Elikkäs, simini on lainvalvonta-uralla. Sillä on kaikki ylennykseen tarvittavat taitopisteet ja ystäviä on enemmän kuin tarvitsisi. Mielialapalkki on töihin lähtiessä melkein täysin vihreä, joskus platina ja tavoitemittarin väri on platina tai kulta. Mutta simi ei vain saa ylennystä! Mistä kiikastaa? Myös se jokin työnteko-mittari on aivan täynnä eli ylennyksen pitäisi tulla. Auttakaa, en haluaisi poistaa simiäni...
Simi ei saa ylennystä!
9
588
Vastaukset
- jontuska
kyllä se joskus tulee. Eihän oikeassakaan elämässä joka päivä saa ylennystä palkankorotusta... Kyllä se tulee, ennemmin tai myöhemmin...
- Sophie
Ongelma on se, että simini on jo käynyt kokonaisen simiviikon töissä ilman minkäänlaisia ylennyksiä. Ehkä se on jokin bugi...
- Charlotte.
Sophie kirjoitti:
Ongelma on se, että simini on jo käynyt kokonaisen simiviikon töissä ilman minkäänlaisia ylennyksiä. Ehkä se on jokin bugi...
Kuten otsikossa, näin mä luulisin. O_o Eli sulla ei ehkä olekaan tarpeeksi ystäviä ylennystä varten.. Ylempi luku kertoo sun ystävien määrän. Alempi luku kertoo kuinka monta VIELÄ tarvitaan. Onko sulla se alempi suluissa oleva luku 0? Jos ei, ja se on vaikka 2, niin sun täytyy hankkia vielä 2 perheystävää. o.o Ittelläni kävi tuommoinen erehdys joskus, että luulin sen alemman luvun ilmaisevan vaan kuinka monta ystävää tarvitaan, ei kuinka monta ystävää VIELÄ tarvitaan. Ymmärsitkö? Jos tuossa ei piile ongelma niin.. öö.. Oletko varma ettei simisi ole jo ylimmällä tasolla työpaikassaan? Hm.. Jos ei vieläkään niin ehkä sitten joku bugi.. o,o Ja taitopisteitä tarpeeksi?
- Justiina
Charlotte. kirjoitti:
Kuten otsikossa, näin mä luulisin. O_o Eli sulla ei ehkä olekaan tarpeeksi ystäviä ylennystä varten.. Ylempi luku kertoo sun ystävien määrän. Alempi luku kertoo kuinka monta VIELÄ tarvitaan. Onko sulla se alempi suluissa oleva luku 0? Jos ei, ja se on vaikka 2, niin sun täytyy hankkia vielä 2 perheystävää. o.o Ittelläni kävi tuommoinen erehdys joskus, että luulin sen alemman luvun ilmaisevan vaan kuinka monta ystävää tarvitaan, ei kuinka monta ystävää VIELÄ tarvitaan. Ymmärsitkö? Jos tuossa ei piile ongelma niin.. öö.. Oletko varma ettei simisi ole jo ylimmällä tasolla työpaikassaan? Hm.. Jos ei vieläkään niin ehkä sitten joku bugi.. o,o Ja taitopisteitä tarpeeksi?
Olen itse ihmetellyt ihan samaa asiaa, että miksei simini saa ylennystä! Tosi epäselvästi kerrottu pelissä lukujen merkitys. En mäkään tajunnu, että se tarkoittaa montako ystävä VIELÄ LISÄÄ tarvitaan. Kiitoksia kovasti tästä tiedosta, se auttaa paljon!!!
- Charlotte.
Justiina kirjoitti:
Olen itse ihmetellyt ihan samaa asiaa, että miksei simini saa ylennystä! Tosi epäselvästi kerrottu pelissä lukujen merkitys. En mäkään tajunnu, että se tarkoittaa montako ystävä VIELÄ LISÄÄ tarvitaan. Kiitoksia kovasti tästä tiedosta, se auttaa paljon!!!
Eipä kestä. Ilo olla avuksi. ^_^
- Kokeilijatar
Justiina kirjoitti:
Selitys lukuihin löytyy ohjekirjan lisäksi klikkaamalla lukua ja siihen tulee selitys että ylennykseen tarvittavien ystävien määrä. Sama pätee kaikkiin teksteihin mitä alaosassa on. Kun klikkaat sanaa rakko tulee selitys millä sen saa vihreäksi, samoin hygieenian, nälän, energian jne. kohdalla.
- Justiina
Kokeilijatar kirjoitti:
Selitys lukuihin löytyy ohjekirjan lisäksi klikkaamalla lukua ja siihen tulee selitys että ylennykseen tarvittavien ystävien määrä. Sama pätee kaikkiin teksteihin mitä alaosassa on. Kun klikkaat sanaa rakko tulee selitys millä sen saa vihreäksi, samoin hygieenian, nälän, energian jne. kohdalla.
Juu, tämä kaikki oli jo tiedossa, mutta mielestäni pelissä ei ilmaistu asiaa tarpeeksi selvästi. Nimenomaan se tieto puuttui, että ystäviä tarvitaan VIELÄ lisää niin ja niin monta...
- Calla
Justiina kirjoitti:
Juu, tämä kaikki oli jo tiedossa, mutta mielestäni pelissä ei ilmaistu asiaa tarpeeksi selvästi. Nimenomaan se tieto puuttui, että ystäviä tarvitaan VIELÄ lisää niin ja niin monta...
Lontoolaisessa versiossa ylennykseen tarvittavat ystävyyssuhteet määritellään seuraavasti:
Network and making friends is vital to any career. The first number is the number of family friends your sims has. The second number in parentheses is the number of additional family friends your sim needs in order to be promoted
------------------------------------------
joku viitseliäs voisi laittaa tähän suomenkielisen ilmaisu asiasta ;)
------------------------------------------
Mutta tämä ei ole todellakaan ensimmäinen, eikä viimeinen paikka jossa suomentajien, tehdään tästä kauhian hauska "huumorintaju" on pettänyt ja pahasti (mitä ohjeiden selkeyteen tulee). - ..::Sim::..
Charlotte. kirjoitti:
Kiitti Charlotte! Mullakin on sattunut erehdys just toi sama! Kiitos toosi paljon! (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612805Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152645Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2691582Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841184Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56889
- 79875