö tarkoituksen mukaan.. T: amerikanpitbullterrierin omistaja :)


      • SEROPI PITTI
        ooo. kirjoitti:

        muuten kun puhutaan pitbulleista niin alun perin tuohon nimikkeeseen kuului niin amstaffi, staffi, bullterrieri ja muut ns. taistelu koirarodut :) Koska kaikkia niitähän käytettiin samaan tarkoitukseen.. eli siitä nimi pitbull... mutta tiedän että nykyään kun puhutaan amerikanpitbullterrieristä sanotaan sitä pitbulliksi.. ja tuossa kun puhuttiin pitbullin koosta niin alkuperäinen pitti painoi vain 13-23kg mutta tietysti niitä on myös jalostettu isommiksikin käyttö tarkoituksen mukaan.. T: amerikanpitbullterrierin omistaja :)

        Se että joku kysyy nettiosoitetta pitti kasvattajalle tai vaikka sitten sille "pentutehtailijalle" sinne hiton veäjälle taikka vaikka latviaan niin mitä sitten?!?!? antakaa se osote jos tiedätte tai muutoin pitäkää turpanne kiinni.. musta toi hiekkalaatikolle leikkimään lähteminen ja yletön väittely on ihan perseestä. siis jos jollain kitisijällä täällä on esim. jonku sortin "fetissi" tietyn näkösiin kenkiin taikka laukkuun tai vaikka hiton hääkakkuun niin tuskimpa teillekkään kelpaa mikään KORVIKE sille mitä etsitte! joten älkää tulko tänne haukkumaan tuntemattomia ihmisiä ja kertomaan heille tutustumatta mihin he ovat valmiita ja mihin ei!

        Ensinäkin suomalaiset haluat piti monesti ilman papreita venäjältä koska SIELTÄ SEN SAA TYPISTETTYNÄ, JA EDULLISESTI JA SUOMEEN TUOTUNA JOPA OSAMAKSULLA MAHDOLLISESTI JOS OIKEA KASVATTAJA LÖYTYY. (SILLÄKIN RISKILLÄ ETTÄ KOIRA EI IHAN TÄYSIN PUHDAS PITTI OLEKKAAN NO HITTOAKO SIITÄ JOS KOIRA MIELLYTTÄÄ SILMÄÄ JA LUONNE ON MITÄ IHANIN. EI SE SILTI TARKOITA ETTÄ KOIRAA ETSITÄÄN MUNAN JATKEEKSI)

        TEILLÄ EI SITTEN TULLUT MIELEEN ETTÄ KAIKILLA EI OLE VARAA HANKKIA PITTIÄ PAPRUILLA JENKEISTÄ JA ITSE HAKEA SITÄ SIELTÄ TAI LAITTAA JOKU HAKEMAAN JNE. KUN SILLOIN EI MAHDOLLISUUTTA OSAMAKSUUN OLE. JA EI VARMAAN MYÖSKÄÄN KÄYNYT MIELESSÄ ETTÄ SUOMEN PITTEJÄ EI VOI TYPISTÄÄ MONESTI PITISTÄ KIINNOSTUNEET TAHTOVAT SEN TYPÄTTYNÄ KOSKA ON REHELLISESTI PALJON PAREMMAN NÄKÖINEN SILLEEN MAKUASIA.!

        JA ENNENKUIN JOKU AVAUTUU SÄÄSTÄMISESTÄ JA LAINOISTA.. KAIKILLA EI OLE LUOTTOTIEDOT SIINÄ KUNNOSSA ETTÄ SAISIVAT LAINAA EIKÄ SEKÄÄN TEE HEISTÄ VÄLTTÄMÄTTÄ PASKAA OMISTAJAA KOIRALLEEN ! JA TOISET IHMISET EIVÄT VAIN OSAA SÄÄSTÄÄ ! JA SEKÄÄN EI TEE OMISTAJASTA HUONOA YKSILÖÄ. JOTEN PAINUKAA TE SAAMARIN HIENOHELMAT MUUALLE KITISEMÄÄN JA MIETTIKÄÄ JOSPA TEILLE SOPIS PAREMMIN VAIKKAPA JONKU HELVETIN VILLAKOIRA KAINALOON KUN PITTI. EI SE ROTU TAI MIKÄÄN MUUKAAN OLE VAIN TEIDÄN RIKKAIDEN TAI PAREMPIOSAISTEN YKSINOIKEUS!

        NIIN !!!!!!!!!!!!!

        JA JOS NYT JOKU OIKEESTI TIETÄISI NIITÄ VENÄLÄISIÄ TMS. KASVATTAJIA TAI SITTEN VAIKKA NIITÄ "PENTUTEHTAILIJOITA" JOSTA SEN "AIDON TAI EPÄAIDON PITIN" SAA TYPISTETTYNÄ KIITOS NIIN OSOTETTA TAI YHTEYSTIETOJA KEHIIN VAAN TÄÄLLÄ MYÖS KIINNOSTUNUT JO YHDEN "EI AIDON PITIN OMISTAJA" OLISI KIINNOSTUNUT MYÖSKIN HANKKIMAAN EDULLISEN KOMEAN PITTI POJAN LURPPAKORVAISELLE SÖPÖLLE TYTÖLLE KAVERIKSI. :D SININEN PENTU TAI SHAMPANJA VÄRITYS OLIS AIKAS KIVA!

        (JA NÄÄ JOTKA VÄITTÄÄ ETTEI PAPRULLISTA PITTII SAA VENÄJÄLTÄ TAI SUOMESTA... NIIN EI PIDÄ PAIKKAANSA KOSKA LÖYTYY KASVATTAJIA JO NÄINÄ LÄHIVUOSINA JOTKA OVAT OMAT KOIRANSA TUONEET JENKEISTÄ JA TEKEVÄT NIILLÄ IHAN ASIALLISIA PENTUJA. TUO YLLÄMAINITTU TIETO VASTAA SUOMEN PITTI TILANNETTA NOIN 5V TAKAPERIN.) EI ENÄÄ NYKYTILANNETTA.


      • Prk
        SEROPI PITTI kirjoitti:

        Se että joku kysyy nettiosoitetta pitti kasvattajalle tai vaikka sitten sille "pentutehtailijalle" sinne hiton veäjälle taikka vaikka latviaan niin mitä sitten?!?!? antakaa se osote jos tiedätte tai muutoin pitäkää turpanne kiinni.. musta toi hiekkalaatikolle leikkimään lähteminen ja yletön väittely on ihan perseestä. siis jos jollain kitisijällä täällä on esim. jonku sortin "fetissi" tietyn näkösiin kenkiin taikka laukkuun tai vaikka hiton hääkakkuun niin tuskimpa teillekkään kelpaa mikään KORVIKE sille mitä etsitte! joten älkää tulko tänne haukkumaan tuntemattomia ihmisiä ja kertomaan heille tutustumatta mihin he ovat valmiita ja mihin ei!

        Ensinäkin suomalaiset haluat piti monesti ilman papreita venäjältä koska SIELTÄ SEN SAA TYPISTETTYNÄ, JA EDULLISESTI JA SUOMEEN TUOTUNA JOPA OSAMAKSULLA MAHDOLLISESTI JOS OIKEA KASVATTAJA LÖYTYY. (SILLÄKIN RISKILLÄ ETTÄ KOIRA EI IHAN TÄYSIN PUHDAS PITTI OLEKKAAN NO HITTOAKO SIITÄ JOS KOIRA MIELLYTTÄÄ SILMÄÄ JA LUONNE ON MITÄ IHANIN. EI SE SILTI TARKOITA ETTÄ KOIRAA ETSITÄÄN MUNAN JATKEEKSI)

        TEILLÄ EI SITTEN TULLUT MIELEEN ETTÄ KAIKILLA EI OLE VARAA HANKKIA PITTIÄ PAPRUILLA JENKEISTÄ JA ITSE HAKEA SITÄ SIELTÄ TAI LAITTAA JOKU HAKEMAAN JNE. KUN SILLOIN EI MAHDOLLISUUTTA OSAMAKSUUN OLE. JA EI VARMAAN MYÖSKÄÄN KÄYNYT MIELESSÄ ETTÄ SUOMEN PITTEJÄ EI VOI TYPISTÄÄ MONESTI PITISTÄ KIINNOSTUNEET TAHTOVAT SEN TYPÄTTYNÄ KOSKA ON REHELLISESTI PALJON PAREMMAN NÄKÖINEN SILLEEN MAKUASIA.!

        JA ENNENKUIN JOKU AVAUTUU SÄÄSTÄMISESTÄ JA LAINOISTA.. KAIKILLA EI OLE LUOTTOTIEDOT SIINÄ KUNNOSSA ETTÄ SAISIVAT LAINAA EIKÄ SEKÄÄN TEE HEISTÄ VÄLTTÄMÄTTÄ PASKAA OMISTAJAA KOIRALLEEN ! JA TOISET IHMISET EIVÄT VAIN OSAA SÄÄSTÄÄ ! JA SEKÄÄN EI TEE OMISTAJASTA HUONOA YKSILÖÄ. JOTEN PAINUKAA TE SAAMARIN HIENOHELMAT MUUALLE KITISEMÄÄN JA MIETTIKÄÄ JOSPA TEILLE SOPIS PAREMMIN VAIKKAPA JONKU HELVETIN VILLAKOIRA KAINALOON KUN PITTI. EI SE ROTU TAI MIKÄÄN MUUKAAN OLE VAIN TEIDÄN RIKKAIDEN TAI PAREMPIOSAISTEN YKSINOIKEUS!

        NIIN !!!!!!!!!!!!!

        JA JOS NYT JOKU OIKEESTI TIETÄISI NIITÄ VENÄLÄISIÄ TMS. KASVATTAJIA TAI SITTEN VAIKKA NIITÄ "PENTUTEHTAILIJOITA" JOSTA SEN "AIDON TAI EPÄAIDON PITIN" SAA TYPISTETTYNÄ KIITOS NIIN OSOTETTA TAI YHTEYSTIETOJA KEHIIN VAAN TÄÄLLÄ MYÖS KIINNOSTUNUT JO YHDEN "EI AIDON PITIN OMISTAJA" OLISI KIINNOSTUNUT MYÖSKIN HANKKIMAAN EDULLISEN KOMEAN PITTI POJAN LURPPAKORVAISELLE SÖPÖLLE TYTÖLLE KAVERIKSI. :D SININEN PENTU TAI SHAMPANJA VÄRITYS OLIS AIKAS KIVA!

        (JA NÄÄ JOTKA VÄITTÄÄ ETTEI PAPRULLISTA PITTII SAA VENÄJÄLTÄ TAI SUOMESTA... NIIN EI PIDÄ PAIKKAANSA KOSKA LÖYTYY KASVATTAJIA JO NÄINÄ LÄHIVUOSINA JOTKA OVAT OMAT KOIRANSA TUONEET JENKEISTÄ JA TEKEVÄT NIILLÄ IHAN ASIALLISIA PENTUJA. TUO YLLÄMAINITTU TIETO VASTAA SUOMEN PITTI TILANNETTA NOIN 5V TAKAPERIN.) EI ENÄÄ NYKYTILANNETTA.

        Vittu mikä palikka. Joko olet täysi idiootti tai sitten mömmöissä oleva hörhö. tai mikä lie luuseri.


      • seropi pitti
        Prk kirjoitti:

        Vittu mikä palikka. Joko olet täysi idiootti tai sitten mömmöissä oleva hörhö. tai mikä lie luuseri.

        hahaha sekö musta tekee luuserin,idiootin,hörhön taikka mömmöissä olevan jos sanon suoraan ääneen sen mitä muut ei uskalla koska pelkäävät joutuvansa arvostelun kohteeksi :D ?!?! no niin sitten varmaan olen mutta olempahan ainakin tyytyväinen idiootti sitten sillä meidän sekarotuinen pitti narttumme on ainakin mitä tervein ja tervepäisin tapaus mitä tiedän ja vieläpä miellyttää silmää. ja sehän tärkeintä.

        vai hankitko sinä kenties ensimmäisen pittisi jostain paikasta jota joku sinulle suositteli ja kävi huono tuuri ja meni rahat hukkaan ja nyt sitten pitää täällä päteä ja arvostella ihmisiä joilla ei satu olemaan sama näkemys asioista kun sinulla :O ?

        mielestäni jokaisella ihmisillä on oikeus tykätä mistä tahansa rodusta ilman tuomitsemista kuin heillä on oikeus tykätä myös erilaisita ihmisistäkin ja vaatteista jne.. ja tällä vertauskuvalla en kuitenkaan tarkoita että koiran hankinta olisi sama asia kun ostaa edulliset housut periaatteella "kaipa niille joskus jotn käyttöä tulee" ...

        vaan lähinnä se että ei muiden tulisi haukkua tuntemattomia ihmisiä täällä siksi että hän haluaa pittinsä hankkia venäjältä taikka haluaa sen ehdottomasti typistettynä etc..ei se tee hänestä huonoa koiran omistajaa tai että etsisi itselleen munan jatketta.

        vaan se tekee hänestä mahdollisesti vähempiosaisen joka haluaa tietynlaisen koiran ja on päättänyt sen hankkia sieltä mistä se on varaa ostaa sellaisena kun hän sen haluaa, joten miksi ihmisten pitää siis moisesta asiasta tulla tänne häntä haukkumaan ja tyrkyttää noita öky kalliita koiria jenkeistä kun hän selkeesti on jo asiansa esittänyt ensimmäisessä viestissään että kaipaa tietoa VENÄLÄISISTÄ kasvattajista ei JENKKILÄISISTÄ...

        oppisitte pitämään vain huolen omista asioistanne ja jos tiedätte miten neuvoa niin neuvokaa jos ette keksi muuta kuin tulla arvostelemaan niin ehkäpä parempi pitää se turpa ummessa...


      • weirdo0 :/
        sixbits kirjoitti:

        ..voisit opetella kirjoittaan pitbullin oikein.Sen jälkeen voisit alkaa etsimään tietoa rodusta.Kun olet tarpeeksi perehtynyt aiheeseen, et enää kysy täällä mistä "pittbullin" voi ostaa Suomesta, vaan olet jo varaamassa lentoja rapakon taakse, josta olet menossa noutamaan linjajalostetun koirasi tarkoin valitsemaltasi kasvattajalta.
        Jos edellä mainitut asiat tuntuvat ylivoimaisilta toteuttaa, ei tämä rotu ole sinua varten.

        ai, "tämä rotu ei ole sinua varten"... pitäiskö heti ekalla kerralla, kun kysyy, tietää yhtäkkiä kaikki pitbulleista..??!!! ja mistä sinä tiedät, jos tuo olikin vahinko kirjoitusvirhe.. :/


    • gdara

      Hei

      Venäjällä ei varsinaisesti oikein ole pibull kasvattajia eli sieltä suunnalta parhaiten löydät pitbullin pentuja jos kyselet paikallisilta amstaffi kasvattajilta sillä vaikkeivat sitä "kirkossa" kuuluta he kyllä useimmat tietävät mistä saada pitbull venäjältä. Ja amstaffi kasvattajia RU pitäisi kyllä löytyä ihan googlettamalla. Virolaisia "kasvattajia" en suosittele sillä silloin ainakin voit saada vaikka minkä näköisen koiran ja luultavasti ilman papruja sekä laittomalla typistyksellä mistä ei seuraa koiralle eikä sinulle mukavia jatkoja :(

      Eli pysy sitten venäjän puolella mielummin kuin viron jos ei nuo jenkkilän pitit jostain syystä kelpaa tai ei niihin ole varaa.

      muutama ystäväni löysi venäjältä pittinsä kyselemällä ensin amstaffeja..ja mainitsi että kun ei pitbullia tahdo löytyä kun jenkeistä niin kyllä niitäkin sitten alkoi löytymään ..

    • ggxxxgg
      • Vastaaaaaan

        Kamalia noi silvotut korvat, ne on luppina paljon ihanempia...siis ihmisen sairaudella ei ole rajaa, kun silpoo viatonta eläintä vain omien typerien halujen takia!! Ootte kaikki itsekkäitä ja en itse tukisi pittejä laisinkaan, koska niitä silvotaan noin törkeesti.


      • -:piip:-
        Vastaaaaaan kirjoitti:

        Kamalia noi silvotut korvat, ne on luppina paljon ihanempia...siis ihmisen sairaudella ei ole rajaa, kun silpoo viatonta eläintä vain omien typerien halujen takia!! Ootte kaikki itsekkäitä ja en itse tukisi pittejä laisinkaan, koska niitä silvotaan noin törkeesti.

        Tässä muutamia amerikanpitbulltrrieri aiheisia linkkejä:

        http://www.pitbullyhdistys.fi/ Pitbull yhdistys

        http://www.fapbta.com/# Finnish americanpitbullterrier association (sivu on suomeksi)

        http://www.sathy.fi/ Suomen amerikkalaisperäisten työkoirarotujen harrastajayhdistys ry.

        Erityisesti Pitbull yhdistyksen ja Sathyn sivuilla on esitelty rotua erittäin kattavasti.
        Sivustoilta löytyy myös paljon linkkejä kasvattajille sekä muille aiheeseen liittyville sivustoille.

        Toivottavasti perehdyt rotuun kunnolla.
        Onnea Pitbullin etsintään!


      • harrastaja85
        -:piip:- kirjoitti:

        Tässä muutamia amerikanpitbulltrrieri aiheisia linkkejä:

        http://www.pitbullyhdistys.fi/ Pitbull yhdistys

        http://www.fapbta.com/# Finnish americanpitbullterrier association (sivu on suomeksi)

        http://www.sathy.fi/ Suomen amerikkalaisperäisten työkoirarotujen harrastajayhdistys ry.

        Erityisesti Pitbull yhdistyksen ja Sathyn sivuilla on esitelty rotua erittäin kattavasti.
        Sivustoilta löytyy myös paljon linkkejä kasvattajille sekä muille aiheeseen liittyville sivustoille.

        Toivottavasti perehdyt rotuun kunnolla.
        Onnea Pitbullin etsintään!

        Ja SATHY sanoo sen parhaiten: "APBT ei ole sopiva koirarotu sellaiselle joka haluaa päteä koiransa avulla."

        Tiettyjen ihmisten tekstistä ei muuta näykään kuin.. jep, päätelkää itse.

        On todella ikävää, että hyviä koiria, myydään vääriin koteihin.. Sitä kautta saadaan näitä ongelmia..
        Oli nyt sitten kyse pitistä tai vaikkapa siitä mamman puudelista. Ongelma kuin ongelma, koolla ei ole väliä. Yksikin korjaamaton ongelma on liikaa samoin kuin yksikin välinpitämätön koiranomistaja.

        Ja tuo korvien silppominen. Silppokaa ensiksi omanne ja lapsenne korvat, tulkaa kertomaan vuosien päästä oliko kivutonta ja onko ollut haamukipuja ja tuliko korvatulehduksia. Jos korvien silppominen on ulkonäön vuoksi niin hienoa voin sanoa, että siitä on eläinrakkaus TODELLA kaukana!! Jos ei jonkun rodun OIKEAN ulkonäön vuoksi pidä siitä, miksi hitossa se pitää hankkia? Älyhoi aikuiset ihmiset?!

        Joo ja kyllä minäkin olen sitä mieltä, että moni koira näyttää typättynä komealta, mutta se ei saa mennä eläimen hyvinvoinnin edelle koskaan!! Eihän lapsillekaan tehdä kauneusleikkauksia jos ei vanhempia miellytä oman jälkikasvunsa ulkonäkö?
        Kaikkea ei voi aina saada samassa paketissa. Onko tämä nyt se paljon parjattu "sukupolvi", joka on sitä luokkaa joka on aina saanut kaiken ja haluaa kaiken hinnalla millä hyvänsä? Jopa eläimenhyvinvoinnin kustannuksella? -Se onkin terve ja pitkänlinjan ajattelun tie......

        Korvien ja häntien silppojat: toivottavasti nukutte yönne hyvin. Jos ette tiedä miten toimepiteet tehdään suosittelen ottamaan selvää ja menemään katsomaan kestääkö kantti seurata toimenpidettä loppuun asti livenä. Moni ei siihen kykene edes nettivideon välityksellä.


      • kshyi, d
        harrastaja85 kirjoitti:

        Ja SATHY sanoo sen parhaiten: "APBT ei ole sopiva koirarotu sellaiselle joka haluaa päteä koiransa avulla."

        Tiettyjen ihmisten tekstistä ei muuta näykään kuin.. jep, päätelkää itse.

        On todella ikävää, että hyviä koiria, myydään vääriin koteihin.. Sitä kautta saadaan näitä ongelmia..
        Oli nyt sitten kyse pitistä tai vaikkapa siitä mamman puudelista. Ongelma kuin ongelma, koolla ei ole väliä. Yksikin korjaamaton ongelma on liikaa samoin kuin yksikin välinpitämätön koiranomistaja.

        Ja tuo korvien silppominen. Silppokaa ensiksi omanne ja lapsenne korvat, tulkaa kertomaan vuosien päästä oliko kivutonta ja onko ollut haamukipuja ja tuliko korvatulehduksia. Jos korvien silppominen on ulkonäön vuoksi niin hienoa voin sanoa, että siitä on eläinrakkaus TODELLA kaukana!! Jos ei jonkun rodun OIKEAN ulkonäön vuoksi pidä siitä, miksi hitossa se pitää hankkia? Älyhoi aikuiset ihmiset?!

        Joo ja kyllä minäkin olen sitä mieltä, että moni koira näyttää typättynä komealta, mutta se ei saa mennä eläimen hyvinvoinnin edelle koskaan!! Eihän lapsillekaan tehdä kauneusleikkauksia jos ei vanhempia miellytä oman jälkikasvunsa ulkonäkö?
        Kaikkea ei voi aina saada samassa paketissa. Onko tämä nyt se paljon parjattu "sukupolvi", joka on sitä luokkaa joka on aina saanut kaiken ja haluaa kaiken hinnalla millä hyvänsä? Jopa eläimenhyvinvoinnin kustannuksella? -Se onkin terve ja pitkänlinjan ajattelun tie......

        Korvien ja häntien silppojat: toivottavasti nukutte yönne hyvin. Jos ette tiedä miten toimepiteet tehdään suosittelen ottamaan selvää ja menemään katsomaan kestääkö kantti seurata toimenpidettä loppuun asti livenä. Moni ei siihen kykene edes nettivideon välityksellä.

        SEKAROTUINEN koira on pitti!!!!

        SE ei ole missään maassa rotukoira!


      • vihaaja
        kshyi, d kirjoitti:

        SEKAROTUINEN koira on pitti!!!!

        SE ei ole missään maassa rotukoira!

        Kuula kalloon molemmille eläinrääkkäjäpaskoille!


      • fhsjkkar
        vihaaja kirjoitti:

        Kuula kalloon molemmille eläinrääkkäjäpaskoille!

        Viisas ostaa amstaffin -reksteröidyn!


      • vantteratuomas
        -:piip:- kirjoitti:

        Tässä muutamia amerikanpitbulltrrieri aiheisia linkkejä:

        http://www.pitbullyhdistys.fi/ Pitbull yhdistys

        http://www.fapbta.com/# Finnish americanpitbullterrier association (sivu on suomeksi)

        http://www.sathy.fi/ Suomen amerikkalaisperäisten työkoirarotujen harrastajayhdistys ry.

        Erityisesti Pitbull yhdistyksen ja Sathyn sivuilla on esitelty rotua erittäin kattavasti.
        Sivustoilta löytyy myös paljon linkkejä kasvattajille sekä muille aiheeseen liittyville sivustoille.

        Toivottavasti perehdyt rotuun kunnolla.
        Onnea Pitbullin etsintään!

        täähän on just tätä kun ekaks kysytään neuvoa ja sitten sitä annetaan mutta neuvo ei kelpaa :-O
        nytkin on suomeen taas tuotu puolasta ja tsekeistä tai jostakin monta paperitonta "bitpullia" isolla rahalla .... jösses näitä hölmöjä
        jos haluu pitbullin niin ostaa sen vaikka amerikasta kun ei maksa edes paljon ...


      • weirdoo :/
        Vastaaaaaan kirjoitti:

        Kamalia noi silvotut korvat, ne on luppina paljon ihanempia...siis ihmisen sairaudella ei ole rajaa, kun silpoo viatonta eläintä vain omien typerien halujen takia!! Ootte kaikki itsekkäitä ja en itse tukisi pittejä laisinkaan, koska niitä silvotaan noin törkeesti.

        pidä vaan mua "eläinrääkkääjänä" tai "itsekkäänä" tai minä vaan haluat pitää, mutta uskallan sanoa, että musta typistetyt korvat on ihania!!! on ne siis ruusukorvinakin ihan söpöjä, mutta typistetyt on kyllä ihania!!! mutta suomessa on se kielletty.. :/ ja tiedoksi vaan sulle, ettei kyllä kaikkien pitbullien korvia "silvota".. :/
        taas kerran yleistäjä..


      • Jepulisjee
        vantteratuomas kirjoitti:

        täähän on just tätä kun ekaks kysytään neuvoa ja sitten sitä annetaan mutta neuvo ei kelpaa :-O
        nytkin on suomeen taas tuotu puolasta ja tsekeistä tai jostakin monta paperitonta "bitpullia" isolla rahalla .... jösses näitä hölmöjä
        jos haluu pitbullin niin ostaa sen vaikka amerikasta kun ei maksa edes paljon ...

        Itseasiassa Puolasta on erittäin ammattitaitoisia kasvattajia. Itse en sieltä pittiä ole hankkinut, mutta tunnen erään todella mahtavan tapauksen ja paperit löytyy.


      • = J =
        harrastaja85 kirjoitti:

        Ja SATHY sanoo sen parhaiten: "APBT ei ole sopiva koirarotu sellaiselle joka haluaa päteä koiransa avulla."

        Tiettyjen ihmisten tekstistä ei muuta näykään kuin.. jep, päätelkää itse.

        On todella ikävää, että hyviä koiria, myydään vääriin koteihin.. Sitä kautta saadaan näitä ongelmia..
        Oli nyt sitten kyse pitistä tai vaikkapa siitä mamman puudelista. Ongelma kuin ongelma, koolla ei ole väliä. Yksikin korjaamaton ongelma on liikaa samoin kuin yksikin välinpitämätön koiranomistaja.

        Ja tuo korvien silppominen. Silppokaa ensiksi omanne ja lapsenne korvat, tulkaa kertomaan vuosien päästä oliko kivutonta ja onko ollut haamukipuja ja tuliko korvatulehduksia. Jos korvien silppominen on ulkonäön vuoksi niin hienoa voin sanoa, että siitä on eläinrakkaus TODELLA kaukana!! Jos ei jonkun rodun OIKEAN ulkonäön vuoksi pidä siitä, miksi hitossa se pitää hankkia? Älyhoi aikuiset ihmiset?!

        Joo ja kyllä minäkin olen sitä mieltä, että moni koira näyttää typättynä komealta, mutta se ei saa mennä eläimen hyvinvoinnin edelle koskaan!! Eihän lapsillekaan tehdä kauneusleikkauksia jos ei vanhempia miellytä oman jälkikasvunsa ulkonäkö?
        Kaikkea ei voi aina saada samassa paketissa. Onko tämä nyt se paljon parjattu "sukupolvi", joka on sitä luokkaa joka on aina saanut kaiken ja haluaa kaiken hinnalla millä hyvänsä? Jopa eläimenhyvinvoinnin kustannuksella? -Se onkin terve ja pitkänlinjan ajattelun tie......

        Korvien ja häntien silppojat: toivottavasti nukutte yönne hyvin. Jos ette tiedä miten toimepiteet tehdään suosittelen ottamaan selvää ja menemään katsomaan kestääkö kantti seurata toimenpidettä loppuun asti livenä. Moni ei siihen kykene edes nettivideon välityksellä.

        Jaa-a. Eihän asia minulle kuulu, mutta tässä ei korvien typistyksen takana ole ulkonäkö. Nääs kun lurpista saa paljon paremmin kiinni kun pienistä ja typistetyistä.


    • pitlover

      Me hommattii aito rekisteröity kunnon alkuperänen gameline pitbull Jenkeistä. Ja on muuten korvat tallella! En kans tajuu tota elvistelyä ja viaton koira kärsii turhaa kipua vaan siksi että omistaja on kusipää. Meidän koira on ainakin hyvin näyttävä ilman silpomisia.
      Syy miksi Jenkeistä: varmasti aito, rekisteröity, alkuperästä työkoira linjaa (sukujuuret 1800 luvulla), luotettava kasvattaja ja EDULLINEN. Ite koira makso 500$ eli 380€
      Miks just Pitti: luotettava, miellyttämisen halunen, lapsiystävällinen, työkoira (pääsee toteuttaa alkuperästä tarkotustaan kantamalla maitopurkit lähikaupasta ja vetämällä lapsia pulkassa kunhan on täyskasvunen), lyhytkarvanen, rauhallinen ja helvetin komee kaveri!
      Jos haluaa kannattaa pentutehtailijoiden ja muiden hämärä Heikkien touhuja ni mikä jottei, ei muuta ku ostoksille ryssälään. Mut jos arvostaa tämän hienon rodun alkuperää ja tarkotusta ni kannattaa kääntyä ihan oikeitten kasvattajien puoleen jotka on omistautunu ihan oikeesti tälle rodulle ja kunnioittaa näitä hienoja koiria niin ringaling rapakon taakse. Oma neuvo on, jos siis haluaa löytää ihan oikeen pitin, mene facebookkiin laita hakuun pitbull ni johan alkaa löytyy. Siellä on iso yhteisö kasvattajia ja rodun faneja. Jenkeissä rakastetaa tätä rotua ihan oikeesti ja kasvattajat pitää yhtä. Siellä on mm sivusto pitlovers josta löytyy taatusti mieleinen kasvattaja. Olen itekkii yhteisön jäsen!
      Onnea etsintään ja toivon että sinäkin kunnioitat tätä hienoa rotua!

      • Jepulisjee

        Ja mielestäni koira on koira papereilla tai ilman, ainoastaan paperilliset voidaan todistaa täysin aidoiksi rodun edustajiksi, mutta mielestäni jos paperiton koira edustaa rotua kunnialla ja hyvällä käytöksellä en näe siinä mitään väärää sanoa paperitonta koiraasi sillä rotunimellä millä se on myyty. On eri asia jos koira joilla ei papereita ole tekisi vahinkoa ja näin leimattaisiin kyseinen rotu vaikka ei varmuudella voi sanoa, että onko se Pitbull vai ei. Itse omistan paperittoman Pitbullin, mutta joskus aion hankkia jenkeistä ihan rekatun yksilön. Minulle riittää, että oma paperiton koirani täyttää amerikanpitbullterrierin tuntomerkit MIELESTÄNI, että ulkoisesti myös sisäisesti. En ole ostanut sitä pentutehtailijalta, enkä sellaiselta ihmiseltä joka on halunnut rahastaa pennuilla. Eikä heidänkään pitbullit ole pentutehtailijoilta. Olen ostanut sen kohtuuhintaan yksityiseltä ja erittäin rakastavalta perheeltä. Se ei ole mitä tekee vaan miten sen tekee.


    • kysymys!

      Menitkö itse hakemaan koiran jenkeistä?

    • pittibulliainen

      tällä hetkellä ei melkeen kannata venäjään tai viroon kallistua koska sielä aika moni pitti on mixattuja eivätkä varsinaisia pittejä ja niitä tarjoudutaan tuomaan rajalle kun sitten menet hakemaan koiraa ei se vastaa odotettua ja ostamatta ei ole asiaa olla.. mielipiteitä toki on monia siksi kannattaa tutustua koirien sukupuihin yms.. papereihin omat pittini olen tuonut jenkeistä ja tosiaan fci ei niitä rekkaa mutta loppujen lopuksi paperi ei tee koiraa jotkut niistä lapuista vaahtoaa mutta pääasia että koira on terve ja hyvä luontoinen :)

    • Jepulisjee
    • pitlover

      Meidän koira tuli yksin lentokoneella rahtina. Omistaja saatto sen koneesee ja me oltii vastassa Helsingissä. Hienosti koira selvis reissusta. Eihän niillä papereilla varsinaisesti ookkaa merkitystä, jos vaan tietää millasista oloista koira on peräisin. Me tiedetää millasista sukujuurista meidän koira on ja että kasvattaja todella välittää koiristaan eikä astuta niitä ihan satunnaisesti. Kasvattajan koirat ovat täysin perhekoiria. Jos haluat niin käy kattomassa facessa mun kansio meidän koirasta. Niina Saareskari

      • tappobulli

        Pistäisitkö sinä suomalaisena välittävänä kasvattajana koiran menemään esim. siperiaan näkemättä ostajia?


    • asdmolossi

      Pitlover (Niina), minkä linjainen koirasi on? Näyttää kovasti american bully/amstaffisekoitukselta. En löytänyt sen virallisella nimellä yhtäkään koiraa, linkkaatko sen online pedigreen vaikkapa kun se kerran pitti on? Olisi mukava tietää mitä koiria tuon sukupuu sisältää.

      • Perkeleenpässi

        asdmolossi on niin asiantuntevaa, mutta ei esimerkiksi sitä tiedä, että pitbullilla ei ole tarkkoja rotumääritelmiä että miltä sen pitäisi näyttää joten ulkonäöt menevät laidasta laitaan.


    • asdmolossi

      Perkeleenpässille tiedoksi, pitillä on rotumääritelmä kyllä ja ei niiden kuulu näyttää miltään molossimixiltä niinkuin tuon koiran vanhemmat ovat kuvista päätellen. Painon pitäisi olla suhteessa kokoon, onhan niitä isojakin koiria kyllä, mutta järjestäen melkeinpä kaikki ovat yllättäen pieniä. Puhun siis puhtaista piteistä joiden sukupuun tosiaan näkee sinne satojen vuosien päähän. Ja muutenkin näyttäisi olevan pelkkiä american bully-kasvattajia kaverilistalla siellä joten en ihmettele yhtään jos tuo Pitloverinkin koira on classic-versio bullysta. Esim tuollainen:

      http://theabkcdogs.org/breeds/american-bully/classic/

      Ja asiallisestihan minä kysyin linjoista joten en tiedä mistä keksit nyt alkaa vääntämään, tiedätkö edes mitä eri linjoja piteillä on? Tai mitä ne linjat edes ovat?

    • polop

      Pitbullin kuuluu olla solakka! Järkyttävää kun ihmiset himoitsevat pittejä ja silti sekoittavat ne staffeihin,amstaffeihin,amerikan bullyihin yms! Ja nytten te jotka raivoatte "KYLLÄ VENÄJÄLTÄKIN SAA PUHTAAN PITIN!!" niiin se koira ei ole pitti jos sillä ei ole PAPEREITA. Aivan sama onko sillä rekatut vanhemmat niin lasken koiran kuin koiran sekarotuiseksi jos ne paperit puuttuvat. Ja sitten tämä itkeminen "jenkeistä hakeminen maksaa niin paljon" Se paritonnia nyt sattuu olemaan todella pieni summa mitä siitä koirasta tullaan maksamaan sen elämän aikana. Itse kävin jenkeistä hakemassa kunnon kasvattajalta pitin joka ei todellakaan ole tuollainen 40kg lihaskimppu! Ja se raha. miksi kaikki valittavat kun koiraa ei voi maksaa osamaksulla? itse säästin reilun vuoden pittiin ja noihin hakemis kuluihin rahaa. ei sitä koiraa tarvitse saada heti halvimpana jostain suomalaiselta "kasvattajalta" ja hakea se pahimmillaan jostain huoltoaseman parkkipaikalta.Törkeintä vielä on kun haette niitä sekarotuisia pittejänne naapurimaasta ja väitätte niitä puhtaiksi piteiksi.Itseltä löytyy myös pitti sekoitus ja vaikka se on täysin samannäköinen kun tuo aito pittini . silti kehtaan aina myöntää että toinen on täysin puhdas paperillinen ja toinen sekarotuinen. ja tuo seropi sattuu vielä olemaan näyttävämpi koska lihasmassaa on enempi.

    • Joojoo

      "Pitbullin kuuluu olla solakka! Järkyttävää kun ihmiset himoitsevat pittejä ja silti sekoittavat ne staffeihin,amstaffeihin,amerikan bullyihin yms!"

      Kyllä Pitti on aika sama asia kuin Amstaffi, koska kummatkin voi rekata samaksi roduksi. Linjat sitten taas eri asia...

    • I <3 PITBULLS

      TOIVOTTAVASTI DUNKEL TULISI OMIEN KOIRIENSA RAATELEMAKSI :D

    • kiehuu!!

      tältä helvetin herra dunkelilta ei kannata ostaa kyllä yhtään mitää. kaverista on video kuvaa kun hän myy pittejään taistelu käyttöön ja kehuskelee kuinka hyviä hänen koiransa on kehässä. http://www.youtube.com/watch?v=mdpMGp0lXzM tossa dokkari.... turpaan vetäisin jos kadulla dunkel vastaan tulis... pitti ei ole munan jatke vaan työ ja harrastus koira. PRKL ku vi....aa tollaset pikku geet ketkä haluaa pitin sen takia et sais vähän kunnioitusta kanssa ihmisiltä!!!!! huhhuh....

    • cgbdgd000

      Amstaffihan on se ns.näyttelyversio pitistä ja se on jalostettu hieman isommaksi. ja pitit ovat sitten sitä ns.käyttöpuolta.

    • Workingdogs!

      Voi hyvänen aika sentään. Omistan rodun jota suomessa ei juurikaan ole ja ikävä kyllä se että luette jonkun yhden esittelyn rodusta ei kerro kaikkea. Itse luin sivukaupalla tekstiä, kymmenien kasvattajien sivuja käänsin tekstiä espanjasta englanniksi että saisin suhteellisen tarkan käsityksen rodusta. Netin ihanuus on se että tänne voi kirjoittaa mitä tahansa ilman nimeä! Ja väitän että monet ääliöt tahallaan kirjoittavat paskaa ja sekoittavat pakkaa koska saavat siitä sairasta tyydytystä :D Joten pitbullinkin kohdalla täälä näyttää olevan osa porukasta aivan hakoteillä. Pistäkää nyt jumalauta faktat kuntoon ja tutkikaa asiaa ennenkuin alatte huuteleen. Jos pidätte rodusta oikeasti sen luonteenpiirteistä ulkonäöstä mitä helvetin järkeä on hätäillä ja hakea "pitti" joka ei välttämättä ole sellainen. Mielestäni paljon järkevämpää on säästää rahaa ja sitten hakea se aito ja oikea, eipähän tartte kuunnella mitään paskaa keneltäkään on näyttää koirasta paperit. (Toki papereitakin voidaan väärentää mutta senpä saa selvitettyä paikasta josta paperit mukamas on, jos viittii nähdä vähän vaivaa ja tietää mistä maksaa)

      • ht

        Taitaa pittbull olla edelleen sekarotuinen!eli seropi!


    • asdmolossi

      Missähän pitbull on sekarotuinen? Pittimixejä täällä Suomessa on paljon joita virheellisesti pitbulliksi kutsutaan, mutta APBT on kyllä rotukoira jolla on oma rotumääritelmä sekä omat rekisteröintiyhdistykset.

      Dunkeleita en henk. koht. tunne enkä ole puolesta enkä vastaan, mutta jos heidän koiristaan pitäisi jotakin sanoa niin heillä on kyllä upealla ulkonäöllä varustettuja mahtavasukuisia koiria! Ja tuosta "I

    • Heidi851

      Voiko joku ketä on hakenut puhdasrotuisen pitbullin jenkeistä, niin linkittää niitä sivuja joista saa luotettavasti aidon pitbullin?

    • asdmolossi

      Heidi851, Jos aito pitti kiinnostaa niin otahan asioista ensiksi selvää. Minkä linjaiset koirat miellyttää eniten, mitä haet koiralta, miksi juuri pitti eikä joku muu..? Mitä tiedät eri linjoista, miten ne eroavat? Millainen ajattelutapa sinulla on "aidosta pitistä", riittääkö että pelkät paperit löytyy vai onko gamepitti hakusessa? Mitä meinasit harrastaa, haluatko testatuista vanhemmista vai et, kohtaako kemiat kasvattajan kanssa...? Monilla kasvattajilla ei ole kotisivuja joita voi linkittää. Tilaa ADBA Gazette ja osta myös vanhoja numeroita, jos löytyy jostain vanhasta lehdestä omaa linjaa omaava kasvattaja, se luultavasti kasvattaa sitä vieläkin. Puhelin käteen ja soittoa sitten.

      EI KUKAAN ja siis tarkoitan myös että EI KUKAAN voi valita kasvattajaa puolestasi. Ihmisillä on erilaiset mieltymykset koirien suhteen. Myös rodun sisällä erilaisien koirien suhteen sama homma.

      Jos mikä tahansa paperillinen pitti jenkeistä kiinnostaa niin googleen "Pitbull for sale"-ilmoituksia selailemaan ja valkkaamaan sopivan.

      ..Varma voit olla vain sillon siitä että kasvattaja on rehellinen jos lähdet paikan päälle hakemaan pennun. Näet silloin samalla sen paikan ja asuinolot mistä se koira tulee. Ja niinhän kaikki sellaiset ihmiset tekee jotka tietää millaista koiraa hakee, eikö..?

      Jos hakeminen tai kasvattajaan tutustuminen ei kiinnosta, niin selailehan esimerkiksi Apulaa, sielläkin on silloin tällöin "pitbulleja" myynnissä halvalla.

    • dizzle4ever

      http://www.eurobreeder.com/ käy kattomassa täältä löyty venäjältäkin pitbulleja ties mitä rotukoiria ajatteli itsekkni otta pitbullin

      • Viis rammaa päiväs

        Venäjällä harjoitetaan vieläkin aivan saatanasti koirataisteluita noilla koirilla.. Samallalain Puolassa, Kroatiassa, Tsekeissä yms.. Jos haluaa tukea sellaista paska touhua niin sieltä vaan hakemaan vitipää koira. Toivottavasti löydät hyvän egonjatkeen.

        Noilla venäläisillä sivuilla ei näkynyt edes koirien sukutauluja... Miten joku voisi edes kuvitellakkaan ostavansa APBT:ä näkemättä sukutaulua?

        Vain tyhmä.


    • Viis rammaa päiväs

      Samapa tuo, mikään ei muuta sitä faktaa että olen törmännyt useampaan eurooppalaiseen kenneliin netissä, joiden nettisaiteilla on kuvia ja videoita siitä miten nuo koirat silpovat toisiaan..

      • Jälkeenjääneille

        Sairasta sakkia. Menkää Kehään itse silpomaan toisianne, jos uskallatte. Älkää käyttäkö viattomia eläimiä omiin perversioihin.


    • Breeeze

      White trash täällä taas koiraharrastaa :-)

    • lopettakaa jo

      VITUN SUOMALAISET PASKAJUNTIT! Vittuako kehuskelette muka tietävänne täälä jostain jotain? Tuskin kukaan saa koskaan tietää henkilöllisyyttänne, eli MITÄ HYÖTYÄ ON HAUKKUA TÄÄLÄ TOISIA JA JAKAA """TIETOA""" VAIKKA EI VARMAAN YKSIKÄÄN TEISTÄ KAIKKEA NIISTÄ PITEISTÄ TIEDÄ. Voitte leikkiä itsenne kanssa asiantuntijoita, mutta säästäkää muita ihmisiä tolta turhalta paskalta ja viettäkää sekin aika, mitä tänne jauhatte paskaa mielummin vaikka niiden koirienne kanssa.

    • Aikalisä!

      Aikas vihaisen olosta sakkia näkyy olevan liikenteessä. Aikas erikoinen tämä väitttely, joka alkoi suunnilleen kysymyksestä " haluaisin pitin papereilla ja mistä sen saisin fiksusti ostettua?" Hengittäkää välillä ja älkää ottako asioita niin vakavasti ;)

    • Pitihullu

      Jos haluut NS. Putin niin voin suositella staffordshirenbullterrieriä saman näköinen ja saa rekisteriin mutta jos olet aivan 100% varma että haluat pitin niin kannatan itse erimaasta esim Amerikasta saa kennelistä hyviä pelastettuja pittee!

    • APBT

      Aito APBT on linjajalostettu ainoastaan koiratappeluja varten = tänä päivänä koirarotu joka ei saa toteuttaa vahvinta viettiänsä jollei omistaja halua syyllistyä laittomaan eläinrääkkäykseen

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe