Minkälaista yöpukua yleensä käytätte? Tai käytättekö mitään? Vai vaihteleeko se tilanteen mukaan?
Itse nukun yleensä alasti. Ainakin kotona...
yöpukugallup
30
2779
Vastaukset
- aina
paitsi joskus matkoilla. silloin käytän teepaitaa ja pikkareita.
- yksinäinen
Minulla on yleensä flanellipyjama, koska olen tosi vilukissa. Kesällä jotain kevyempää. Ikinä en pärjäisi alasti koko yötä.
- yövieras niin
ihan nakkena vaan. Jos ei, niin t-paita ja alkkarit tai pyjama...
- nukun yleensä
t-paidassa alkkareissa. Myös sukat saattaa olla, varsinkin talvella ... Tosiharvoin alasti.
- HämäräKohde
Yleensä nukun ihan luonnontilassa, paitsi nyt sairastellessa on pakko pitää jotain yöpaitaa ettei vilustu yöllä pahemmin.
Yöpaita vielä menee, mutta en ole ikinä tottunut nukkumaan alushousut jalassa, minusta siitä tulee nihkeä olo:)- mmä
Eli aina pikkarit pois, vaikka muuten olisi mikä villapaita päällä. Voi näyttää hassulta, mutta kyllä edes osan vuorokautta pitää päästä vähän tuulettumaan. :)
- kylmätjalat
sukat jalassa paksummassa pyjamassa, joka sitten ohenee kesää myöten lyhythihaiseen maxipaitaan ja helteellä "eevanasussa".
- mmä
En osaa nukkua sukat jalassa, vaikka varpaita palelisi. Joskus menen sukat jalassa nukkumaan, mutta kuorin ne unissani jalasta, en ikinä herää sukat jalassa!
- aelita
aina. matkoillakin yleensä, koska en koskaan muista ottaa yöpuvuksi sopivaa mukaan :-)
- Amfibi
Paikasta ja ajasta (vuoden) riippumatta alasti.
Koko ikäni vissiin niin tehnyt, ja joskus kun olen yrittänyt pitää edes alkkareita yöllä, niin ei onnistu.
Ei tule uni, vaan tuntuu että kokoajan joku kiristää....
- yksin nukkujana
pelkät seksikkäät pitkälahkeiset pyjama-housut.Yläosaa ei kiitos!!!!
- todellasonja
Sellasissa lyhyissä yöhousuissa ja t-paidassa tai hihattomassa. Hihattomia ollu viime aikoina jostain syystä! :) Koskaan en ole pystyny nukkumaan pyjamassa tai muussa yöpaidassa. Paras hetki illastakin on aina makoilla vaatteet päällä ihan väsyneenä ja mietiskellä. Sillä lailla voi venyttää sitä rentoutumista, kun ei vaatteet päällä kuitenkaan niin helposti vaivu koomaan. Sitte vasta ihan ihan ihan lopuksi yövaatteisilleen!
- Catsy_666
Tällaisissa asioissa ei nuukailla.
- Lucius_C
alasti, jos suinkin kammarin lämpötila sen sallii. Talvella meinaa joskus palella kyllä, silloin pitää olla kissa kainalossa ja pyjama päällä :-)
(Tosin kissa on petikaverina joka yö).
Vieraisilla sitten säädyllisemmin. - satiinia
minä puen ylleni;)
- adalmiina
No mun nukkuminen tapahtuu yleensä alasti...paitsi talvella mun kämppä on niin kylmä et on pakko nukkuu unihousuilla ja topilla.Alasti nukkuminen tuntuu ehdottomasti parhaimmalta:)ja kesällä hieman pakkokin nukkua alasti ku tää kämppä on sit taas kesällä liian kuuma..Eli ei koskaan oo täällä päässä sopivan lämpöstä!
- Andi
Boxereissahan sitä tulee nukuttua käytännössä aina=) ei ole tuota nakunukkumista tullut montaa kertaa kokeiltua..
- -Mimmi-
T-paita tai hihaton ja alkkarit. En pysty nukkuu alasti. Ja jotenki kummasti palelee olkapäät, jos ei oo paitaa päällä.
- Kalsakinttu
Otsikko kertoo kaiken, ja nikki jatkaa keskustelua... ja aasi kipittää sillan yli kyselemään, mikä mahtaa olla, kun tekee vieläkin mieli nukkua sikiöasennossa ja peitto sämpättynä jalkojen väliin... Osaisiko joku vastata?
- mmä
En osaa sanoa, mitä sikiöasento kertoo, mutta minä taas nukahdan parhaiten vauvojen nukkuma-asennossa eli mahallaan, selällään ei uni tule millään ja kyljelläkään en oikein viihdy. Niskat vaan taittuu, kun mahallaan maatessa hapensaanti on muuten vaikeaa...
- Tuithu
Ihmis-lämpöpatterin kanssa ehdottomasti ei mitään. Joskus yksinkin jos on lämmin eli erit., ja (jostain syystä!) humalassa tai hyvin väsyneenä myös alasti ison peittoni alla. Kun huone on viileä, parhaita on perseen peittävät (koska jenkkakahvat ja kankut palelee!) Nanso-henkiset pehmeät trikooyöpaidat, kun tosi viileä, paidassa pitää olla pitkät hihat. Yksi exän iso paita on kylmällä aivan must. Ja alkkarit tai yöhousut voi olla jalassa yöllä vain kylässä! Anna-Leena Härköstä lainaten: tavaran täytyy antaa tuulettua!
nukustelen alasti,kylässä ja reissussakin nakuilen,vaikka yöpuvussa(pikkarit ja hihaton) menisin nukkumaan,ne kuitenkin katoo yön aikana kummallisesti...
Talvella,kun oikeen kylmä ja pakkanen paukkuu nurkissa,mä nukun villasukat jalassa ja edelleen muuten alasti.
Eikä ole mikään kiire aamullakaan pukea päälle,oiskin ihanaa asua maalla metsän keskellä,juoda terassilla aamukahvia rauhassa ja venytellä....
Mökillä mä nakuilisinkin,jos niitä helkutin naapureita ei olisi niin lähellä,uiminenkin on mukavampaa nakuna;)(kahdestaan).- aelita
nakuilu on parasta!
yksinkin on nakuna uiminen on ihanaa.
suomen suvessa on vaan kaksi nakuilua torpedoivaa elementtiä:
ötökät
viileät kelit
nakuilu on onneksi sentään yleisesti ottaen sosiaalisesti hyväksyttyä, onhan meillä sauna (=tuo hyvä tekosyy ;-). - gila
aelita kirjoitti:
nakuilu on parasta!
yksinkin on nakuna uiminen on ihanaa.
suomen suvessa on vaan kaksi nakuilua torpedoivaa elementtiä:
ötökät
viileät kelit
nakuilu on onneksi sentään yleisesti ottaen sosiaalisesti hyväksyttyä, onhan meillä sauna (=tuo hyvä tekosyy ;-).Minä uin aina mökillä nakuna. Jos vaikka liikuskelen pihalla ensin bikineissä, heitän ne pois uinnin ajaksi. Ihanampaa niin...
Viileä keli ja kylmä vesi - nakuna silti! - mmä
gila kirjoitti:
Minä uin aina mökillä nakuna. Jos vaikka liikuskelen pihalla ensin bikineissä, heitän ne pois uinnin ajaksi. Ihanampaa niin...
Viileä keli ja kylmä vesi - nakuna silti!Juu, naku-uinti on ihanaa, ja ainakaan uinnin suhteen edes naapurien tuijotteluilla ei musta ole paljon väliä.
Muutenkin nakuilen kotonani just niin paljon kuin huvittaa, eli lähinnä lämpötilasta riippuen. Jos joku naapuri katsoo sisään, niin antaa palaa vaan. On kiva tehdä kotipuuhiakin yms joskus alasti esim. aamusella, puen vasta sitten päälle, kun olen lähdössä kaupungille. Kesäkeleillä siis. Seurassa en sitten kyllä helposti nakuile, paitsi jos kyse on rakkaasta/ihastuksesta. Esim sekasaunoille kaveriporukassa en ihan äkkiä lämpene. - kesällä
mmä kirjoitti:
Juu, naku-uinti on ihanaa, ja ainakaan uinnin suhteen edes naapurien tuijotteluilla ei musta ole paljon väliä.
Muutenkin nakuilen kotonani just niin paljon kuin huvittaa, eli lähinnä lämpötilasta riippuen. Jos joku naapuri katsoo sisään, niin antaa palaa vaan. On kiva tehdä kotipuuhiakin yms joskus alasti esim. aamusella, puen vasta sitten päälle, kun olen lähdössä kaupungille. Kesäkeleillä siis. Seurassa en sitten kyllä helposti nakuile, paitsi jos kyse on rakkaasta/ihastuksesta. Esim sekasaunoille kaveriporukassa en ihan äkkiä lämpene.Tästä varmaan pitäs avata uusi aihe,
mutta olempahan ollut saunassa duuniporukassa,
siellä tietenkin ollaan alasti.
Se ei ollut sekasauna, mutta eipähän jäänyt mikään arvoitukseksi niiden osalta, jotka nakuilivat uimalla meressä saunan päälle.
Hyvät näkymät grilliltä tai toisesta pukuhuoneesta.
Sekasaunasta sanon vaan, että tutussa porukassa voi ehkä onnistua, vaikka sielläkin saattaa olla joku mies, joka ymmärtää asian väärin (miksi aina mies?).
Sekasauna täysin tuntemattomien kanssa ei onnistu.
- nokon
Aina alasti nukun. Vaatteet kiertää ja kiristää.
- mmä
Mieluiten nukun alasti, mutta jos on kylmä, pistän t-paidan tms päälle, tai jos nukun jossain muussa kuin kullan seurassa, yritän verhota itseni paidalla tai mekolla (siis jos olen kylässä, tai mulla on vieraita). Yöpukuja tai pyjamia en omista, käytän tavallisia paitoja tai kesämekkoja, alusvaatteita tms.
Jos olen kipeä, en koskaan nuku alasti, tuntuu heti, että vetää ja palelee. - on puku
Yö-PUKUna käytän housupukua.
Kun tulen kotiin yöjalasta, niin vaihdan pyjamaan ;-) - jormalaisena
Ainoastaan sukkanauhat päällä muuten ilman mitään kunnukun yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1710973Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv7710134- 474191
- 243892
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353696Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h563584No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413433Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni73335- 533123
- 422845