Onko kenelläkään tietoa minkälainen crossipyörä tuo keewayn cooper on? Olen hankkimassa pojalleni (7v.) ensimmäistä crossipyörää ja cooperin koko olisi aika passeli. Maahantuojalta sain tiedon että istuinkorkeus on n.70cm ja pyörä ei ole mikään hirveän painavakaan. Tehojakin tuntuu löytyvän ja automaatti sekä jalkajarru myös puoltaisivat valintaa. 5-10 vuotta vanhasta japsipyörästä joutuu maksamaan saman verran, joten mielummin sitä uuden ostaisi. Tiedättekö liikkeitä missä pyörä olisi nähtävillä, kun itse olen nähnyt pelkkiä valokuvia pyörästä.
Keeway Cooper 50cc
veivi74
2
1643
Vastaukset
- krossaripoika
yleensä niitä on myytävänä oman kaupungin mopotarvike-liikkeissä.Yllättävän hyvähän se on ainakin noin nuorelle sankarille ehkäpä vähän lussu kiihtyy,mutta hyvä alottelia mopo!
- crossari 599€
siellä keljossa oli oranssi crossipyörä hinta oli muistaakseni vähä alle 600€ niin siinä lidl vieressä olevassa kaupassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 741004
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683