Mitä mieltä olette taikuudesta? Onko sellaista Oikeasti olemassa? Olen nimittäin kiinnostunut enne- ja selkounista ja taikuudesta, mutta en oikein usko taikuuteen ja enneuniin...Selkounia olen kyllä nähnyt paljon....
Kertokaa mielipiteitänne taikuudesta! Tai jos on kokemuksia enne- tai selkounista, niin lukisin mielelläni! :)
taikuus?
33
2139
Vastaukset
- ..................
Minä olen nähnyt paljonkin enneunia :)
Uskon myöskin "taikuuteen", koska minulle on sattunut muutamia "outoja" juttuja :)
Oletko koskaan nähnyt "henkiä"? Minä olen ja olen myös manannut niitä luokseni. Siksi uskonkin "taikuuteen" :)- ...................
miten manasit?
Kiinnostais muakin?
Joitain tuttuja vaiko vain joitain voimia?
Suojaatko itsesi jotenkin? - dark priest
................... kirjoitti:
miten manasit?
Kiinnostais muakin?
Suojaatko itsesi jotenkin?^^
asioilla joista ei mitään tiedä ei kannata alkaa leikkimään.
suosittelen ensin tutustumaan aiheeseen takaa varmemman toimivuudenkin kun osaa asiansa, minun mielestäni aivan sama käytättekö mitään suojaloitsuja/rituaaleja...
magian käyttöön ja harjoittamiseen liittyy vastuu mitä enemmän tietoa ja taitoa sitä enemmän vihollisia ja ongelmia... - .......................
miten manasit?
Kiinnostais muakin?
Suojaatko itsesi jotenkin?Joo... Minä olen manannut luokseni tuttuja ja tuntemattomia.
Minä manaan Rituaalin avulla. Käytän erilaisia merkkejä kun pidän Rituaalin.
Minulla on jo suojelija :)
Näiden asioiden kanssa ei pidä leikkiä. Kun avaa yhden kerran portit "henkimaailmaan", niitä on vaikea saada kiinni. Pystyn tekemään myös muita asioita Esim laittaa esineitä heilumaan "mieleni" avulla. En ole hullu, vaikka minusta ehkä saa sellaisen vaikutelman :DDD Ihminen ei vain sellaista usko mitä ei ominsilmin näe :) - darkpriest
....................... kirjoitti:
Joo... Minä olen manannut luokseni tuttuja ja tuntemattomia.
Minä manaan Rituaalin avulla. Käytän erilaisia merkkejä kun pidän Rituaalin.
Minulla on jo suojelija :)
Näiden asioiden kanssa ei pidä leikkiä. Kun avaa yhden kerran portit "henkimaailmaan", niitä on vaikea saada kiinni. Pystyn tekemään myös muita asioita Esim laittaa esineitä heilumaan "mieleni" avulla. En ole hullu, vaikka minusta ehkä saa sellaisen vaikutelman :DDD Ihminen ei vain sellaista usko mitä ei ominsilmin näe :)ihmiset ovat uskomattoman epäileviä...
et ole ainut joka saa asioita tapahtumaan oman mielensä mukaan ^^
ja jos siitä mitä saa manattua esiin puhutaan niin paras tulos tähän mennessä lienee punaisen usvan keskellä leijuva palaneen näköinen pää jolla ei ole silmiä... - -Q-
darkpriest kirjoitti:
ihmiset ovat uskomattoman epäileviä...
et ole ainut joka saa asioita tapahtumaan oman mielensä mukaan ^^
ja jos siitä mitä saa manattua esiin puhutaan niin paras tulos tähän mennessä lienee punaisen usvan keskellä leijuva palaneen näköinen pää jolla ei ole silmiä...Vuosia sitten näin aamulla herättyäni sänkyni lähellä ilmassa leijailemassa punaisehkon kaalinpäätä muistuttaneen möykyn. Tästä möykystä henki jonkinlainen kiukku, ja se katosi melko nopeasti sitä mukaa kuin virkosin.
- darkpriest
-Q- kirjoitti:
Vuosia sitten näin aamulla herättyäni sänkyni lähellä ilmassa leijailemassa punaisehkon kaalinpäätä muistuttaneen möykyn. Tästä möykystä henki jonkinlainen kiukku, ja se katosi melko nopeasti sitä mukaa kuin virkosin.
tuntui kuin se suorastaan olisi hohkanut raivoa, vihaa ja pahuutta, vetäytyi samantien uskomattoman nopeasti taaksepäin seinän läpi mutta en ikinä unohda minkä näköinen se oli :/ toisen kerran näin sen vilaukselta leijumassa katonrajassa...
- -Q-
darkpriest kirjoitti:
tuntui kuin se suorastaan olisi hohkanut raivoa, vihaa ja pahuutta, vetäytyi samantien uskomattoman nopeasti taaksepäin seinän läpi mutta en ikinä unohda minkä näköinen se oli :/ toisen kerran näin sen vilaukselta leijumassa katonrajassa...
Onkohan siis kyseessä sama ilmiö? Mielenkiintoista: jos kaksi ihmistä voi havaita saman asian, sehän saattaapi jopa olla jotain muuta kuin omasta päästä repäistyä matskua... :)
- mystery
en oo ihan varmaa olisinko nähnyt "henkiä" mutta kerran pienenä, illalla kun olin huoneessani menossa nukkumaan, ilmestyi joku nainen jonka kasvoja en muista....se sanoi mulle jotain....äähh....en muista enää...!!! :(
- mystery
onko sulla (tai jollain muulla) mitään "erikoiskykyä"?? Luulenpa ettei tämä omani ole mikään erikoiskyky... Olen nimittäin huomannut osaavani "lukea" toisten mielentiloja ja syitä "miksi joku teki niin ja näin"... oonkohan aika lapsellinen kun kuvittelen että se ois muka joku kyky...........!!! :/
- mystery
luulen ettei tämä liity magiaan, mutta kysynpähän kumminkin...
oon huomannu että joskus, kun tapahtuu joku tilanne, niin sen jälkeen tuntuu siltä että tilanne olisi tapahtunut aiemminkin samalla tavalla! outoa? saman on huomannut eräs mun kaverikin.... - ..........................
mystery kirjoitti:
onko sulla (tai jollain muulla) mitään "erikoiskykyä"?? Luulenpa ettei tämä omani ole mikään erikoiskyky... Olen nimittäin huomannut osaavani "lukea" toisten mielentiloja ja syitä "miksi joku teki niin ja näin"... oonkohan aika lapsellinen kun kuvittelen että se ois muka joku kyky...........!!! :/
Tuota noin... Minä puhun ennemmin taidosta kuin kyvyistä :) Minulla on taito lukea ajatuksia, mutta se on pientä verrattuna siihen mitä "suojelijani" on minulle opettanut.
- ..........................
mystery kirjoitti:
luulen ettei tämä liity magiaan, mutta kysynpähän kumminkin...
oon huomannu että joskus, kun tapahtuu joku tilanne, niin sen jälkeen tuntuu siltä että tilanne olisi tapahtunut aiemminkin samalla tavalla! outoa? saman on huomannut eräs mun kaverikin....Hmmmm... :) Ei se liity magiaan :) Historia vain toistaa itseään. On paljon asioita jotka tapahtuvat useaan kertaan :) Mutta jokin tarkoitus asioille on. En osaa nyt tarkemmin tätä selittää, mutta yritin parhaani :)
- mystery
.......................... kirjoitti:
Tuota noin... Minä puhun ennemmin taidosta kuin kyvyistä :) Minulla on taito lukea ajatuksia, mutta se on pientä verrattuna siihen mitä "suojelijani" on minulle opettanut.
.....vaikutan ehkä hieman tyhmältä jos kysyn tätä asiaa (??) mutta kysympähän kuitenkin... Niin että... mikä se "suojelija" on? Mitä se "opettaa"? En ole perehtynyt vielä näihin juttuihin tarpeeksi, joten en tiedä kaikkea....sorge...! :)
- ...........................
mystery kirjoitti:
.....vaikutan ehkä hieman tyhmältä jos kysyn tätä asiaa (??) mutta kysympähän kuitenkin... Niin että... mikä se "suojelija" on? Mitä se "opettaa"? En ole perehtynyt vielä näihin juttuihin tarpeeksi, joten en tiedä kaikkea....sorge...! :)
:DD Suojelija kulkee mukana kun ylittää rajan tuonpuoleiseen keskustellakseen "henkien" kanssa. Se myöskin suojelee minua nyt erillaisilta "vaaroilta"
Joillekkin se ei opeta mitään joillekkin taas opettaa :) En voi sanoa mikä tai kuka Sujelijani on sinä alkaisit muuten pelkäämään minua :) - mystery
........................... kirjoitti:
:DD Suojelija kulkee mukana kun ylittää rajan tuonpuoleiseen keskustellakseen "henkien" kanssa. Se myöskin suojelee minua nyt erillaisilta "vaaroilta"
Joillekkin se ei opeta mitään joillekkin taas opettaa :) En voi sanoa mikä tai kuka Sujelijani on sinä alkaisit muuten pelkäämään minua :)...tuskinpa rupeaisin pelkäämään sua......mut, miten sellaisesn suojelijan saa? miten edes voi puhua "henkien" kanssa...? pahojen vai hyvien henkien? jos pahojen niin eikö ne yritä satuttaa tai jotain..?
- ......................
mystery kirjoitti:
...tuskinpa rupeaisin pelkäämään sua......mut, miten sellaisesn suojelijan saa? miten edes voi puhua "henkien" kanssa...? pahojen vai hyvien henkien? jos pahojen niin eikö ne yritä satuttaa tai jotain..?
Henkien kanssa voi puhua "mielen" avulla. En osaa kunnolla selittää sitä tässä, koska se on niin hankala ja monimutkainen juttu. Suojelijaa ei kovin helposti saa. Joo pahat henget satuttavat. Ne ovat yleensä kostonhimoisia ja saavat ihmisen järjiltään,jos ei ole Suojelijaa.
- traumatose
...................... kirjoitti:
Henkien kanssa voi puhua "mielen" avulla. En osaa kunnolla selittää sitä tässä, koska se on niin hankala ja monimutkainen juttu. Suojelijaa ei kovin helposti saa. Joo pahat henget satuttavat. Ne ovat yleensä kostonhimoisia ja saavat ihmisen järjiltään,jos ei ole Suojelijaa.
Aikamoista JAUHANTAA!
Kun mä puhun henkien kanssa , se on täysin hallittu tilanne, enkä koskaan keskustele mieleni avulla, sillä mieleni on omaa aluettani, enkä päästä sinne KETÄÄN. Keskustelu henkien kanssa tapahtuu ladatussa (TAI pyhitetyssä) tilassa, joka luodaan suuntaamalla energiaa ja muokkaamalla sitä. Tämä ei ole niin vaikeaa kuin miltä se voisi kuullostaa, ohjeet löytyvät kaikkein yksinkertaisimmistakin opas-kirjoista, esim. wicca kirjallisuudessa. Nämä asiat ovat TODELLA helppoja selittää hyvinkin perusteellisesti, mutta se vie paljon palsta-tilaa, ja asian ymmärtää tarkemmin kun sen esim. lukee itse ja sitten harjoittelee. Mitä tulee näihin ns. "Suojelijoihin"; jokaisella on jo syntyessään (joidenkin mielestä jo aiemmin) oma suojelijansa, eikä niitä tarvitse mitenkään hankkia eikä "ansaita". Se joka yrittää uskotella muille olevansa erityisen "hyvin suojeltu" saa yleensä nenilleen mennen tullen, ihan tavallisilta tallaajiltakin.
Ikävä kyllä; pahojakin henkiä on (ja niitä PITÄÄKIN olla), mutta ne eivät ole yleensä kiinnostuneita aloittelijoista tai "taviksista". Mutta häiritse niitä, ja voit olla varma olevasi kusessa. Nämä pahat henget voivat olla todella vaarallisia ja voimakkaita, mutta yleensä hyvinkin yksinkertaisia; niin älyllisesti kuin energiarakenteeltaankin. Ne on helppo karkoittaa ja leputtää, mutta se vaatii siltikin jotain perustason osaamista. Mielestäni jokainen joka on tarpeeksi TYPERÄ häiritseäkseen henkiä (niin hyviä kuin pahoja) ansaitsevat kaikki ongelmansa. Hyvä perus-sääntö on; ÄLÄ KOSKAAN MANAA tai kutsu henkiä väkisin, ne tulevat jos heillä on asiaa. Tietenkin Korkeamman magian osalla asiat ovat toisin, mutta siitä kannattaa huolehtia vasta aikaisintaan viidentoista vuoden jatkuvan harjoituksen jälkeen.
Ei kannata pelätä; mikään henki ei satuta sinua, jos annat niiden olla rauhassa, ja jos sinulla on suojelu kunnossa (myös harjoittelu vaikuttaa siihen, miten tehokkaasti voit suojautua). - ..........................
traumatose kirjoitti:
Aikamoista JAUHANTAA!
Kun mä puhun henkien kanssa , se on täysin hallittu tilanne, enkä koskaan keskustele mieleni avulla, sillä mieleni on omaa aluettani, enkä päästä sinne KETÄÄN. Keskustelu henkien kanssa tapahtuu ladatussa (TAI pyhitetyssä) tilassa, joka luodaan suuntaamalla energiaa ja muokkaamalla sitä. Tämä ei ole niin vaikeaa kuin miltä se voisi kuullostaa, ohjeet löytyvät kaikkein yksinkertaisimmistakin opas-kirjoista, esim. wicca kirjallisuudessa. Nämä asiat ovat TODELLA helppoja selittää hyvinkin perusteellisesti, mutta se vie paljon palsta-tilaa, ja asian ymmärtää tarkemmin kun sen esim. lukee itse ja sitten harjoittelee. Mitä tulee näihin ns. "Suojelijoihin"; jokaisella on jo syntyessään (joidenkin mielestä jo aiemmin) oma suojelijansa, eikä niitä tarvitse mitenkään hankkia eikä "ansaita". Se joka yrittää uskotella muille olevansa erityisen "hyvin suojeltu" saa yleensä nenilleen mennen tullen, ihan tavallisilta tallaajiltakin.
Ikävä kyllä; pahojakin henkiä on (ja niitä PITÄÄKIN olla), mutta ne eivät ole yleensä kiinnostuneita aloittelijoista tai "taviksista". Mutta häiritse niitä, ja voit olla varma olevasi kusessa. Nämä pahat henget voivat olla todella vaarallisia ja voimakkaita, mutta yleensä hyvinkin yksinkertaisia; niin älyllisesti kuin energiarakenteeltaankin. Ne on helppo karkoittaa ja leputtää, mutta se vaatii siltikin jotain perustason osaamista. Mielestäni jokainen joka on tarpeeksi TYPERÄ häiritseäkseen henkiä (niin hyviä kuin pahoja) ansaitsevat kaikki ongelmansa. Hyvä perus-sääntö on; ÄLÄ KOSKAAN MANAA tai kutsu henkiä väkisin, ne tulevat jos heillä on asiaa. Tietenkin Korkeamman magian osalla asiat ovat toisin, mutta siitä kannattaa huolehtia vasta aikaisintaan viidentoista vuoden jatkuvan harjoituksen jälkeen.
Ei kannata pelätä; mikään henki ei satuta sinua, jos annat niiden olla rauhassa, ja jos sinulla on suojelu kunnossa (myös harjoittelu vaikuttaa siihen, miten tehokkaasti voit suojautua).Ja energiaa suunnataan keskittymällä... :) Pitää keskittyä todella paljon.
- exilia
miten manasit?
Kiinnostais muakin?
Suojaatko itsesi jotenkin?"miten manasit?
Kiinnostais muakin?
Suojaatko itsesi jotenkin?!"
Manaaminen tapahtuu ns. spiritismillä. En suosittele kokeilemaan. Spiritismistä voi tulla mitä vain, valehtelevista hengistä hyviin henkiin. Yleensä suojataan itseään suola-ympyrällä, jonka sisällä sitten istut. - pilkkumies
Hmmmm... :) Ei se liity magiaan :) Historia vain toistaa itseään. On paljon asioita jotka tapahtuvat useaan kertaan :) Mutta jokin tarkoitus asioille on. En osaa nyt tarkemmin tätä selittää, mutta yritin parhaani :)
vaikutat tyhmältä, osaat sitä ja tätä mutta et selittää mitään? hmmm eli sä olet wannabe tyyppi haluaisit olla sitä ja tätä ja tota noita, meedio, selvänäkijä ym todellisuudessa tekstisi on niin hataralla pohjalla että ei sinussa ole mitään eroa normaaliin letunkääntäjään joita on 98% koko väestöstä
- pilkunnuss-
pilkkumies kirjoitti:
vaikutat tyhmältä, osaat sitä ja tätä mutta et selittää mitään? hmmm eli sä olet wannabe tyyppi haluaisit olla sitä ja tätä ja tota noita, meedio, selvänäkijä ym todellisuudessa tekstisi on niin hataralla pohjalla että ei sinussa ole mitään eroa normaaliin letunkääntäjään joita on 98% koko väestöstä
...että kaikki eivät osaa kääntää lettuja.
a) Varastaminen on taitolaji.
b) Jos puhutaan tavanomaisesta kääntämisestä, niin joskus lettu menee ihan paskaksi siinä vaiheessa kun sitä kääntää. Tämä johtuu tietenkin siitä että pinta on vielä liian vetelä siinä vaiheessa kun kärsimätön letunkääntäjä yrittää lettua kääntää.
c) Jos taas puhutaan kääntämisestä siinä mielessä kuin kieliä käännetään, niin mitä lettu on käännettynä...?
Maagikon tulee aina määritellä tarkoin mistä on kysymys. - ...........................
pilkkumies kirjoitti:
Hahahahahaha!!!!!! Ehkä olen tyhmä sinusta!!! Sinä et ymmärrä tekstiäni,joten pidä turpasi kiinni!!! Et edes tunne minua ja alat vittuilemaan ja arvostelemaan minua!!!!
- pilkkumies...
........................... kirjoitti:
Hahahahahaha!!!!!! Ehkä olen tyhmä sinusta!!! Sinä et ymmärrä tekstiäni,joten pidä turpasi kiinni!!! Et edes tunne minua ja alat vittuilemaan ja arvostelemaan minua!!!!
hehe juu tais kolahtaa nilkkaan, olisit edes käyttänyt "sanaa et tiedä minua" tollaisena sun pitäis ymmärtää sanan tuntea ja tietää ero. tuntea voi vaikka ei ole edes kuvaa nähnyt "minusta tuntuu, tämän lukemani perusteella" että eikö voi tuntea? ;)älä hitsaa,,,
mutta "minä tiedän" olen käynyt siellä, sillä on sellainen kämppä ja sen väriset seinät. 2 huonetta ja parveke, keittokomero. kalusteet 88-92 aikakaudelta. olen tavannut ja jutellut monia kertoja jne. tarkoititiko tätä vai sitä että en tunne sua? :))
sanojen merkitys on ihmeellinen, mutta sana tuntea ei ole tietämistä ;) - ..........................
pilkkumies... kirjoitti:
hehe juu tais kolahtaa nilkkaan, olisit edes käyttänyt "sanaa et tiedä minua" tollaisena sun pitäis ymmärtää sanan tuntea ja tietää ero. tuntea voi vaikka ei ole edes kuvaa nähnyt "minusta tuntuu, tämän lukemani perusteella" että eikö voi tuntea? ;)älä hitsaa,,,
mutta "minä tiedän" olen käynyt siellä, sillä on sellainen kämppä ja sen väriset seinät. 2 huonetta ja parveke, keittokomero. kalusteet 88-92 aikakaudelta. olen tavannut ja jutellut monia kertoja jne. tarkoititiko tätä vai sitä että en tunne sua? :))
sanojen merkitys on ihmeellinen, mutta sana tuntea ei ole tietämistä ;)Hahahaha!! Minä lintsasin aikoinaan paljon äidinkielen tunneilta ;) Sanalla "Tietää" on monta merkitystä ja niin myös sanalla "tuntea" ;)
Taidat pitää vittuilemiseta? - pilkkumies,,,
Hahahaha!! Minä lintsasin aikoinaan paljon äidinkielen tunneilta ;) Sanalla "Tietää" on monta merkitystä ja niin myös sanalla "tuntea" ;)
Taidat pitää vittuilemiseta?sana tuntea mitä muita merkityksiä sillä on kun "tuntea" sana tietää mitä muita merkityksiä sillä on kun "tietää"
- penikka
pilkkumies,,, kirjoitti:
sana tuntea mitä muita merkityksiä sillä on kun "tuntea" sana tietää mitä muita merkityksiä sillä on kun "tietää"
Sä oot melko lapsellinen penikka. Onko sinulla silmissä vikaa, kun väität pistettä pilkuksi?? Tietääkseni tämä ei ole äikän keskustelu palsta vaan täällä keskustellaan MAGIASTA. Jos sinulla on jotain ongelmia niin neuvon sinua kääntymään ammattiauttajan puoleen. Voisit mennä aluksi silmälääkäriin ja hankkia silmälasit.
- .,.,.,.,.mies
penikka kirjoitti:
Sä oot melko lapsellinen penikka. Onko sinulla silmissä vikaa, kun väität pistettä pilkuksi?? Tietääkseni tämä ei ole äikän keskustelu palsta vaan täällä keskustellaan MAGIASTA. Jos sinulla on jotain ongelmia niin neuvon sinua kääntymään ammattiauttajan puoleen. Voisit mennä aluksi silmälääkäriin ja hankkia silmälasit.
olisko sulla tarvetta mennä lekuriin? mä vastasin vaan mielipiteeseen esittämällä kysymyksen, ei kohde henkilö olis mistää kieli palstoilta hakea vastaustani sori vaan.
esitin siis kysymyksen johon taisinkin jo saada vastauksen. että ei ne ilmeisesti tarkoita kun sitä itseään ;) mitä pitääkin ilman väärinkäsitymahdollisuutta.
- Erkki Epätarkka
>> Mitä mieltä olette taikuudesta?
Taikuus on pop.
>> Onko sellaista Oikeasti olemassa?
Riippuu taikuuden määritelmästä. Sille ei ole yhtä ainoaa yhteisesti hyväksyttyä määritelmää.
>> Kertokaa mielipiteitänne taikuudesta!
Jos haet elämääsi jotakin uutta, mieti ajan kanssa, tarvitsetko todella taikuutta, vaiko sittenkin esim. vain lepoa, uuden harrastuksen tai työpaikan, henkistä kehitystä tms.
Jos pääset itsesi kanssa sopuun taikuuden määritelmästä ja toteat sen itsellesi hyväksi asiaksi joka on olemassa, niin sitten vaan panet tuulemaan.
>> Tai jos on kokemuksia enne- tai selkounista, niin lukisin mielelläni! :)
Magian voi useimmiten korvata sanalla "työ", joka on paljon tarkempi ja hyödyllisempi sana. Minä lasken enneunet maagisiksi ilmiöiksi ja selkounien pyydystäminen unimagian harjoittamiseksi, mutta kutsuisin tätä kaikkea ennemmin "unityöksi" kuin magiaksi. Työ on eksakti sana, joka ei pidä sisällään olettamusta siitä, että kaikki tapahtunut on yliluonnollista.
Jos vaikka sanot harjoittaneesi unimagiaa, joudut heti todistelemaan että jotakin yliluonnollista on tapahtunut. Sensijaan unityössä et tee eroa sen välillä, mikä on luonnollista tai yliluonnollista. Onko sellaista rajaa mielekästä yrittää asettaakaan?
Magia on työtä. Satujen velhot vain sanovat taikasanan ja jotakin tapahtuu, mutta meille jätetään kertomatta, että ennen kuin tuohon on päästy, on tehty valtava määrä työtä.
Minulla on voimasanoja ja lauseita, jotka sanoessani alkaa tapahtua asioita. Niiden lataaminen on kestänyt vuosia, ja edellyttää niiden merkityksen syvällisen sisäistämisen. Niiden joukossa ei kuitenkaan ole abrakadabraa eikä ananasakäämää.
Hyvä lähtöpiste tutkimukselle on kansanperinne ja perinteiset loitsut. Esimerkiksi suomalaisessa shamanismissa jonkin taudin karkottaminen edellytttää, että ymmärrät sen alkuperän. Pelkkä sana ei riitä, tarvitaan ymmärrystä, syvällistä ymmärrystä todellisuuden luonteesta, mikä saavutetaan vain työllä.- -Q-
Jos minulla olisi ollut tuo kommenttisi ja jos jopa olisin ymmärtänyt sen joitakin aikoja (vuosia?) sitten, niin olisin ehkä suhtautunut olemiseeni leppoisammin ja monta höhlää ajatusta ja tunnetta olisi jäänyt kokematta.
Työ - siinäpä se. Jos suhtautuu "magiaan" passiivisen odottavasti, ei tapahdu mitään. Jos suhtautuu siihen siten että se on jokin onnenpotku joka sattuu vain harvoille ja valituille, ei tapahdu mitään. Jos ajattelee että pitää kyetä maagisiin tekoihin, ei takuulla tapahdu mitään jos on paska itsetunto.
Ja TYÖ ei erottele mitään, ei ylenkatso, arvota, vertaile, järsi itseään. Työ on vain työtä. - Saag Paneer
Johan sinua on täällä kyseltykin. Missäs kuppasit?
- arkkienkeli-mikael
elikkäs:
itse koen sanotaan 4-kertaa viikossa (keskimäärin) de-ja-vu ja enneunia,suojauksia ja chakroja teen päivittäin.
Olen itse erikoistunut tuli-magiaan´, mutta osaan muitakin magioita.
Olen yksi useista tulen lähettiläistä ja olen indigolapsi.
Olen luonut tähän maailmaan jo useita erivärisiä uusia energioita.
Olen oppinut kuuntelemaan henkioppaani mukaan ja olen tutustunut erinlaisiin henkiolentoihin.
Olen myös taidokas käyttämään eri yrttejä(en ole käynyt kouluja, mutta olen saanut rajan takaa neuvon miten saan luonnosta aineita josta voi tehdä teetä joka poistaa pään säryn...ym.)
että tälläistä.Olen myös kohdannut satoja enkeleitä ja saanut koskettaa niitä.
-kiitos- - pitkään taikonut
Mitä mieltä olette taikuudesta?
Kyllä toimii.
Onko sellaista Oikeasti olemassa?
Kyllä on.
Taion lähes joka viikko viimeksi eilen ja näen selkounia ja enneunia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1394046Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va212012Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos461729Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3421584Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu201433Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi441390Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy801214Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti211086Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä1361042- 76957