kuukautiset ja yasminpillerit

Niin, eli mä aloitin syödä yasminpillereitä 3 viikkoa sitten (mulle sanottiin et pitää alkaa syödä heti ku kuukautiset alkavat ja niin teinkin) nyt mul on 3pillerii jäljellä ja sit ku oon syöny niitä niin kuukautiset pitäis alkaa...no nyt on niin et mul on ollu menkat siitä lähtien ku aloitin pilleredien syömistä :/ onko se ihan normaalia?

toivottavasti joku ymmärsi mitä mä tarkoitin...
1212
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Pillereiden aloitukseen liittyy monesti ylimääräistä vuotoa. Jos vielä kolmannen laatan aikana on sama ongelma, mene lääkäriin ja saat eri merkkiset pillerit.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


puppekanin kirjoitti:

Niin, eli mä aloitin syödä yasminpillereitä 3 viikkoa sitten (mulle sanottiin et pitää alkaa syödä heti ku kuukautiset alkavat ja niin teinkin) nyt mul on 3pillerii jäljellä ja sit ku oon syöny niitä niin kuukautiset pitäis alkaa...no nyt on niin et mul on ollu menkat siitä lähtien ku aloitin pilleredien syömistä :/ onko se ihan normaalia?

toivottavasti joku ymmärsi mitä mä tarkoitin...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu