penisrengas

zxcvbn

onko kellään kokemuksia penisrenkaista tai vastaavista?? Parantaako ne erektiota yhtään??

15

20275

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henkilökohtaista

kokemusta, mutta olen ymmärtänyt, että ei se välttämättä erektiota paranna, mutta estävää veren poisvirtausta vehkeestä, eli parantaa kestoa, eli verenpakkaus pysyy paikoillaan eikä lerpahda. Kokeile joskus puristaa naidessa munan juuresta, eiköhän se sellainen vaikutus ole. Kommentoikoot enemmän ne ketkä tietää.

• naru

Käytän ohuehkoa, pehmeää narua.
        Ensin kivesten ympäri ja sitten kivesten alta peniksen yli ja alta solmuun.
        Sopiva tiukkuus.
        Toimii ainakin minulla.
        Eturauhaslääkityksestä johtuen erektio olisi muuten heikohko mutta nyöritys toimii erinomaisesti!

• tddf

Paras vaikutus tulee kun rengas vedetään pallien taakse. Myös ihan tavallisella kuminauhalla voi kokeilla.

Mitää kireitä virityksiä ei kannata yrittää. Eräs kertoi joutuneensa menemään lääkäriin kun naru oli hirttäytynyt kiinni. Lääkäri sanoi että läheltä piti ettei penis mennyt kuolioon.

• sanoa,

meillä kun emäntä siinä jouten maatessaan puristaa, joskus liiankin kovaa, jolloin vaikutus on päinvastainen. Jos haluaa renkaan, niitä saa huoltsikalta, mittailee vaan siellä hyllyjen välissä sopivan rengastiivisteen.

• xxxxman

Ompa tullut koeiltua , eroktio on vahvempi kuin ilman .
      Tosi vain sellaista , joka laitetaan vain penksen juureen.
      Jonkin verran paksuuttaa tulee lisää , mutta pituuteenei vaikutusta.

• Anonyymi

+1 Eron Plus - https://nplink.net/rZc7ZkzH
        Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti

• don itsi

Osta sellaisia "donitsi-renkaita" millä laitetaan hiukset ponnarille.
      Kaksi kappaletta siten, että toista rengasta vetämällä systeemi kiristyy.
      Hoksaat kyllä miten laitetaan, eli pujotetaan toinen rengas toisen läpi ja otetaan pujotettu osa yhteen samaan renkaaseen ja vastaavasti toisella renkaalla samoin, tämä systeemi ihan juureen pujottaen ja kiristetään vasta kun erektio edes jonkinlainen ei velttoon koska veri ei virtaa vielä silloin riittävällä "paineella".
      Kyllä toimii ja pidentää kestoa, helppo löysätä välillä. Vaimo tykkää, eikä häiritse yhdyntää ollenkaan, päinvastoin.
      Suosittelen myös karvojen ajelua pois tai ainenkin vähemmäksi niin karvat eivät jää renkaiden väliin.
      Älä kuitenkaa hirttämään ala heppiäsi, vaan arvioi kiristyksen tarve ja löysäämisen tarve, kyllä sen tuntee milloin ok fiilis.

• hirttosilmukka

Vielä tuo solminen ja kiristys onistuu - miten sitten välillä löysääminen ja pois ottaminen?

• rinkulaa

kyllä toimii säädettävät mallit parhaita...

• mielestäni

nippuside on paras.

• Jokunen

En edes tiedä mitä vempaimia tuollaiset sitten. Kyllä se aito luonnonmenetelmä toimii jokaisella ilman "kepulikonsteja". Kiva kumppani kainaloon, kersat nukkumaan ja siitä hommiin.

Vastenmielisen kanssa ei stondaa mitenkään. Siinä ei auta mitkään konstit eivätkä isot rahatkaan.

• Ekonomi Mela

Mistä sä sen tiedät ?

Tässä taas yksi Satusetä : kysy jos
        pääsisit
        TV-1 sunnuntaivekkariin haihattelemaan.

• olsson

Kiva kumppani kainaloon ja kersat nukkumaan. Se on hyvä konsti.

On vaan niin pirun kova selitteleminen aina kun menee kotio vaimon luo, että missäs sitä on taas...

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe