Olen aina seukannut pitkien miesten kanssa (itse pitkä nainen), ja nyt tapasin ihanan naisen, joka on kaikinpuolin täydellinen, mutta minua reilusti lyhyempi. Tämä ei todellakaan ole mikään este, mutta hieman erikoiselta näin alusi tuntuu. Onko naispareilla yhtä yleisesti suuria pituuseroja, kuin heteroilla, vai suosivatko he samanpituisia kumppaneita?
Pituusero
7
1303
Vastaukset
- todellasonja
Et sie ole minun mielestä pinnallinen. Kyllä mie ainaki tunnen selkeästi eniten vetoa omanpitusiin tyttöihin... Enkä varmasti ole ainoa. Se ero lakkaa kuitenkin merkitsemästä jossain vaiheessa.. niinku kaikki muutkin ulkonäölliset epätäydellisyydet toisessa aina kun oikeasti rakastuu!
- gila
... kuin minä ovat kaikki naiseni olleet. Itse olen 170 cm.
Ei ole mikään harkittu juttu, eikä minusta kiinni. Jotenkin tuntuu, että kaikki tutut binaiset ovat aika pikkuisia :)- refresh
itse olen pitkä ( 177cm) ja siksi suosin pitkiä naisia. niin ainaki luulin, mut tällä hetkellä asiat eivät ole niin, mun ihastus on vähän päälle 160cm, ja onneks se ei haita mua ollenkaan vaikka niin luulin ensin :D
- Lucius_C
Minun mieheni ovat aina olleet pidempiä - mikä on helppoa, koska itse olen aika lyhyt. Naiset yleensä samanpituisia paitsi viimeisin tyttöystävä oli vähän lyhyempi, joka oli jotenkin tosi hassua.
Mutta ei sillä pituudella ole mitään merkitystä. tule kiinnitettyä huomiota pituteen,kun nainen on muuten hottia.Elämäni mies(kihloissa kolme vuotta)oli mua pidempi,itse asiassa kaikki miehet ovat olleet reilusti pidempiä.
Naisten kohdalla ei niin väliä oonko pidempi vai lyhyempi,tosin kaikki tuntemani naisparit ovat suunnilleen saman pituiset,saman oloiset ja näköiset(?),miksköhän näin...Tosin kyllä hetskupareissakin löytyy näitä,että rupeevat muistuttamaan toisiaan...Jos ei muuten mutta lenkille lähtiessä pistetään samanlaiset tuulipuvut:) naisella punainen,miehellä tietty sininen.- mmä
Ne kaksi naista, joiden kanssa olen seurustellut, on olleet mua lyhyempiä, vaikka itsekin olen vain 162cm. Ihastunut oon kyllä ihan kaiken pituisiin naisiin!
Mies-ihastukset ja poikakaverit sitten taas on kyllä olleet mua pidempiä, mutta se nyt on lähes väistämätöntä, kun olen näinkin lyhyt. Yksi poikakaveri oli kyllä niin samankokoinen, että käytin hänen vaatteitaan, sopivat ihan hyvin.
En väitä, ettei ulkonäöllä ole mitään merkitystä, mutta en kiinnitä huomiota ja ihastu minkään tietyn näköisiin enkä pituisiin ihmisiin. Se on se yhdistelmä, jotain jännää pilkettä ulkoisesti ja varsinkin sisäisesti, joka kiinnittää huomion. :) - adalmiina
Mmmm..enpä sitten tiedä mutta kai itsekkin olen hieman pinnallinen..jos niin voi sanoa.En kyllä osaa seurustella itseäni lyhyemmän ihmisen kanssa.En oikein tiedä että mikä siinä on..Mutta jos joku ihminen olisi oikein ihana niin en sitä sen takia hylkäisi että hän olisi minusta lyhyempi.Pidän ajatuksesta että toinen on pidempi kuin minä ja voin lyhyenä tyttönä käpertyä toiseen suureen syliin ollakseni turvassa kaikelta pahalta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1710973Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv7710134- 474191
- 243892
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353696Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h563584No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413433Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni73335- 533123
- 422845