Onko kenelläkään tietoa minkälainen crossipyörä tuo keewayn cooper on? Olen hankkimassa pojalleni (7v.) ensimmäistä crossipyörää ja cooperin koko olisi aika passeli. Maahantuojalta sain tiedon että istuinkorkeus on n.70cm ja pyörä ei ole mikään hirveän painavakaan. Tehojakin tuntuu löytyvän ja automaatti sekä jalkajarru myös puoltaisivat valintaa. 5-10 vuotta vanhasta japsipyörästä joutuu maksamaan saman verran, joten mielummin sitä uuden ostaisi. Tiedättekö liikkeitä missä pyörä olisi nähtävillä, kun itse olen nähnyt pelkkiä valokuvia pyörästä.
Keeway Cooper 50cc
veivi74
4
1458
Vastaukset
- J.V.
ainakin nivalan savenmaalla myydään niitä. vieraile sivuilla www.savenmaa.fi
- julleus
Moi, ajoin tommosella cooperilla ja pakko myöntää että aika raju peli aikuisellekkin. Mopon ikäsuositus on 10 ylöspäin. Kulkee 80km/h ja ääni kova. Tehokas mopo tosiaan mutta joutuu huudattamaan moottoria ennenkuin lähtee liikkeelle. (saattaa pelottaa lapsia) Jos poikasi tykkää kovista äänistä ja vauhdista niin osta ihmeessä. www.nettimoto.fi Laita siihen coopperi hakusanoiks ja kato jälleenmyyjiä.
- mico3
Minkä maalainen keeway cooper on?
- Anonyymi
Keeway on kiinalainen, (lisätiedot googlesta)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875