Elikkä milloin vauvalla on kuumetta?
Onko jo kun mittari näyttää esim.37,9'?
Vauvan kuume
7
1167
Vastaukset
- äiti
Mielestäni kuumeen raja vauvoilla on 38 astetta, lämpö voi kohota, jos vaikka liikaa vaatetta tms.
- mami
Pepusta mitattuna 38,5 luetaan kuumeeksi.. Sen yli jos menee, niin yli kolmekuiselle voi antaa panadolia ohjeen mukaan.
Alle kolmekuinen lääkitään lääkärin ohjeen mukaan.. Jos kuumetta on kestänyt 3 vrk. - juuu..
mami kirjoitti:
Pepusta mitattuna 38,5 luetaan kuumeeksi.. Sen yli jos menee, niin yli kolmekuiselle voi antaa panadolia ohjeen mukaan.
Alle kolmekuinen lääkitään lääkärin ohjeen mukaan.. Jos kuumetta on kestänyt 3 vrk.38.0 on jo lämpöilyä mut tosiaan lääkkeitä suositellaan vast kun yli 38.5 ja ei 39 astettakaan oo vauvalla vielä paha juttu!
- äiti
http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=525/sprog=4/grp=2/menu=1/
noilla sivuilla paljon hyvää tietoa,myös muista lasten sairauksista yms!- tuota..
toi suora linkitys kerto kyllä leikki-ikäisestä...
- äiti
tuota.. kirjoitti:
toi suora linkitys kerto kyllä leikki-ikäisestä...
kyllä siellä puhutaan pienistä lapsistakin ja eiköhän niitä voi soveltaa vähän vauvojenkin hoitoon. Ota hei järki käyttöön!
- on suositukset!
äiti kirjoitti:
kyllä siellä puhutaan pienistä lapsistakin ja eiköhän niitä voi soveltaa vähän vauvojenkin hoitoon. Ota hei järki käyttöön!
Vauvojen ja pikkulasten kuumeraja on ensinnäkin eri! Vauvat on hyvä viedä kuumeisena ulos, pikkulapset ei saa mennä ulos! Ja kunhan nyt ilmoitin katsos kun joillakin täällä on esikoisesta kyse niin kaikki ei välttämättä sitä tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849