kertokaa onko wiccoilla jotakin sellasta asiaa, millä sais onnen kääntymään?
tiedän että kuulostaa suurimmasta osasta typerältä, mutta oikeesti kaikki asiat menee mulla koko ajan päin p:tä. haluaisin vaihteeks kivoja asioita elämään.
mitä pitäis tehdä??
omasta mielestäni olen kyllä tehnyt hyviä tekoja toisille.
auttakaa
2
362
Vastaukset
- taivaansielu
Aikamoinen ongelma sinulla...
Omista valinnoistaan ja odotuksistaan tämä elämä pitkälti koostuu. Etenkin jos alat nyt uskomaan, että kaikki menee päin sitä, niin sittenhän ne menee ja pahasti myös. Voit ehkä tehdä pienen pysähtymisen, osoittaa jumalien suuntaan sanasen tai pari ja toivoa, että he välillä suosisivat sinuakin. Ulkona on kaunis ilma. Mene luontoon, katso lintujen kevätpuuhia, kuuntele lehtien havinaa puissa ja anna auringonsäteiden lämmittää kasvojasi.
Joskus elämä aina potkii rankemmalla tavalla. Itse olen huomannut, että yleensä rankan ajan jälkeen tulee jotain ihanaa ja kivaa. Elämän onnea kun ei pidä pitää itsestäänselvyytenä. Lisäksi voit miettiä, mitkä asiat sinulla on tällä hetkellä hyvin ja kunnossa. Toimeentulo? Terveys? Läheiset? Jos asiat painavat päälle kunnolla ja toenteolla, ei pidä jäädä yksin asioiden kanssa, ammattiapua on myös saatavilla Suomen toimivan terveydenhuoltojärjestelmän kautta. - valinta.
Wicca ei ehkä ole paras mahdollinen apu kurjuuteen, paitsi siinä mielessä että saa uusia ystäviä, ja sehän voi jo yksin parantaa elämänlaatua. Tietysti wiccalaisuus voi muassaan tuoda tarkoitusta ja harrastetta mikä sekin on plussaa. Mutta jos "yliluonnollisista" asioista apua elämääsi haet, niin shamanismi voi antaa paljon enemmän kuin wicca.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983