kertokaa onko wiccoilla jotakin sellasta asiaa, millä sais onnen kääntymään?
tiedän että kuulostaa suurimmasta osasta typerältä, mutta oikeesti kaikki asiat menee mulla koko ajan päin p:tä. haluaisin vaihteeks kivoja asioita elämään.
mitä pitäis tehdä??
omasta mielestäni olen kyllä tehnyt hyviä tekoja toisille.
auttakaa
2
373
Vastaukset
- taivaansielu
Aikamoinen ongelma sinulla...
Omista valinnoistaan ja odotuksistaan tämä elämä pitkälti koostuu. Etenkin jos alat nyt uskomaan, että kaikki menee päin sitä, niin sittenhän ne menee ja pahasti myös. Voit ehkä tehdä pienen pysähtymisen, osoittaa jumalien suuntaan sanasen tai pari ja toivoa, että he välillä suosisivat sinuakin. Ulkona on kaunis ilma. Mene luontoon, katso lintujen kevätpuuhia, kuuntele lehtien havinaa puissa ja anna auringonsäteiden lämmittää kasvojasi.
Joskus elämä aina potkii rankemmalla tavalla. Itse olen huomannut, että yleensä rankan ajan jälkeen tulee jotain ihanaa ja kivaa. Elämän onnea kun ei pidä pitää itsestäänselvyytenä. Lisäksi voit miettiä, mitkä asiat sinulla on tällä hetkellä hyvin ja kunnossa. Toimeentulo? Terveys? Läheiset? Jos asiat painavat päälle kunnolla ja toenteolla, ei pidä jäädä yksin asioiden kanssa, ammattiapua on myös saatavilla Suomen toimivan terveydenhuoltojärjestelmän kautta. - valinta.
Wicca ei ehkä ole paras mahdollinen apu kurjuuteen, paitsi siinä mielessä että saa uusia ystäviä, ja sehän voi jo yksin parantaa elämänlaatua. Tietysti wiccalaisuus voi muassaan tuoda tarkoitusta ja harrastetta mikä sekin on plussaa. Mutta jos "yliluonnollisista" asioista apua elämääsi haet, niin shamanismi voi antaa paljon enemmän kuin wicca.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3001149Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.82963- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31819- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56699