Ps3 Hinta!

......

Tänne keskustelua ps3 hinnasta, joka on liian paljon. Omasta mielestäni se on päätä huimaava ja tuntuu että tämä konsoli jää nyt väliin, mutta muitten mielipiteitä.....

23

1804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toi..

      aikamoinen hinta peli koneesta kun en mä sillä muuta tekis kun pelaisin.ja mieluummin pelaan tota xbox 360..kun silläkin floppi 3 hinnalla saa monta minta hyvää peliä.

      • dshater

        oon samaa mieltä, mutta kun ps3 tulee semmoisia pelejä joita ei tule xbox360 esim. dbz pelit. Oon siis ajatellu että en osta ps3 vaan ostan ps2/psp:lle pelejä, koska niiden hinnat laskevat aika varmasti..


      • tarvitsee molemmat
        dshater kirjoitti:

        oon samaa mieltä, mutta kun ps3 tulee semmoisia pelejä joita ei tule xbox360 esim. dbz pelit. Oon siis ajatellu että en osta ps3 vaan ostan ps2/psp:lle pelejä, koska niiden hinnat laskevat aika varmasti..

        xbox360 on jo hankittu mutta ps3 on melkeen pakko hommata kaveriksi kun sille tulee joitain pelejä mitä ei tule xboxille.harmittaa kyllä ostaa niin kallis laite mutta jos haluaa pelata kaikkia huippupelit niin sitten ps3 ja xbox360 on pakko olla.onneksi wiille ei ole tulossa mitään kiinnostavaa ja se ohjainkin vaikuttaa melkoiselta flopilta niin säästyy peleihinkin rahaa.


      • jjjjjjjjjjjj
        tarvitsee molemmat kirjoitti:

        xbox360 on jo hankittu mutta ps3 on melkeen pakko hommata kaveriksi kun sille tulee joitain pelejä mitä ei tule xboxille.harmittaa kyllä ostaa niin kallis laite mutta jos haluaa pelata kaikkia huippupelit niin sitten ps3 ja xbox360 on pakko olla.onneksi wiille ei ole tulossa mitään kiinnostavaa ja se ohjainkin vaikuttaa melkoiselta flopilta niin säästyy peleihinkin rahaa.

        että hinnat laskee xbox360 hinnat on laskenu melkein 200 eutoo eli nyt saa xbox360 coren ja perfect dark zero pelin hintaan 280!!! katoin gigantti lehdestä


      • core 299€ kun tuli
        jjjjjjjjjjjj kirjoitti:

        että hinnat laskee xbox360 hinnat on laskenu melkein 200 eutoo eli nyt saa xbox360 coren ja perfect dark zero pelin hintaan 280!!! katoin gigantti lehdestä

        nyt 10€ alennusta peli kaupanpäälle mut ei ny ihan 200€ alennusta sentään.sitten kun ps3 tulee myyntiin niin saattaa tulla pieni lisäale päälle.


      • ehkä...
        tarvitsee molemmat kirjoitti:

        xbox360 on jo hankittu mutta ps3 on melkeen pakko hommata kaveriksi kun sille tulee joitain pelejä mitä ei tule xboxille.harmittaa kyllä ostaa niin kallis laite mutta jos haluaa pelata kaikkia huippupelit niin sitten ps3 ja xbox360 on pakko olla.onneksi wiille ei ole tulossa mitään kiinnostavaa ja se ohjainkin vaikuttaa melkoiselta flopilta niin säästyy peleihinkin rahaa.

        "onneksi wiille ei ole tulossa mitään kiinnostavaa ja se ohjainkin vaikuttaa melkoiselta flopilta niin säästyy peleihinkin rahaa."

        Eikö retropelit kiinnosta ? korvaahan tuo mukavan määrän nitendon vanhoja koneita, kuten myös segan, pc-enginen.


      • on kallis

        Sinä aikana kun minä olen pelannut yhdellä konsolilla niin te raukat olette joutunut ostamaan jo kaksi lootaa.
        PSn omistajat pääsevät paljon halvemmalla, kun ei tarvii muutaman vuoden välein ostamaan uutta konsolia jotta pystyy pelaamaan.


      • juurikaan
        ehkä... kirjoitti:

        "onneksi wiille ei ole tulossa mitään kiinnostavaa ja se ohjainkin vaikuttaa melkoiselta flopilta niin säästyy peleihinkin rahaa."

        Eikö retropelit kiinnosta ? korvaahan tuo mukavan määrän nitendon vanhoja koneita, kuten myös segan, pc-enginen.

        multa löytyy snessi millä voi retroilla jos siltä tuntuu.ei vaan jaksa niitä pilipali pelejä pahemmin pelata enää vaikka mariot 1-3 on vieläkin hyviä pelejä.nuorena ne oli mahtavia mutta ei jaksa enää sellaisia kun uudet on niin järkyttävän paljon kehittyneempiä ja parempia.


      • kuin ps3
        on kallis kirjoitti:

        Sinä aikana kun minä olen pelannut yhdellä konsolilla niin te raukat olette joutunut ostamaan jo kaksi lootaa.
        PSn omistajat pääsevät paljon halvemmalla, kun ei tarvii muutaman vuoden välein ostamaan uutta konsolia jotta pystyy pelaamaan.

        että se siitä sun lörpötyksistä.


      • jaa

        enpäs nyt sitä miksikään flopiksi menisi sanomaan kun käyt siigailemassa mitä kaikkea hienoa siitä löytyy ja mitä sillä pystyy tekemään, ja saahan siihen sentään linuxin;), kuten kyllä xbox360:sennkin.,mutta, meikäläisen mielipide; KONSOLIT ON PERSEESTÄ OSTAKAA TIETOKONE,MUUTAMAA KOMPOA SILLOIN TÄLLÖIN VAIHTAMALLA PYSYY HYVIN PELIEN MUKANA, JA PELIT VOI HELPOSTI WARETTAA(KUTEN MYÖS NOIHIN KONSOLEIHIN) JA TIETO KONEELLA VOI TEHDÄ KAIKKEA HIENOA JA HYÖDYLLISTÄ JOS VAAN VAIVAUTUU OPETTELEMAAN!!!


      • ja konsoli
        jaa kirjoitti:

        enpäs nyt sitä miksikään flopiksi menisi sanomaan kun käyt siigailemassa mitä kaikkea hienoa siitä löytyy ja mitä sillä pystyy tekemään, ja saahan siihen sentään linuxin;), kuten kyllä xbox360:sennkin.,mutta, meikäläisen mielipide; KONSOLIT ON PERSEESTÄ OSTAKAA TIETOKONE,MUUTAMAA KOMPOA SILLOIN TÄLLÖIN VAIHTAMALLA PYSYY HYVIN PELIEN MUKANA, JA PELIT VOI HELPOSTI WARETTAA(KUTEN MYÖS NOIHIN KONSOLEIHIN) JA TIETO KONEELLA VOI TEHDÄ KAIKKEA HIENOA JA HYÖDYLLISTÄ JOS VAAN VAIVAUTUU OPETTELEMAAN!!!

        konsolit on pelaamiseen ja tietokoneet muuhun hommaan.pelattavuus on niin surkeaa tietokoneella että sen takia konsoleilla pelataan.


      • .........
        ja konsoli kirjoitti:

        konsolit on pelaamiseen ja tietokoneet muuhun hommaan.pelattavuus on niin surkeaa tietokoneella että sen takia konsoleilla pelataan.

        Jep pelaan ainoastaan tietsikalla jooirain fps räiskinä pelejä ja yhtä netti roolipeliä. Pelaan ps2/psp paljon eri tyyppisiä pelejä joita ei voisi tietokoneelle soveltaa, ja muutenkin pelaan enimmäkseen konsoleilla, varsinkin psp:llä Aah sitä ihanuutta saa sängyllä maata ja pelata psp:llä, ei tarvitse tietokone tuolis kököttää ja oottaa et niskat tulee kipeeksi ja toinen homma on myös ps2 jota voi esim pelata sängyltä ynnä muulta toisin kuin tietokoneella, paitsi jos on kannettava, mutta me kaikkihan tiedämme ettei kannettavia ole tarkoitettu niinkään pelaamiseen..koska tehot peleihin eivät ole samat esim pitää olla todella hyvä kannettava pelatakseen esim bf2.


      • hinnat!
        kuin ps3 kirjoitti:

        että se siitä sun lörpötyksistä.

        Siitä tulee enemmän kuin mitä aikanaan maksoin PS2sta, hinta oli silloin 1800mk noin puoli vuotta julkaisun jälkeen.
        Äxien julkaisu hinnat 519 419 = 938€ ja PS2n hinta oli alle 500€ julkaisussa.


      • eli 500€
        hinnat! kirjoitti:

        Siitä tulee enemmän kuin mitä aikanaan maksoin PS2sta, hinta oli silloin 1800mk noin puoli vuotta julkaisun jälkeen.
        Äxien julkaisu hinnat 519 419 = 938€ ja PS2n hinta oli alle 500€ julkaisussa.

        ja saman oli xbox


      • hempo
        core 299€ kun tuli kirjoitti:

        nyt 10€ alennusta peli kaupanpäälle mut ei ny ihan 200€ alennusta sentään.sitten kun ps3 tulee myyntiin niin saattaa tulla pieni lisäale päälle.

        mä oon nähnyt jossain että sen hinta voi olla 399!! euroa


      • paniikkiale
        hempo kirjoitti:

        mä oon nähnyt jossain että sen hinta voi olla 399!! euroa

        Kun GayStation3 ei mene kiskurihintaan kaupaksi, paniikin valtaamat japsit joutuvat pudottamaan hintaa, mutta silloin se on jo aivan liian myöhäistä.


      • M$ faniboylla
        paniikkiale kirjoitti:

        Kun GayStation3 ei mene kiskurihintaan kaupaksi, paniikin valtaamat japsit joutuvat pudottamaan hintaa, mutta silloin se on jo aivan liian myöhäistä.

        pahat housussa, kun noin panikoi ylivoimaisen konsolin markkinoille tulemista.


      • tokkopa vain
        M$ faniboylla kirjoitti:

        pahat housussa, kun noin panikoi ylivoimaisen konsolin markkinoille tulemista.

        Et varmasti ole päässyt lähellekään PS3:sta, joten todennäköisintä on että toistelet sokeasti mainoslauseita ja valheita, joita Sonyn PS3-hypeosasto on ammattitaidolla istuttanut päähäsi.

        Odottelehan rauhassa ensi kesään niin sitten näet onko PS3 todellakin maailman paras vai sittenkin surkea floppi.


      • olet
        tokkopa vain kirjoitti:

        Et varmasti ole päässyt lähellekään PS3:sta, joten todennäköisintä on että toistelet sokeasti mainoslauseita ja valheita, joita Sonyn PS3-hypeosasto on ammattitaidolla istuttanut päähäsi.

        Odottelehan rauhassa ensi kesään niin sitten näet onko PS3 todellakin maailman paras vai sittenkin surkea floppi.

        päässyt PS3n lähelle?
        Taidat vain toistella M$n propakandaa, kun ei sulla parempaakaan tietoa ole. Voit myös yrittää uudelleen yrittää ymmärtää päivämääriä, vaikka se tuntuu olevan ylivoimaista lootan omistajille.


    • päivä jonkun

      tarvii tullasamaa turhaa valitusta tänne esittämään.

    • Beef Man

      Kaikki koneet vain omaksi, niinkuin aina, hinnoista viis.

    • Anonyymi

      Minä pidän ps3 ominaisuuksista. Ps3 on huojuvan kallis. Mutta kun on hyviä pelejä ja peli seuraa,niin kyllä se sitten on mahtavaa! <3😇

      • Anonyymi

        Eihän käytetty PS3 maksa enää tänä päivänä juuri mitään kun se on jo pari sukupolvea vanha kone.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe