Onko kenelläkään tietoa minkälainen crossipyörä tuo keewayn cooper on? Olen hankkimassa pojalleni (7v.) ensimmäistä crossipyörää ja cooperin koko olisi aika passeli. Maahantuojalta sain tiedon että istuinkorkeus on n.70cm ja pyörä ei ole mikään hirveän painavakaan. Tehojakin tuntuu löytyvän ja automaatti sekä jalkajarru myös puoltaisivat valintaa. 5-10 vuotta vanhasta japsipyörästä joutuu maksamaan saman verran, joten mielummin sitä uuden ostaisi. Tiedättekö liikkeitä missä pyörä olisi nähtävillä, kun itse olen nähnyt pelkkiä valokuvia pyörästä.
Keeway Cooper 50cc
veivi74
2
1635
Vastaukset
- krossaripoika
yleensä niitä on myytävänä oman kaupungin mopotarvike-liikkeissä.Yllättävän hyvähän se on ainakin noin nuorelle sankarille ehkäpä vähän lussu kiihtyy,mutta hyvä alottelia mopo!
- crossari 599€
siellä keljossa oli oranssi crossipyörä hinta oli muistaakseni vähä alle 600€ niin siinä lidl vieressä olevassa kaupassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812386- 1831974
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1731831Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1191645Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311575- 1161416
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711175Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1701145Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771113Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,601080