auttakaa

tietääkö joku

kertokaa onko wiccoilla jotakin sellasta asiaa, millä sais onnen kääntymään?
tiedän että kuulostaa suurimmasta osasta typerältä, mutta oikeesti kaikki asiat menee mulla koko ajan päin p:tä. haluaisin vaihteeks kivoja asioita elämään.
mitä pitäis tehdä??
omasta mielestäni olen kyllä tehnyt hyviä tekoja toisille.

2

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taivaansielu

Aikamoinen ongelma sinulla...

Omista valinnoistaan ja odotuksistaan tämä elämä pitkälti koostuu. Etenkin jos alat nyt uskomaan, että kaikki menee päin sitä, niin sittenhän ne menee ja pahasti myös. Voit ehkä tehdä pienen pysähtymisen, osoittaa jumalien suuntaan sanasen tai pari ja toivoa, että he välillä suosisivat sinuakin. Ulkona on kaunis ilma. Mene luontoon, katso lintujen kevätpuuhia, kuuntele lehtien havinaa puissa ja anna auringonsäteiden lämmittää kasvojasi.

Joskus elämä aina potkii rankemmalla tavalla. Itse olen huomannut, että yleensä rankan ajan jälkeen tulee jotain ihanaa ja kivaa. Elämän onnea kun ei pidä pitää itsestäänselvyytenä. Lisäksi voit miettiä, mitkä asiat sinulla on tällä hetkellä hyvin ja kunnossa. Toimeentulo? Terveys? Läheiset? Jos asiat painavat päälle kunnolla ja toenteolla, ei pidä jäädä yksin asioiden kanssa, ammattiapua on myös saatavilla Suomen toimivan terveydenhuoltojärjestelmän kautta.

• valinta.

Wicca ei ehkä ole paras mahdollinen apu kurjuuteen, paitsi siinä mielessä että saa uusia ystäviä, ja sehän voi jo yksin parantaa elämänlaatua. Tietysti wiccalaisuus voi muassaan tuoda tarkoitusta ja harrastetta mikä sekin on plussaa. Mutta jos "yliluonnollisista" asioista apua elämääsi haet, niin shamanismi voi antaa paljon enemmän kuin wicca.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      54
      3627
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      124
      2812
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      41
      2499
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2187
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      432
      1749
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1237
    7. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      56
      1133
    8. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      1059
    9. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      67
      1057
    10. Mitä tunteita tunnet kaivattuasi

Kohtaan?
      Ikävä
      45
      978
    Aihe