Kertokaahan

Kyselijä

Miten homot harrastavat seksiä?? Luin jostakin että vain harvat homot pitävät itseasiassa anaaliyhdynnästä, onko näin?

Onko homojen rakastelu suuseksiä ja hellimistä?

Mitenkäs yhden yön suhteissa, miten päätetään kumpi nussii kumpaa, vai nussiiko kumpikaan?

Olen vain aina ihmetellyt ;-)

34

5279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gay 20v

totta, suurin osa homojen harrastamasta seksistä on juuri hellimistä, suuseksiä, runkkailua yms. Toki anaaliseksikin kuuluu asiaan, mut ei kaikilla.

Yhden yön jutuissa yleensä harrastetaan sitä mistä kukin pitää. Joku haluaa olla naitavana, joku taas haluaa naida.. toiset haluaa molempia

• 55

Haluja on monenlaisia. Mikä niistä on oikea, raastupa päättäkööt.

• Minun tuntemukseni ja tuttuni on että suurin osa harrastaa anaaliseksiä varsinkin ukkomiehet kun koton ei saa peppua ja onhan se ihanaa parasta seksiä

• Anonyymi

on se ihana tunne pepussa kun tuttu mies sykkii sisään ja sitten nuolla puhtaaks

• Anonyymi

onneks munkin tutut miehet tietää mistä peppua saa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on se ihana tunne pepussa kun tuttu mies sykkii sisään ja sitten nuolla puhtaaks

pakko runkata

• Anonyymi

ukko miehille mukava antaa peppua arvostavat kovasti ja kiittelevät jälkeen päin

• Anonyymi

Mene seksi sivuille niiden kysymystäsi kanssa niin saat vastauksen

• Anonyymi

mikäs sivu tää sitten on

• Anonyymi

Aloittajan kannattaa tehdä yksinkertainen Google-haku. Tuloksena tulee loppumattomat määrät oppimateriaalia.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Siinä on selvästi kuusijuhla käynnissä.

• Anonyymi

ite ainakin ekalla kertaa olin pantavana sen jälkeen halusin olla antaja ja suihin-ottaja

• Anonyymi

Kyllä suurin osa harrastaa anaaliseksiä ja bottomeita on suurin osa.

• Anonyymi

mun luona vierailee sellasii jotka tykkää suihinotoista ja anaaali panoista aina käytettävissä ei pussailuja vaan kunnon panot

• Anonyymi

joo se on mukavaa kun kertoo myös kavereille silloin sitä kyrpää saa riittävän usein joskus ollu kolmekin kaveria yhtä aikaa käymässä

• Anonyymi
    • Anonyymi

ite tykkään pitkä kestoisesta pnossta ilman kumia

• Anonyymi

Jälkiseuraus: Katumus. Ei enää ikinä !

• Anonyymi

Kumpikin runkkaa kaveriaan samaan aikaan ja nauttii mällit yhteisesti.

• Anonyymi

Jutuista näkee että homoilu on ihan ( * ) : stä eli luonnotonta ja sairasta.

• Anonyymi

Kunon imut ei välii kumpi tupaa hanuriin
      Tekee höpöä kunosaa

• Anonyymi

ite ainakin tarjoan peppua heti jos kaveria kiinnostaa ekan jälkeen imut kestää pitempään ja saan anaali orkun lopulta

• Anonyymi

Paskaisesta kyrvästä saat myös paljon tauteja, samoin kuin römpsässä uitetusta.

• Anonyymi

oot jo Tom of Finland

• Anonyymi

niinku US Videon leffoissa

• Anonyymi

Supermarketin Tunto liukkarissa kymmenen voiteluainetta samassa tuubissa

• Anonyymi

En nyt viittaa aloitusviestiin, mutta mistä tämä käsitys että suurin osa homoista olisi bottomeita? Siitäkö että väitteen esittäjä on bottom eikä tahdo saada seuraa? Olisiko siihen joku muu syy kuin se, että enemmistön täytyy olla bottomeita?

• Anonyymi

Siitähän se tietysti tulee, että kysyntä ja tarjonta ei kohtaa. Sellainen tutkimus joka oikeasti näyttäisi tilanteen on mahdoton tehdä, sillä eihän sitäkään tiedetä miten paljon homoja on väestöstä.

• Anonyymi

Ankara persepano on ihanaa

• Anonyymi

Ootko hyvä ottaan poskeen? Ootko ennen saanu munaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko hyvä ottaan poskeen? Ootko ennen saanu munaa?

Mä en oo saanu mut voin sult ottaa

• Anonyymi

Vaahteraliigan päätökseen taas jopa vuosi...

• Anonyymi
        UUSI

Homostelu voi vapautua joskus vielä lailliseksi.

Kuka tietää.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      23
      4882
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      214
      4368
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      147
      3837
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      141
      3308
    5. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      36
      1828
    6. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      57
      1668
    7. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      19
      1668
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      25
      1415
    9. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      27
      1368
    10. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      127
      1238
    Aihe