Mitä niin monesti Veeda-Kirjoissa mainitaan.!
Mitä Tarkoittaa
3
502
Vastaukset
- Kempiläinen
Veda-kirjoista olen lukenut ainoastaan Gitaa, mutta tietääkseni se tarkoittaa harhaa, ts. että elämä tässä maailmassa ei ole todellista. Muistaakseni Hermann Hessen Lasihelmipelin lopussa on siitä hieno kertomus.
- Mutta myös
Srimad Bhagavatamin mukaan "armoa", "erityistä tietoa" sekä myös harhaa.
- turnipsi
Maya, kuvitelmaa jostain asiasta, joka johtuu tietämättömyydestä tai siitä, että ei haluta uskoa ja kokea, että on olemassa puhdas Totuus ja Persoonallisen Jumalan luoma Henkinen todellisuus.
Mayaa voidaan kuvailla myös väliaikaisena olotilana, jossa sielun on oltava, ennen kuin se on täysin puhdistunut nähdäkseen henkisen ymmärryksen tilan ja olemassaolonsa Jumalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147374
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434684- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗291812- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361547
- 1431307