no. nyt kysyn tyydyttämisestä. kuinka pitkälle pitää työntää sormen tai jonkun muun? ja eihän sillä oo rajaa että kuinka syvälle työntää, jos vaikka voi tapahtua jotain kun työntää liian syvälle?
Apuaaaaa help me!!!
10
1418
Vastaukset
- Jane
Sormea et saa työnnettyä "liian syvälle". Emättimen pituus on kyllä rajoitettu, joten on siinä tietty pituus mihin voi työntää mitä sitten ikinä olet työntämässäkin. Kokeilemalla se pituus löytyy. Keskimäärin emätin on vähän vajaa 10 cm normaalitilassa. Yhdynnässä ja synnyttäessä se kuitenkin venyy paljonkin.
Tosin jos puhutaan ihan vain itsensä tyydyttämisestä, harva naispuolinen saa tyydytystä saati sitten orgasmia pelkästään työntelemällä esineitä/asioita sisällensä. Yleensä tarvitaan myös klitoriksen kiihottamista.- emmilliini
Kiitos paljon, täytyy kokeilla tyttö-ystävän kanssa, olisi mulla muitakin kysymyksiä jos viitsisit...? Muuten kuinka vanha oot? olis vaan kiva tavata kun en tidä haluuko tuo mun tyttö ystävä mua enään...
- marabou_
emmilliini kirjoitti:
Kiitos paljon, täytyy kokeilla tyttö-ystävän kanssa, olisi mulla muitakin kysymyksiä jos viitsisit...? Muuten kuinka vanha oot? olis vaan kiva tavata kun en tidä haluuko tuo mun tyttö ystävä mua enään...
ootko?? ;OO
- emmilliini
marabou_ kirjoitti:
ootko?? ;OO
Mitäs sitten vaikka olisinkin? Se on sorrettu vähemmistö johon minä kuulun.
- marabou_
emmilliini kirjoitti:
Mitäs sitten vaikka olisinkin? Se on sorrettu vähemmistö johon minä kuulun.
ajattelin vaan, ku oot vasta 12-vuotias. mutta ei siinä mitään pahaa oo. sori ku kysyin
- emmilliisa
marabou_ kirjoitti:
ajattelin vaan, ku oot vasta 12-vuotias. mutta ei siinä mitään pahaa oo. sori ku kysyin
Tulisitko sinäkin lesboksi? Lesbon elämä on ainakin vaihderikasta.
- marabou_
emmilliisa kirjoitti:
Tulisitko sinäkin lesboksi? Lesbon elämä on ainakin vaihderikasta.
taidanpa jättää väliin. :>> entäs jos oonkin poika? voisinko siltikin olla lesbo?
- ketsueki
marabou_ kirjoitti:
taidanpa jättää väliin. :>> entäs jos oonkin poika? voisinko siltikin olla lesbo?
Minä ainakin olen umbilesbo vaikka olenkin mies XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd
- älä viitsi
Breaking the law, breaking the law...
Judas Priest \,,/ - Tietäjä iänikuinen
Kuulehan, työnnä se sormes vaikka pillusta sisäään niin että se tulee nenästä ulos niin tuntuu makealta slurps
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1404422Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3502230Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32114Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481891- 1071820
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561787Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571479Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4881363Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441338