ihastukseni on muslimi

tyttö_ vaan

Poika, josta pidän kovasti on tummaihoinen ja muslimi. PAINOTAN nyt että se EI vaikuta tunteisiini lainkaan. Mulle on ihan sama, kaikki ihmiset ovat saman-arvoisia, mutta onko muslimeilla jotain rajoituksia seurustelun suhteen? Hän kyllä pukeutuu tavallisesti ja harrastaa korista yms. Hän ei vain syö sianlihaa.

Rasistit, älkää vaivautuko. ei tee mieli kuunnella mitään teidän paskapuheita.

17

1206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Minäkin olen ollut ihastunut joskus yhteen poikaan, joka on muslimi ja tummaihoinen myös.

      Minun käsittääkseni heillä ei ole mitään rajoituksia seurustelun suhteen (pojan puheista päätellen silloin).

      Koikeileppas etsiä wikipidiasta (http://fi.wikipedia.org/wiki/Etusivu) hakusanalla muslimi, sieltä luulisi löytyvän jotain tietoa muslimeista. :)

      • tyttö_vaan :))

        Kiitos avusta!


      • tyttö_vaan (taas)
        tyttö_vaan :)) kirjoitti:

        Kiitos avusta!

        piti tulla vaan pelkkä "kiitos"


    • huomauttaja

      Koraanin mukaan miehellä on oikeus lyödä vaimoaan, jos tämä ei tottele häntä? Käytännössä myös monet muslimimiehet eivät pidä naista tasa-arvoisena olentona, eivät varsinkaan vääräuskoista. Paljon riippuu tietysti siitä, kuinka uskonnollinen tuo poika on ja minkälainen hänen taustansa muuten on. Kannattaa olla varovainen.

      • tyttö_vaan :)

        Ei heidän perheensä ole noin himouskovainen. Poika on tosi suloinen ja kiltti. ainakin päällepäin.

        kiitos vastauksista!


      • hmm...

        Onko todella noin...? Vai onko tämä taas jotain rivien välistä luettua kulttuurin varjopuolia seuranneen kommentteja?

        Toisaalta Raamatussa ristiinnaulitaan pikkurikollisia tai ei-rikollisia, kivitetään ihmisiä hengiltä, uhrataan lapsia ja niin edelleen... tuskin niitä kohtia on elämän ohjenuoraksi tarjoitettu.


      • obbobo
        tyttö_vaan :) kirjoitti:

        Ei heidän perheensä ole noin himouskovainen. Poika on tosi suloinen ja kiltti. ainakin päällepäin.

        kiitos vastauksista!

        on erittäin "vaativa" uskonto. vaikea kuvitella muslimia, joka harjoittaa uskontoaan "vähän niin ja näin". kannattaa olla varuillaan naisen oikeuksien suhteen islamilaisessa maailmassa...


    • Mietteitä asiasta.

      Mistä päin kyseinen muslimi on kotoisin?

      Se kertoo paljo siitä että kannattaako sekaantua ihmiseen..

      Muslimi miehillä saa olla kotimaissaan 4 vaimoa. Ensimmäisen vaimon he usein pitävät koko elämän ja muita kolmea kierrättää.
      Naiset eivät ole tasa-arvoisia eikä miehet heitä kunnioita. Koti oloissa naisilla on tosin vaikutus valtaa kotiin ja kodin hoitoon liittyvissä asioissa. Tosin en yhtään muslimi miestä tunne jotka koti askareita tekisi.

      Vaimoja hakataan kotona ja muslimi maissa vaimojen on lähes mahdoton saada eroa väkivällan tai minkään muun asian perusteella.

      Kyseisestä aiheesta on kirjoitettu useita kirjoja missä länsimainen nainen on ajautunut muslimi miehen vaimoksi miehen kotimaahan. Surullista luettavaa.

    • Hijab

      Olen onnellisesti naimisissa Muslimimiehen kanssa ja hän kohtelee minua kuin Prinsessaa aian <3 tutustuimme toisiimme ihan rauhassa netin välityksellä ja näimme toisemme joka päivä Skypessä. Sitten vasta näimme ihan livenä.Suosittelisin ensin sinua tutustumaan hyvin ihastukseesi.

      • 10 vuotta vanha keskustelu...


      • prinsessoina

        Niinpä, muslimimiehelle nainen on todellakin se prinsessa jota suojellaan pahimmilta rasituksilta. En ota enää ikinä suomalaisukkoa miehekseni jotka paljastui juopoiksi. Suomiukko on epämiehekkäin olento ja jos hän yrittää olla miehekäs niin se menee machoiluksi tai juopotteluksi.


    • blacklivesdontmatter

      Ihmiset niin kuin sinä tuohavat suomalaisen kulttuurin. Islamisaatio tuhoaa Suomen 15:sta vuodessa

    • rstgtrgr

      Mitä tällainenkin ikivanha keskustelu on revitty.

      Muslimeita on miljardi kappaletta. Toisille on elämän ja kuoleman kysymys että on muslimi ja siihen varmasti liittyy himputisti rajoitteita. Toiset taas eivät välitä uskonnostaan yhtään sen enempää kuin keskivertosuomalaisetkaan.

    • dhftjrftyj

      muslimi tai islam ei ole rotu joten en ole rasisti vaikka sanoisinkin että islam on p....seestä

      • Suomiukkooksettaa

        Rasisti voi olla uskovaisia kohtaan. Oot vaan katkera suomiukko joka ei kohtele naistaansa prinsessana.


      • Kana1348
        Suomiukkooksettaa kirjoitti:

        Rasisti voi olla uskovaisia kohtaan. Oot vaan katkera suomiukko joka ei kohtele naistaansa prinsessana.

        On erityisen rasistista olettaa että kaikki suomalaiset eivät Kohtele naisia hyvin ja ovat juoppoja!


      • Vapaampinaisena
        Kana1348 kirjoitti:

        On erityisen rasistista olettaa että kaikki suomalaiset eivät Kohtele naisia hyvin ja ovat juoppoja!

        Kaikki ex suomalaisukkoni paljastuivat juopoiksi.on teissä suomalaisissa miehissä paljonkin vikaa. Tyttöjen kasvattaminen on erilaista verrattuna suomalaisiin perheisiin. Muslimiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja, joita suojellaan pahimmilta rasituksilta ja isä ja poikani uhrautuvat aina heidän puolesta antamalla esim. ainoan sateenvarjon heille suojaksi. Poikien ja isän tulee tällöin olla miehiä ja kestää sateessa oleminen. Saan tuntea itsenikin prinsessaksi muslimimiehen seurassa. Hän avaa mulle aina oven, kantaa kauppakassit ja ojentaa mulle käden bussin tai auton penkiltä noustessa. Ei tule tämän jälkeen ikävä suomalaista miestä. En ymmärrä yhtään miksi moni suomalainen nainen haluaa olla ennemmin supernainen kuin prinsessa. Musta on taas ihanaa kun mies ottaa isomman vastuun perheessä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2174
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1308
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      312
      1013
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      936
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      83
      906
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      886
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      680
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe