Mitä niin monesti Veeda-Kirjoissa mainitaan.!
Vastaukset 3
- Kempiläinen
Veda-kirjoista olen lukenut ainoastaan Gitaa, mutta tietääkseni se tarkoittaa harhaa, ts. että elämä tässä maailmassa ei ole todellista. Muistaakseni Hermann Hessen Lasihelmipelin lopussa on siitä hieno kertomus.
- Mutta myös
Srimad Bhagavatamin mukaan "armoa", "erityistä tietoa" sekä myös harhaa.
- turnipsi
Maya, kuvitelmaa jostain asiasta, joka johtuu tietämättömyydestä tai siitä, että ei haluta uskoa ja kokea, että on olemassa puhdas Totuus ja Persoonallisen Jumalan luoma Henkinen todellisuus.
Mayaa voidaan kuvailla myös väliaikaisena olotilana, jossa sielun on oltava, ennen kuin se on täysin puhdistunut nähdäkseen henkisen ymmärryksen tilan ja olemassaolonsa Jumalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961224
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit98975- 60836
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35821Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52817Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.126780- 3738
- 60606
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant41518Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33506