Olen ostamassa asuntoa ja pisti silmääni että kamppulasta saa ison kaksion samalla hinnalla kuin esim. keskustasta yksiön, mistä tämä hintaero johtuu vaikka kamppulaan ei ole kuin muutama km kaupungista?
Suuri hintaero
17
1541
Vastaukset
- varallisuutta
Tarkoitus pitää jonkinmoinen taso asukkaissa.
Ikävä kyllä ,tuo karsii kelvollisiakin pois. - on selvä
Kamppula on Porvoon huonomaineisin kaupunginosa.
- Näinpäin?
Miten olis hinnat jos kamppula siirrettäisiinkin keskustaan ja keskusta kamppulaan? Miten silloin?
- haisee,haisee
Näinpäin? kirjoitti:
Miten olis hinnat jos kamppula siirrettäisiinkin keskustaan ja keskusta kamppulaan? Miten silloin?
Kamppula pitäisi siirtää kaatopaikalle, siellä ei edes pitäisi ihmisten asua, paskaläävä.
- Mikä?
haisee,haisee kirjoitti:
Kamppula pitäisi siirtää kaatopaikalle, siellä ei edes pitäisi ihmisten asua, paskaläävä.
Onko siellä joku tehdas?
- haju......
Mikä? kirjoitti:
Onko siellä joku tehdas?
Ei ole tehdasta, eikä kamppulalaiset käy töissä. Ihmisten eritteet siellä haisee.
- Se on
haisee,haisee kirjoitti:
Kamppula pitäisi siirtää kaatopaikalle, siellä ei edes pitäisi ihmisten asua, paskaläävä.
niin äärettömän helppoa nimettömänä haukkua jotakin kaupunginosaa kun kukaan ei näe minkälaisessa paskaläävässä kirjoittaja asustelee!Kamppulassa asuu hörhöjä, kevarissa samaten eikä tämä näsikään neitseellinen sen suhteen ole! Joten lopettakaa se paskan jauhaminen, asukoot ihmiset missä lystäävät!Asuntojen hintoihin varmaan on vaikutusta tällä kamppulan huonolla maineella jota tälläiset, ns, paremmilla asuinalueilla elävät kirjoittelijat osaltaan ruokkivat!
- paikka se G...
Se on kirjoitti:
niin äärettömän helppoa nimettömänä haukkua jotakin kaupunginosaa kun kukaan ei näe minkälaisessa paskaläävässä kirjoittaja asustelee!Kamppulassa asuu hörhöjä, kevarissa samaten eikä tämä näsikään neitseellinen sen suhteen ole! Joten lopettakaa se paskan jauhaminen, asukoot ihmiset missä lystäävät!Asuntojen hintoihin varmaan on vaikutusta tällä kamppulan huonolla maineella jota tälläiset, ns, paremmilla asuinalueilla elävät kirjoittelijat osaltaan ruokkivat!
Eka kamppulalainen on herännyt. Kohta alkaa sen päiväinen Kamppulan puolustelu.
Se on kirjoitti:
niin äärettömän helppoa nimettömänä haukkua jotakin kaupunginosaa kun kukaan ei näe minkälaisessa paskaläävässä kirjoittaja asustelee!Kamppulassa asuu hörhöjä, kevarissa samaten eikä tämä näsikään neitseellinen sen suhteen ole! Joten lopettakaa se paskan jauhaminen, asukoot ihmiset missä lystäävät!Asuntojen hintoihin varmaan on vaikutusta tällä kamppulan huonolla maineella jota tälläiset, ns, paremmilla asuinalueilla elävät kirjoittelijat osaltaan ruokkivat!
huono maine, joka on vain näillä nettisivuilla Gammebackalle annettu, vaikuttaa asuntojen hintoihin.
- turpa
paikka se G... kirjoitti:
Eka kamppulalainen on herännyt. Kohta alkaa sen päiväinen Kamppulan puolustelu.
kiinni, narkkari!!
- Toiveajattelua
enoc kirjoitti:
huono maine, joka on vain näillä nettisivuilla Gammebackalle annettu, vaikuttaa asuntojen hintoihin.
Sinähän asut Kamppulassa. Toivoa sopii.
- tuota noin
enoc kirjoitti:
huono maine, joka on vain näillä nettisivuilla Gammebackalle annettu, vaikuttaa asuntojen hintoihin.
en tarkoittanutkaan nimenomaisesti tämän palstan keskustelujen vaikuttavan asuntojen hintoihin Kamppulassa!!Kyllä se huonomaine on peräisin paljon kauempaa, jo paljon ennen netti aikaa.Tästä Kamppulan parjaamisesta on joillekkin tullut pakkomielle!Ja luulen että se johtuu pitkälti siitä että isi joutui joskus lähtemään savonperukoilta kultaa vuolemaan etelään ja asutettiin Kamppulaan.No,mulkjärveltä tulleena ei oltu totuttu naapureihin, 10km säteellä, joten elinolosuhteet muuttuivat ratkaisevasti!Sitten rakennettiin, yhtiön suosiollisella myötävaikutukella "omatalo" ja päästiin seinänaapurista eroon, omaan rauhaan! Ja perintönä kulki isin kokemus Kamppulasta lapsille:Älkää muuttako sinne asumaan siellä joutuu sanomaan naapurille, joka on liian lähellä, päivää, surkea paikka!Ja niinpä lapset on yrittäneet pitää yllä isiltä saatua neuvoa parhaansa mukaan, että näin!Huom,EN ITSE ASU KAMPPULASSA!
- Oletus..
tuota noin kirjoitti:
en tarkoittanutkaan nimenomaisesti tämän palstan keskustelujen vaikuttavan asuntojen hintoihin Kamppulassa!!Kyllä se huonomaine on peräisin paljon kauempaa, jo paljon ennen netti aikaa.Tästä Kamppulan parjaamisesta on joillekkin tullut pakkomielle!Ja luulen että se johtuu pitkälti siitä että isi joutui joskus lähtemään savonperukoilta kultaa vuolemaan etelään ja asutettiin Kamppulaan.No,mulkjärveltä tulleena ei oltu totuttu naapureihin, 10km säteellä, joten elinolosuhteet muuttuivat ratkaisevasti!Sitten rakennettiin, yhtiön suosiollisella myötävaikutukella "omatalo" ja päästiin seinänaapurista eroon, omaan rauhaan! Ja perintönä kulki isin kokemus Kamppulasta lapsille:Älkää muuttako sinne asumaan siellä joutuu sanomaan naapurille, joka on liian lähellä, päivää, surkea paikka!Ja niinpä lapset on yrittäneet pitää yllä isiltä saatua neuvoa parhaansa mukaan, että näin!Huom,EN ITSE ASU KAMPPULASSA!
Lopettakaa muualta muuttaneiden syyttelu. Kantaporvoolaiset ei arvosta Gammelbackaa paskan vertaa.
- Korjaaja vaan
Kyllä se on niin että kun keskustan yksiöt max. maksavat 90.000e niin sillä rahalla saa KAMPPULASTA KOLMION ! Siis aivan järkyttävä hintaero!! Mikä siellä kamppulassa on niin pahaa että asuminenkin on noin halpaa verrattuna muualle?
- siihenettä
Jos vuokraa tai ostaa Kamppulasta asunnon, sieltä on vaikeaa päästä pois, näin kerrotaan ...
Toki, siellä on myös i h a n hyviä ja rauhallisia taloja joissa asuu i h a n tavallisia työtätekeviä ihmisiä ihan kuin muuallakin Porvoossa.
Kuitenkin jos ajatellaan että olisi ostamassa asuntoa niin onhan muitakin kaupunginosia tarjolla. Sellaisia mistä asunnonhinnassa saa omansa pois jos joku päivä myy edelleen. - no thanks
siihenettä kirjoitti:
Jos vuokraa tai ostaa Kamppulasta asunnon, sieltä on vaikeaa päästä pois, näin kerrotaan ...
Toki, siellä on myös i h a n hyviä ja rauhallisia taloja joissa asuu i h a n tavallisia työtätekeviä ihmisiä ihan kuin muuallakin Porvoossa.
Kuitenkin jos ajatellaan että olisi ostamassa asuntoa niin onhan muitakin kaupunginosia tarjolla. Sellaisia mistä asunnonhinnassa saa omansa pois jos joku päivä myy edelleen.Jotkut jumittuu sinne Kamppulaan koko loppuelämäkseen. Sitten niistä tulee niin hulluja, että ne rupeaa jopa puolustelemaan Kamppulan asumisoloja. Sairasta.
- Täällä.
Välittäjätkin huijaa asuntoa myydessä kamppulasta.niitä myydään Purolana,Algrokkina ja
mitä kummalisilla nimillä.Ei minusta tällainen
myyjä osaa ammatiaan,siis parempi vaihtaa alaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede14557- 65521
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47486- 23443
- 46407
- 29405